Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Vierailija kirjoitti:
Eikä siinä vielä kaikki. Minä lämäsen kannen kiinni ja vedän vessanpöntön, enkä jää katsomaan jäikö ruskeita jälkiä pönttöön. Entisellä työpaikallani oli henkilöitä jotka huomauttelivat chatissa siitä, jos pönttöön oli jäänyt ruskeaa. Varsinaisia "kakkanatseja". Ei, minä en todellakaan siivoa vessaa töissä.
Sata varmasti et siivoa sitä kotonakaan.
En kehtaa. Viimeksi tein niin ison jöötin että toimiston vessa meni jumiin ja paniikissa kaadoin vettä lisää vaan päälle niin että se oli täynnä vesi-paska-paperi-seosta. Eikä avaajapumppua missään. Nopeasti vain huikkasin työkaverille että vessa on jumissa ja että mun pitää lähteä moi. Kun seuraavaksi menin niin joku onnellinen oli sen avannut. En mene enää paskalle töissä koska suoleni tuottaa paksumpaa tavaraa kuin firman putket vetää.
Olisin kyllä kehdannut, mutta pikkupomo määräsi menemään isolle asialle aulan vessaan eikä osaston omaan... kiva vatsavaivoista kärsivälle. Oikein ymmärtävää ja työkykyä tukevaa esimiestoimintaa.
Vessassa vessaharja ettei jätä rantuja, aina voi pitää tulitikut mukana ja riipasta tulen, joissakin on suihketta että saa kakan hajun pois
Ei ongelmaa. Tätä varten mulla on käsilaukussa aina mukana parfyymia. Hätä tulee jostain syystä aina päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kyllä kehdannut, mutta pikkupomo määräsi menemään isolle asialle aulan vessaan eikä osaston omaan... kiva vatsavaivoista kärsivälle. Oikein ymmärtävää ja työkykyä tukevaa esimiestoimintaa.
Tämä on aivan kauheaa työpaikkakiusaamista. Vaikka kuinka siistii jäljet ja käyttää hajustetta, jota on saatavilla painalluksella automaatista niin nämä jotkut helvetin hienoperseet vaatii menemään yleisten tilojen vessaan. Menisivät itse pikkupissalleen sinne kun ei ole sairauden aiheuttamia ongelmia vatsan toiminnassa. Täysin ajattelemattomia ja julmia ihmisiä nämä. Melkein toivoisi heille samoja ongelmia, että ymmärtäisivät.
No en ajatellut housuunkaan paskantaa ni sillä tavalla kehtaan. Laita paperia väliin ni ei plompsahta veteen. Jos suoli toimii oikein ei siellä olla puolta minuuttia kauempaa hajustamassa
Helposti kehtaa, käy tekemessä asiansa ja sillä selvä. Ei kiinnosta muitten mielipiteet.
Aina kun silmä välttää, käyn miesten vessassa. Jotenkin ajattelen että niissä hajua ei ihmetellä tai ällötellä.
Olen töissä yliopistollisessa sairaalassa. Meillä on töissä vessat.
Vierailija kirjoitti:
Menen vessaan, laitan oven kiinni, operoin, pyyhin, pesen kädet, poistun ovesta.
Miten se pitäisi tehdä jollei näin?
Ja tarpeeni teen missä vaan jos tarve iskee, vessa toki mukava olla käytettävissä. Onnistuu metsässäkin kunhan on jotain paperia.
Unohdit pestä prceesi. Jos sinulla olisi kakkaa käsissä, niin pyyhkisitkö senkin vain vessapaperin palalla? Juuri niin. Kaikki lika ja haju jää prceeseenkin, jos ei pese kunnolla vedellä JA saippualla (ja sekin vähintään! 2 kertaa).
Pakkohan se on. En mä voi tuntikausia pidätellä, sillon ku kakka tulee, se tulee. Kaikki käy kakalla.
Osa toksista feminiinisyyttä absurdit pelot niinkun kakka pelko? Miten olisi sellainen että pääsisitte yli itsestänne ja lakkaisitte kuvittelemasta olemasta joku fucking maailman napa? Varmaan joku toksinen ämmä voi alkaa juoruilla että helveitti että sen jälkeen haisi paska mutta samasta ilmiöstä kyse lopulta että naikkoset tekevät hionostelemalla aivan turhia ongelmia. Kuinka paljon turhaa aikaa ja vaivaa tälläisiin toksisen feminiinisyyden ongelmiin kaikkiaan menee?
Vierailija kirjoitti:
Joskus on vaan pakko, ei voi mitään. Välttelen tätä kyllä viimeiseen asti.
Eikö työpaikatkin vessat ole paskomistakin varten? Jokainen ihminen kakkeloi silloin tällöin.
Tulitikku palamaan ja savu karkottaa tuoksut. Tai jokin muu raikaste.
Mutta, kyllä kakan pitääkin jättää omat tuoksunsa, se on aivan luonnollista.
Luonnollista on käydä tekemässä tarpeensa, ei siitä tule häpeää kokea.
En pystyisi kyllä olemaan missään tiskin takana duunissa. Kun kaka on tulossa, se yleensä ei odota.
Julkisten tilojen paskantajat ovat elämnkouluja
Enemmän luulisi nolottavan, jos paskantaa housuun (tai vaippoihin).