Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??
Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.
Kommentit (1354)
Mitä,
Eikö vessa olekaan tarkoitettu ulostamiseen?
Vai ruususaippuaako siellä muut askarteleekin..?
Vierailija kirjoitti:
Joskus on vaan pakko, ei voi mitään. Välttelen tätä kyllä viimeiseen asti.
Se ei ole hyväksi terveydelle! Ei todellakaan ole! Älkää toimiko niin! Jos vessassa haisee paska häiritsevästi, käyttäkää hyvälaatuista FFP2 tai 3 hengityssuojainta, se auttaa merkittävästi. Tai hoitakaa asia jotenkin niin, että vessaan laitetaan jokin juuri sitä tarkoitusta varten valmistettu hajunsyöjä, ei sellainen, joka itse omalla vahvalla löyhkällääm peittää kaikki hajut. Kysykää siivoojalta, tai jos ette tapaa, laittakaa vessaan pieni, kohtelias viesti, mielellään muullakin kielellä, kuin suomeksi. Siis kohtelias viesti! Jos olette epäkohteliaita, ette varmasti saa toivottua tulosta!
Minä en kehtaa käydä töissä,mutta kiikun kaakun kakalla vielä.
Kiitos hyvin kehtaan. Pitäähän jonkun testata, että viemärit toimivat ja suurempikin asia menee maaliin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä,
Eikö vessa olekaan tarkoitettu ulostamiseen?
Vai ruususaippuaako siellä muut askarteleekin..?
Ei. Vessa on sisustamista, ei suinkaan ulostamista varten.
Menen aina takaperin, niin että näyttää siltä, että olen jo tulossa sieltä.
Ihan helppoa se on. Menen vessaan, istun pöntölle, annan tavaran tulla ja poistun.
Olisko ap sinun mielestä sitten parempi kakata housuun? Haisee sekin. Meillä on useampia vessoja työpaikalla, joten ei ne kaikki haise jos käyn kakalla. Ja kotona meillä on raikaste, jota kukin sitten truuttaa isomman hajun jälkeen, niin ei tarvitse muiden haistella. Miesväki varsinkin saa vessan haisemaan ihan karmealta isomman hädän jälkeen, joten siksi on nuo raikasteet.
Pakko käydä, en halua paskoa housuun :D Onhan se typerää, että sitä jotenkin nolostelee, mutta yritän ajatella, että yhtälailla kaikki muutkin käyvät kakalla ja se on täysin luonnollista. Meillä voi vessassa suihkauttaa vähn hajustetta, niin ei ole niin paha työkaverin mennä minun jälkeeni.
Totta kai kannattaa käydä töissä asioilla wc:ssä.
Siitä maksetaan palkkaa, paperikaan maksa, vesi on ilmaista kuten jätevesikin. Lisäksi saa pienen rentouttavan tauon.
Jos joka työpäivä käyt wc:ssa 2 kertaa ja 5 min oletuksella, niin vuositasolla tuottaa näin, jotakuin.
10min x 220 pv=2200 minuutia :60= noin 37 tuntia palkaa wc pöntöllä eli viikon palkka.
Vesi+jätevesi 440 vetäisyä 5 litraa olisi 2,2 kuutiota noin 15€
Wc paperi päivässä 12 palaa olisi vuosi tasolla 13 rullaa 7€
Eli wc käyntisi töissä vs kotona
Viikon palkka €
Vedet noin 15€
Paperit noin 7€
Ja lepo hetket töissä.
Miksi et hyödyntäisi tätä?
Sitä olen aina ihmetellyt miksi wc on yleisissä paikoissa ja työpaikoillakin varsin keskeiselläpaikalla. Eikö sen pitäisi olla jossain ihan huoneiston päädyssä. Tuskin kukaan tykkää käydä vessassa jos on ihmisiä lähettyvillä.
Pakko kun paineella tulee ,,, eihän mikään keittiö ole vaan tarpeita varten.
Menen yleensä 100 metriä kauemmas pukkariin paskalle niin ei oo joku repimässä ovenkahvaa kokoajan ja saa istua rauhassa. Siellä on käsisuihkuki niin voi tarvittaessa pestä perseen paperia ylenmäärin kuluttamatta. Hajutki ehtii haihtua ennen seuraavaa asiakasta, kun ei ole niin vilkas liikenne samalle pöntölle.
Töissähän se pitää tehdä koska siltäkin ajalta maksetaan palkka
Käyn paskalla asiakastilan vessassa, niin ei työkaverit haista mitään. Usein jätän oven raolleen, kun poistun veskistä, häviää haju sieltä nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan helppoa se on. Menen vessaan, istun pöntölle, annan tavaran tulla ja poistun.
Kannattais pyyhkiä persaus ja pestä kädet, mut jokainen tavallaan.
Ei ole vaihtoehtoja, jos hätä tulee. Vai pystyttekö itse pidättämään esim. 6 tuntia? Johan ulostemassa kovettuisi, ja sitten vasta ikävää olisikin vääntää. Sitä paitsi, lääkäritkin sanovat että suolen on tyhjennyttävä silloin kun tarve tulee, se on terveyden kannalta paras vaihtoehto.