Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
381/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRÖÖÖT!!! Prata tata taa!!!! ..... "plops"...... AAAAAH!

Thank you, drive thru!

Vierailija
382/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano pomolle, että pitää olla kaksi Wc.tä toisen ovessa lukee" VAIN ULOSTAJAT".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pudotin kunnon pommin

Vierailija
384/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulikin mieleen että Satakiloiset siskokset tulee juuri nyt TLC kanavalla!

Vierailija
385/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän pöntön eteen aina kunnon lammikon kun suihkin bideellä paikat puhtaiksi. Tärkeintä on oman peräaukon hygienia.

Vierailija
386/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulikin mieleen että Satakiloiset siskokset tulee juuri nyt TLC kanavalla!

Ehdottomasti parasta TV tarjontaa tällä hetkellä.

Vierailija
387/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjeeesssssss...nyt ollaan kehopositiivisuuden ytimessä!

Vierailija
388/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano pomolle, että pitää olla kaksi Wc.tä toisen ovessa lukee" VAIN ULOSTAJAT".

Hihhih ja kaikki käy kurkkimassa kuka on mennyt ulostamaan.

Vierailija
389/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän pöntön eteen aina kunnon lammikon kun suihkin bideellä paikat puhtaiksi. Tärkeintä on oman peräaukon hygienia.

Meillä on oikeasti tällainen lotraaja töissä 😂 lattia lainehtii... En tiedä k*seeko vai p*skaako pitkin lattioita, kun pitää suihkutella... Syyllinen ei ole vielä löytynyt eikä myöskään hanat tai pöntöt vuoda.

Vierailija
390/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, vilkaiskaa tulevaisuuteen, kääntäkää TLC:lle.

Vierailija
391/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset edes kehtaa käydä töissä?? Hyi kuinka noloa.

Vierailija
392/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kykene töissä kakkaamiseen koska siellä pöntöt vetää niin huonosti.... pari kertaa oon uskaltautunut kakkimaan kun oon ollut viimeisenä paikalla toimistolla ja joka kerta oon kauhunsekaisin tuntein katsonut kun vessan vedettyäni veden pinta vaan pöntössä nousee ja samalla rukoilen jokaista jumalaa et menis nyt ne pökäleet alas.... ja joka kerta on mennyt, mut mieluummin kakin kotona missä pönttö sentään vetää mun monsteripökäleet varmasti eikä kukaan oo kuulemassa sarjatulipierujani!

Vierailija
393/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden hengen vessoissa kehtaan kyllä käydä mutta vihaan niitä "kakataan yhdessä"-vessoja missä 2 tai useampi pönttö eroteltuna vain osittain peittävällä seinälevyllä. Kaikki äänet ja tuoksut saa niissä jakaa työkaverin kanssa... Kenenköhän kuningasidea tällaiset vessat on ollut?? Pikkusen liian intiimiä työkaverin kanssa vuorotellen jakaa ne äänet ja tuoksut kun suolesta tulee tavaraa ulos... Yhtä hyvin voisivat poistaa ne välilevyt, ei ainakaan huonontaisi tilannetta.

Vierailija
394/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti.

Jos jollain on pelkoja asian suhteen, kannattaa miettiä sitä, ketkä kaikki kakkaavatkaan. Miettikää!

Herttuatar Cathrine 🥰

Meghan! Jopa kuningatar Elizabeth... Mutta voitteko oikeasti kuvitella Camillaa pöntöllä?

Camillalla on aina sellainen ilme kasvoilla, että on valahtanut vahinkolöysät mummokalsareihin

Vierailija
395/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätöissä siivoojana. Menin paskalle ja jätin siivouskärryt käytävälle. Paskalla ollessani kuulen kuinka kaksi vakituista siivoojaa tulee sille käytävälle (tulivat ilmeisesti kyyläämään, mitä minä teen). Eivät tajunneet, että olen kuuloetäisyydellä vessassa. Vessan oven läpi kuului hyvin, kuinka alkoivat puhua inhottavasti minusta. "Jaaha, mihinkähän se on mennyt, siivouskärryt on tässä mutta missä tyttö? Ei taida työt maistua."

Eli olin paskalla ja sain kuunnella samalla kun minusta puhutaan paskaa :D

Vierailija
396/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää yli kovaa käydä varsinkin muutama eka viikko.Ei kehtaa punnata vieraassa paikkaa ja jos vielä hirvee raita jää niin pitää käyttää sitä pönttö harjaa.

Vierailija
397/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästyy kotona vessapaperia ja vettä, kun käy töissä kakalla.

Mikset tee niinkuin väki minun työpaikalla, varastatte ne vessapaperit töistä?

Kun töissä luovuttiin tavallisista vessapaperirullista ja telineistä ja tilalle laitettiin lukolliset telineet joissa jumbo rullat, niin vessapaperin kulutus väheni noin 25%

Ei sillä santapaperilla kukaan silmäänsä pyyhi :D

Vierailija
398/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kyllä autolla töissä.

Vierailija
399/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan, koska olen normaali. Jarrujäljet kyllä siivoan, jos niitä tulee. Tulitikkuja en kuljeta mukanani, kun en röökiäkään polta.

Vierailija
400/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic mutta ei kannata käyttää vessassa kännykkää. Tämä nyt vaan skenaario mutta en käyttäs koronankaan takia,voi tarttua vessasta mutta olkoon nyt erimerkkinä norovirus. Jos hlöllä a on ollut noro, hän menee vessaan,vetää pöntön (noro nyt wc nupissa), koskee oven kahvaan poistuessaan (noro nyt siinäkin). Menet vessaan. Pistät oven kiinni kahvasta. Riisut housut,menet pöntölle, otat kännykän käteen. Noro on nyt puhelimesi näytössä. Peset kädet, lähdet pois. Jossain vaiheessa esim syöt, puhelin soi, vastaat ja jatkat syömistä, voi olla että sait noron. (Ja juu edelläkuvatussa se tarttuu myös housuihin mutta niitä harvemmin ehkä näpräillään esim syödessä. Itse yleisvessoissa vedän toisinaan jopa ovet kiinni käsipaperilla vessaan mennessä. Ehkä joku pitää vainoharhaisena mutta pitäkööt, ehkä tää mitä teen suojaa toisiakin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän