Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä iho, mikä siihen auttaa? Vinkkejä ainoastaan muilta hirviöiltä, kiitos!

Vierailija
19.02.2020 |

Tuntuu että olen kokeillut jo lähes kaiken halvoista aina sinne sadan euron tuotteisiin. Mikään ei ole vielä tehnyt ihostani parempaa. Osa tuotteista on mennyt vähän ajan päästä roskiin, koska ovat pahentaneet ihoa entisestään. Kalliita apteekin tuotteita roskiin, ei siihen olisi varaa. Mutta toisaalta maksaisin mitä vaan hyvästä ihosta. Se taitaa jäädä kuitenkin vain unelmaksi.

Ihoni on tulipunainen, aknea vaihtelevasti, samoin ihottumaa, pintakuivuutta... Ärtyy hikoilusta ja ulkoilusta, jopa pesuista, kutiaa... En kehtaa näyttäytyä kenenkään edessä ilman meikkiä, hyvä että edes oman perheen kesken hetkellisesti aamuisin. Lapsi totesikin kerran että äiti näyttää hirviöltä.

Uusin ostokseni on joku kehuttu teepuusaippua, kokeilen sitä tänään. Taas kerran jaksan toivoa. Mitä te muut hirviöt olette tehneet naamanne kanssa? Kaikki muu tuntuu olevan hyväksyttävää, mutta ei pska iho aikuisella.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut 12-vuotiaasta asti huono iho. Finnejä, isot ihohuokoset, mustapäitä, punoitusta jne. Olen nyt 51v. Ei enää finnejä, mutta kaiken jälkeen ei iho vieläkään mikään kaunis ole, mutta ihan ok. Mutta omat kokemukseni tulee tässä, e-pillerit auttaa hyvin. Hellää hoitoa, ei ihon kuivattamista. Itsellä Dr Hauschka oli pelastus. Se tuotesarja pelasti minusta ihoni ja finnit jäivät historiaan. Puhdistusvoide, epäpuhtaan ihon kasvovesi ja kasvoöljy. Ihoa ei saa näpelöidä. Ehdoton sääntö, että hiusten hoitoaine ei saa valua kasvoille. Sai mulla aikaan kipeitä finnejä. Hedelmiä ja marjoja paljon. Vettä.

Vierailija
102/106 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole hirviö, vaikka on finnejä ja iho ei ole mikään paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni nykyään hyvä iho, vaikka olen kärsinyt ihan kunnon aknesta. Omat vinkkini:

-E pillerit

-Rypsiöljy

-Gua sha kampa

E pillerit syrjäyttävät androgeenia, joka aiheuttaa talia. Rypsiöljy itselläni pehmentää ihoa. Huomasin tämän vahingossa. Samantien iho pehmeni. Viimeinen eli Gua sha kampa, joka parantaa ihon pintaverenkiertoa. Kannattaa etsiä tietoa myös netistä!

Vierailija
104/106 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuhlata loputtoomiin aikaa ja rahaa tuotteisiin ja kosmetologisiin hoitoihin, usein se mitä tarvitaan on ihotautilääkäri. Vastaanotolle yksityisellä pääsee lähes heti, ja vaikka siihen menee vähän rahaa, niin usein sitä menee paljon enemmän kun ostelee vuosikausia erilaisia tuotteita, käy hoidoissa tms. eikä mikään auta.

Esim. itse yritin naaman herkkyyteni ja punoitukseni kanssa vaan pärjätä. Kokeiliin kaikenlaiset couperosaan markkinoidut itsehoitotuotteet, lisäksi meikkasin paksusti joka päivä koska olin aina vaan sinipunainen. Lopulta menin ihotautilääkärille ja kas, ruusufinni se on. Selitti samalla ikuisen "lievän silmätulehduksen" ja silmien vuotamisen - ruusufinni aiheuttaa osalle myös silmäoireita. Ruusufinniä ei saa pysyvästi parannettua, taipumus on aina, mutta 3 kk antibioottikuuri (tetrasykliini) auttoi pitkäksi aikaa, lisäksi punoitusta poistettiin laserilla.

Vierailija
105/106 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla poskien ihon krooniseen (monta vuotta) punoitukseen (=tulehdus) ja rasvaisuuteen auttoi asetyylisalisyylihappokuorinta.

Salisyylihappohoitojahan saa ostaa verkosta, mutta tein köyhän naisen kuorinnan, joka auttoi loistavasti. Eli: murskasin nuijalla puolikkaan aspiriinin ja sekoitin sen tavalliseen kasvojenpuhdistusmömmöön. Se kasvoille muutamaksi minuutiksi. Tämä muutamana kertana kuukaudessa ja avot! Vuosien punoitus poissa!

Lisävaikutuksena oli, että ihon rasvaisuus väheni huomattavasti pysyvästi. Näin yli 40veenä hiukan rasvainen iho olisi jo hyväkin, koska estää rypistymistä. Kannattaa siis edetä varoen

Itse sain tulehduksen ihooni käytettyäni jatkuvasti meikkivoiteita, lopulta jouduin käyttämään meikkivoidetta peittääkseni sen aiheuttaman tulehduksen. Nykyisin laitan meikkivoidetta vain juhliin. Kosmeettiikka todellakin voi tehdä iholle hallaa.

Vierailija
106/106 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknelääke ilman reseptiä - https://nplink.net/k43rtkie Erittäin hyvä tuote. Finnit vähenevät selkeästi käytön jälkeen, eikä siihen mene viikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän