Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto meidän suunnan S-kaupat ovat pidentäneet aukioloja, S-Market klo 22 saakka ja Prisma 23!

Vierailija
19.02.2020 |

Joutuu hakemaan -60% alennustuotteet tosi myöhään vasta. Leivonnaisetkin on vain viimeisen tunnin, ainakin S-Marketissa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin just hain alennustuotteita lähi-S-marketista. Sain ihan hyvät alennukset ja sain rauhassa pyöriä kaupassa kun ei ollut ruuhkaa ja kotiin tullessa mies oli hoitanut lapsen nukkumaan. Ei valittamista. 🤗👍

Vierailija
2/21 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin just hain alennustuotteita lähi-S-marketista. Sain ihan hyvät alennukset ja sain rauhassa pyöriä kaupassa kun ei ollut ruuhkaa ja kotiin tullessa mies oli hoitanut lapsen nukkumaan. Ei valittamista. 🤗👍

Joo täytyy myös opetella uudet aikataulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähi kauppa on auki 24/7...

Vierailija
4/21 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijöitä käy sääliksi, mutta asiakkaille kiva, kun pääsee myöhäänkin ostoksille.

Vierailija
5/21 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei siis koskaan ole tota -60%? Vai onko lähikauppasi S-ketjua?

Vierailija
6/21 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka hakee jotain leivonnaisia yöllä alennusmyynnistä, jos meinaa säästää 20 senttiä, halvemmalla tekisi itse

Vierailija
7/21 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka hakee jotain leivonnaisia yöllä alennusmyynnistä, jos meinaa säästää 20 senttiä, halvemmalla tekisi itse

-60% on enemmän kuin 20 senttiä. Ja olen ostanut esim. turkinpippurimunkkeja tällä alennuksella, enpä ihan heti itse rupea kehittelemään reseptiä.

Vierailija
8/21 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mä luulin noiden olevan ihan normaaleja aukioloaikoja. Meidän lähimmistä viidestä kaupasta neljä menee kiinni klo. 23, yksi (S-market) on auki 24/7. Ilmeisesti olin väärässä.

Vierailija
9/21 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähin kauppa on Alepa, auki joka päivä klo 24 asti. -60% alkaa klo 21.

Vierailija
10/21 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloiset larppaa köyhää?

Vierailija
11/21 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meidän lähimmässä S-marketissa, joka on auki kellon ympäri, ilta-ale (60%) on kello 20-24. Keskiyöllä alennus pienenee taas 30 prosenttiin.

Vierailija
12/21 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En säästäisi nykyisiä summia kuukaudessa (esim. tässä kuussa 500+340) ellen larppaisi köyhää.

Vierailija
13/21 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se juuri on. Rikas ajaa tojotalla eikä suostu maksamaan kahta euroa munkista. Vaatteet on vanhat ja paskaiset jotta kukaan ei tunnistaisi että rahaa on, rahaa ei kuulemma liikene turhuuksiin tai ylipäätänsä yhtään mihinkään, jonka myös kaverit ja sukulaiset tietävät erittäin hyvin sattuneesta syystä.

Sellainen on suomalainen rikas joka larppaa köyhää. Mutta sitä on hyvä elää vain itseänsä varten ylhäässä yksinäisyydessään.

Ja auta armias jos tämänlainen ihminen sattuu työnantajaksi niin siinä sopii sääliä työntekijöitään.

Vierailija
14/21 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meidän lähimmässä S-marketissa, joka on auki kellon ympäri, ilta-ale (60%) on kello 20-24. Keskiyöllä alennus pienenee taas 30 prosenttiin.

Ai eli se ei olekaan aina 2 viimeisintä tuntia? Täytyypä tutkia ja kysellä myyjiltä miten nykyään sitten on. Tänään bongasin nuo aukioloaikamuutokset.

Vierailija
15/21 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska laki ei enää rajoita ja pakoita sulkemaan myymälöitä. Pari vuotta sitten kauppojen aukiolo oli vielä tiukasti säänneltyä.

Vierailija
16/21 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntekijöitä käy sääliksi, mutta asiakkaille kiva, kun pääsee myöhäänkin ostoksille.

Miksi kävisi sääliksi? Itsekin usein iltavuoron päätteeksi käyn kaupassa, joka menee 23 kiinni. Jotkut tykkää vuorotyöstä ja jotkut ei.

Vierailija
17/21 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska laki ei enää rajoita ja pakoita sulkemaan myymälöitä. Pari vuotta sitten kauppojen aukiolo oli vielä tiukasti säänneltyä.

Lyhyt oli ilo. Nykyinen vasemmistohallitus suunnittelee uutta liikeaikalaki, jossa säädetään kauppojen aukiolosta. Savon Sanomien mukaan kaupat menisivät kiinni jo klo 21 ja kioskit 21.15.

Vierailija
18/21 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siitä sentään vähän kauemmin. Ensin vapautui pikkukauppojen aukiolo, siitä on yli 10 vuotta. Isommatkin ovat saaneet pitää ovensa auki milloin vain jo vuoden 2016 alusta. Nyt aukiolot määräytyvät kysynnän perusteella.

Vierailija
19/21 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt oli ilo. Nykyinen vasemmistohallitus suunnittelee uutta liikeaikalaki, jossa säädetään kauppojen aukiolosta. Savon Sanomien mukaan kaupat menisivät kiinni jo klo 21 ja kioskit 21.15.

En ole tuollaisesta kuullut. Taitaa olla puppua.

Vierailija
20/21 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-60% on enemmän kuin 20 senttiä. Ja olen ostanut esim. turkinpippurimunkkeja tällä alennuksella, enpä ihan heti itse rupea kehittelemään reseptiä.

Mikään ei ole oksettavampaa kuin TURKINPIPPURIMUNKIT. Täysi susi syntyessään tuo tuote.

Turkinpippurit on mahtavia, mutta munkista ei voi sanoa kuin: huutista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi