Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffeille menossa ja mies haluaa meidän menevän minun valitsemaani ravintolaan. Onko valintani sopiva?

Vierailija
19.02.2020 |

Aikuinen nainen olen, vaikka kyseessä elämäni ensimmäiset treffit. Olen kokenut kovia ja joutunut pettymään liian usein, joten en halua antaa miehelle kuvaa että olen todella varakas. En halua että mies käyttää minua hyväkseen ja maksattaa koko illan minulla. Onko sopivaa ehdottaa treffejä kahvilaan ja laittaa päälle kuluneet mekko ja kengät? Aion laittaa hiukseni nutturalle ja kevyen raikkaan meikin. Onko ok?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi olla vain oma itsesi ja pukeutua niin kuin muutenkin?

Olet varmasti jo niin paljon oppinut elämässäsi, että haistat heti hyväksikäyttäjän tai mielistelijän. Luota itseesi kuin mietit roolin, jossa et edes viihdy. Mitäs, jos mies on tosi kiva ja hän ei haluakaan enää tavata kun piiloudut roolin taakse?

Rahasta ei yleensä ekoilla deiteillä puhuta. Ja ravintola on usein vähän liian raskas paikka deiteille, ellet sitten hotki 15 min sapuskat kitusiisi ja päätä juosta karkuun. KAhvila on tähän vuodenaikaan ihan kiva. 

Vierailija
22/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kahvilat ovat just hyviä, esim.Espresso House. Hienoon ravintolaan voi mennä, kun tietää, että mies on tapailemisen arvoinen. 8)

Älä laita tiukkaa nutturaa! :)

T. Nainen 42

Mä en kyllä tykkää kahvitella missään näyte-ikkunassa. Parempi olisi jos voisin tulla naisen luokse hörppäämään kahvit. Seksi tai mikään sellanen ei ole todellakaan mielessä.

Jaa että sinua pitäisi passata eikä edes seksiä luvassa?

No jos kahvinkeittäminen on passaamista niin kai sitten. En syö mitään makeita leivoksia tai karkkeja. Jos olisi jotain suolaista niin voisin syödä. Ehkä seksiä kolmannella kerralla jos pitäisin sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa testata sinua.

Ehdottomia nou-nouta ovat McDonalds/Rax ja kasvisravintolat.

Vierailija
24/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa oletkin miehen kuuluu arvostaa naista -I0mpákk0Iòinen :(

Mies joka ei pysty maksamaan omia syömisiään ei ole mies vaan keskenkasvuinen kakara. Miehen tehtävä on kohdella naista hyvin, arvostaa, rakastaa ja suojella. Suojelulla tarkoitan taloudellista turvaa ja jos mies ei voi kustantaa perusasioita edes itselleen, ei hänen kannata seurustella naisen kanssa.

Vierailija
25/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa testata sinua.

Ehdottomia nou-nouta ovat McDonalds/Rax ja kasvisravintolat.

Ruokavaliooni eivät kuulu einekset ja pikaruoat, mutten ole vegaani. Syön terveellistä ja tuoretta ruokaa.

Vierailija
26/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kahvilat ovat just hyviä, esim.Espresso House. Hienoon ravintolaan voi mennä, kun tietää, että mies on tapailemisen arvoinen. 8)

T. Nainen 42

Mä en kyllä tykkää kahvitella missään näyte-ikkunassa. Parempi olisi jos voisin tulla naisen luokse hörppäämään kahvit. Seksi tai mikään sellanen ei ole todellakaan mielessä.

No jos kahvinkeittäminen on passaamista niin kai sitten. En syö mitään makeita leivoksia tai karkkeja. Jos olisi jotain suolaista niin voisin syödä. Ehkä seksiä kolmannella kerralla jos pitäisin sinusta.

Yleensä kutsutaan toinen omaan kotiin, ei itseään toisen kotiin kahvittelemaan.

Vierailija
27/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 42

Starbucks parempi?

Vierailija
28/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap on pihi penninvenyttäjä, jonka kanssa mies joutuu maksumieheksi. 

Mihinkään muinaisuuteen on turha vedota, aloittajahan on varakas. Naiset eivät itse noudata ensimmäistäkään etikettisääntöä vuonna 2020

Itse unohdit mainita mikä on se sinun keksimä ensimmäinen etikettisääntö, jota naisten tulisi noudattaa? En ole pihi penninvenyttäjä, mutta olen leidi ja herrasmiehen tehtävä on huolehtia naisesta.

Vierailija
29/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulostaa siltä, että ehkä koko treffit kannattaisi jättää väliin.   

Vierailija
30/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yök, eikyl mitään mummonutturaa! Paras, että hiukset ovat ihan vapaana. Ponin häntä korkeintaan.

Päivitä hei nutturatietoutesi. Nutturoita on monenlaisia. Sellainen löysä, rento nuttura, josta työntyy ulos muutama hiussuortuva on todella tyylikäs ja seksikäs. Esim. keskellä oleva on tosi bueno https://fustany.com/images/en/content/header_image_Article-Main-Fustany…

Tämmöistä ajattelin. :) Ap https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fi0.wp.com%2Fladylike…

Vierailija
31/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin negatiivinen suhtautuminen tapaamiseen, kannattako sinne edes mennä? Ja miksi jotkut virttyneet vaattet??

Vierailija
32/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 42

Mun koti näyttää sellaselta kuin siinä Rocky 1 elokuvassa. Tuskin on mikään viihtyisin ympäristö naisille. Ei ole mitään designia. Kyllä mä tuon lahjan jos menen toisen kotiin.

Vierailija
33/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutunut pettymään usein, vaikka ekat treffit? No, ei ole ehkä toimivin ajatus mennä treffeille esittämään epätodellista henkilöä, jos haluaa pidempiaikaista tuttavuutta. 

Vierailija
34/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voisi mennä ravintolaan, jossa ruoka maksetaan etukäteen? Ja maksa oma annoksesi käteisellä, eli jos mies alkaa urputtaa, ettei ole rahaa mukana, sanot, ettei sinulla ole kuin xxxx euroa.

Vierailija
35/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan nutturan aiot laittaa. Mekko ja raikas meikkikin kuulostaa hyviltä.

Hyvin se menee! Toivottavasti! Hyvä, että osaat asettaa rajasi. Tule sitten kertomaan miten kävi? Tsemppiä. ❤🤗

Vierailija
36/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö voisi mennä ravintolaan, jossa ruoka maksetaan etukäteen? Ja maksa oma annoksesi käteisellä, eli jos mies alkaa urputtaa, ettei ole rahaa mukana, sanot, ettei sinulla ole kuin xxxx euroa.

Olen viestitellyt tämän illan aikana miehen kanssa ja mies tarkensi, että haluaa meidän tapaavan minun valitsemassa paikassa ja ettei tarvitse huolehtia rahasta, sillä mies tarjoaa minulle. :)

Vierailija
37/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inari olisi hyvä valinta sai juuri michelinin tähden, voit samalla tarkastella onko ukolla tapoja. Kahvilaan ei mennä syömään vaan ravintolaan.

No en kyllä menisi tähtiravintolaan ensimmäisillä treffeillä.

Vierailija
38/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 42

Totta kai kahvin keittäminen on passaamista, samoin tarjoilun järjestäminen ja tiskaaminen. Siksihän miehet ovat aina änkeämässä naisten luokse. Ja olen aina pitänyt liian laskelmoivina sellaisia ihmisiä, joilla on jotain ihmeen sääntöjä milloin seksiä saa olla. Leffoista opittua kai.

Vierailija
39/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viestitellyt tämän illan aikana miehen kanssa ja mies tarkensi, että haluaa meidän tapaavan minun valitsemassa paikassa ja ettei tarvitse huolehtia rahasta, sillä mies tarjoaa minulle. :)

Ja edelleenkin paikka on halpa kahvila, johon menet nuhjuisena, eikö vaan? 

Vierailija
40/57 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 42

Mun koti näyttää sellaselta kuin siinä Rocky 1 elokuvassa. Tuskin on mikään viihtyisin ympäristö naisille. Ei ole mitään designia. Kyllä mä tuon lahjan jos menen toisen kotiin.

Ei ole silti ok kutsua itseään toisen kotiin. Väkisinkin tulee olo, että tuossa yritetään alusta asti näyttää naiselle paikkansa. Nainen hoitaa tarjoilut ja sisustuksen kun kerran osaa.