Treffeille menossa ja mies haluaa meidän menevän minun valitsemaani ravintolaan. Onko valintani sopiva?
Aikuinen nainen olen, vaikka kyseessä elämäni ensimmäiset treffit. Olen kokenut kovia ja joutunut pettymään liian usein, joten en halua antaa miehelle kuvaa että olen todella varakas. En halua että mies käyttää minua hyväkseen ja maksattaa koko illan minulla. Onko sopivaa ehdottaa treffejä kahvilaan ja laittaa päälle kuluneet mekko ja kengät? Aion laittaa hiukseni nutturalle ja kevyen raikkaan meikin. Onko ok?
Kommentit (57)
Nykyään kahvilat ovat just hyviä, esim.Espresso House. Hienoon ravintolaan voi mennä, kun tietää, että mies on tapailemisen arvoinen. 8)
Älä laita tiukkaa nutturaa! :)
T. Nainen 42
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä mies voisi maksattaa kaiken sinulla?
Minulle on käynyt niin, vaikka kyse ei ollut itselleni treffeistä ja minä päädyin maksamaan miehelle kaiken. Ei enää ikinä!
En nyt oikein ymmärrä miksi pitäisi laittaa kuluneet vaatteet. En minäkään ole mitenkään varakas mutta ei minun vaatteet ja kengät ole kuluneita. Eiköhän siihen köyhän ja varakkaan väliin jää aika monta muutakin varallisuustasoa jos et halua heti kertoa olevasi rikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt niin, vaikka kyse ei ollut itselleni treffeistä ja minä päädyin maksamaan miehelle kaiken. Ei enää ikinä!
Sanoiko mies, että lompakko on jäänyt kotiin? Vai uhkasiko puukolla? Vai karkasiko jossain vaiheessa? Kiinnostaa miten tällainen on edes mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kahvilat ovat just hyviä, esim.Espresso House. Hienoon ravintolaan voi mennä, kun tietää, että mies on tapailemisen arvoinen. 8)
T. Nainen 42
En aio laittaa tiukkaa kotiopettajatar nutturaa. :)
No yök, eikyl mitään mummonutturaa! Paras, että hiukset ovat ihan vapaana. Ponin häntä korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko mies, että lompakko on jäänyt kotiin? Vai uhkasiko puukolla? Vai karkasiko jossain vaiheessa? Kiinnostaa miten tällainen on edes mahdollista.
Mies vetosi siihen, että hän on matkustanut kauempaa ja matka oli raskas. Todellisuudessa minä olin matkustanut monta monta tuntia ja huomattavasti kauempaa mitä mies. Mies väitti ettei hänellä ole tarpeeksi käteistä mukana, kun tuli maksun aika mutta kummaa että rahaa tuntui löytyvän omiin juttuihin ja kysyi miksi en itse osta hienoja juttuja itselleni.
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen 42
Espresso houseen meneminen tarkoittaa, että ei arvosta tapailukumppaniaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei voi maksaa miehen illallista? Syystä että?
En näe syytä tarjota, koska muuten joudun tarjoamaan koko loppuelämäni ajan. Leidi ei koskaan tarjoa miehelle vaan herrasmies maksaa molemmat kun on kyse treffeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe syytä tarjota, koska muuten joudun tarjoamaan koko loppuelämäni ajan. Leidi ei koskaan tarjoa miehelle vaan herrasmies maksaa molemmat kun on kyse treffeistä.
Mistä aikakoneesta sinä tipahdit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen 42
Espresso houseen meneminen tarkoittaa, että ei arvosta tapailukumppaniaan.
Espressohouse on liian tyyris, mammoille kelpaa vaan lähi abc. ;) M27
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen 42
Mä en kyllä tykkää kahvitella missään näyte-ikkunassa. Parempi olisi jos voisin tulla naisen luokse hörppäämään kahvit. Seksi tai mikään sellanen ei ole todellakaan mielessä.
Inari olisi hyvä valinta sai juuri michelinin tähden, voit samalla tarkastella onko ukolla tapoja. Kahvilaan ei mennä syömään vaan ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
No yök, eikyl mitään mummonutturaa! Paras, että hiukset ovat ihan vapaana. Ponin häntä korkeintaan.
Päivitä hei nutturatietoutesi. Nutturoita on monenlaisia. Sellainen löysä, rento nuttura, josta työntyy ulos muutama hiussuortuva on todella tyylikäs ja seksikäs. Esim. keskellä oleva on tosi bueno https://fustany.com/images/en/content/header_image_Article-Main-Fustany…
Eli ap on pihi penninvenyttäjä, jonka kanssa mies joutuu maksumieheksi.
Mihinkään muinaisuuteen on turha vedota, aloittajahan on varakas. Naiset eivät itse noudata ensimmäistäkään etikettisääntöä vuonna 2020
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisnaiset leidejä? Huutista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen 42
Mä en kyllä tykkää kahvitella missään näyte-ikkunassa. Parempi olisi jos voisin tulla naisen luokse hörppäämään kahvit. Seksi tai mikään sellanen ei ole todellakaan mielessä.
Jaa että sinua pitäisi passata eikä edes seksiä luvassa?