Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomattoman töykeää palvelua tänään Helsinki-Vantaalla

Vierailija
19.02.2020 |

Portilla on kaksi juoma-automaattia, toinen vei rahat mutta ei antanut juomaa. Toinen automaatti ei toiminut ollenkaan. Kahdelle eri virkailijalla portilla sanoin asiasta. Toinen kohautteli vain olkapäitään. Toinen virkailija sanoi: Automaatit nyt vain on tuollaisia. Jälimmäistä virkailijaa pyysin vain lähinnä, että voiko ilmoittaa asiasta jonnekin mutta EVVK. Käytös oli muutenkin töykeää.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon uuden laajennusosan kaikki vessat ja muut tehty jostain kiinalaisista materiaaleista varmaan. Todella surkea laatutaso.

Vierailija
2/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä automaateissa on numero tahoon joka niitä hoitaa, ei virkailijat kerkiä kaikki juntteja opastamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyölaukkujuntit lähteneet taas hiihtolomareissuille ulinasta päätellen. Taputitko koneen laskeuduttua?

Vierailija
4/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä automaateissa on numero tahoon joka niitä hoitaa, ei virkailijat kerkiä kaikki juntteja opastamaan.

Ei olisi tarvinnut opastaa mitenkään. Ei ollut vain mitään palveluasennetta heillä.

Vierailija
5/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne virkailijat ole siellä asiakkaita varten vaan toisin päin.

Vierailija
6/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hki-Vantaa pitää sisällään ison kasan eri yrityksiä, joten virkailijat eivät ole vastuussa jos jokin niistä yrityksistä tai yrityksien laitteista ei toimi. Mitä he olisivat voineet sinulle tehdä ja auttaa?  Vähän nolo juttu sinulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hki-Vantaa pitää sisällään ison kasan eri yrityksiä, joten virkailijat eivät ole vastuussa jos jokin niistä yrityksistä tai yrityksien laitteista ei toimi. Mitä he olisivat voineet sinulle tehdä ja auttaa?  Vähän nolo juttu sinulta.

Olisivat voineet olla ystävällisiä ja todeta että ota vaikka yhteyttä automaattifirmaan. Tylyys ei ole ainoa tapa toimia. Ainakaan muualla maailmassa.

Vierailija
8/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä automaateissa on numero tahoon joka niitä hoitaa, ei virkailijat kerkiä kaikki juntteja opastamaan.

Ei olisi tarvinnut opastaa mitenkään. Ei ollut vain mitään palveluasennetta heillä.

Sun olisi pitänyt potkia sitä automaattia. Se on hyväksi todettu tapa jos automaatti vie rahat eikä anna tuotetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jos esim. Finskin toimitusjohtaja olisi tullut kysymään asiasta eivätkä olisi häntä tunnistaneet. Ja palvelu olisi samaa tasoa?

Vierailija
10/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa mitään olla ystävällinen, vaikkei asia just sulle tai mulle kuuluiskaan. Mä ainakin autan ihmisiä mielelläni. Ja kyllä kaikki lentokentällä työskentelevät mielletään "Hki-Vantaan väeksi", joten ehkä yhteisen hyvän nimissä kohtelias asiakaspalvelu vois olla viisasta.

Ketustako se asiakas tietää, kenen vastuualuelle mikäkin kuuluu. Ei niitä pienellä präntättyjä tekstejä pirukaan viitti lukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt vaan on tyhmää ylipäätään hassata rahojaan mihinkään juomatomaattiin kun siellä saa monesta pisteestä raikasta vettä suoraan pulloon.

Vierailija
12/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän jos esim. Finskin toimitusjohtaja olisi tullut kysymään asiasta eivätkä olisi häntä tunnistaneet. Ja palvelu olisi samaa tasoa?

No ei Finnairin toimitusjohtaja ole mikään koko lentokentän pomo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän jos esim. Finskin toimitusjohtaja olisi tullut kysymään asiasta eivätkä olisi häntä tunnistaneet. Ja palvelu olisi samaa tasoa?

No ei Finnairin toimitusjohtaja ole mikään koko lentokentän pomo. 

Juntit luulevat että lentokenttä=Finnair.

Vierailija
14/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaateissa on yhteistiedot, mihin ottaa yhteyttä. Itselläni jäi kerran suklaapatukka koneeseen. Soitin numeroon, virkailija vapautti suklaan toimistolta käsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia odottelen lentoja aina business loungessa niin ei tarvitse katsoa köyhiä rynkyttämässä juoma-automaatteja

Vierailija
16/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaviat ovat valtioita valtioissa. Ei niitten asiakkaista tarvi välittää.

Vierailija
17/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli oikeasti Porvoon kentällä, älkää menkö helppoihin.

Vierailija
19/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hki-Vantaa pitää sisällään ison kasan eri yrityksiä, joten virkailijat eivät ole vastuussa jos jokin niistä yrityksistä tai yrityksien laitteista ei toimi. Mitä he olisivat voineet sinulle tehdä ja auttaa?  Vähän nolo juttu sinulta.

Olisivat voineet olla ystävällisiä ja todeta että ota vaikka yhteyttä automaattifirmaan. Tylyys ei ole ainoa tapa toimia. Ainakaan muualla maailmassa.

Olisivat voineet olla ystävällisiä joo mutta kyllä niitä tylyjä on muuallakin maailmassa.

Vierailija
20/32 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hki-Vantaa pitää sisällään ison kasan eri yrityksiä, joten virkailijat eivät ole vastuussa jos jokin niistä yrityksistä tai yrityksien laitteista ei toimi. Mitä he olisivat voineet sinulle tehdä ja auttaa?  Vähän nolo juttu sinulta.

Olisivat voineet olla ystävällisiä ja todeta että ota vaikka yhteyttä automaattifirmaan. Tylyys ei ole ainoa tapa toimia. Ainakaan muualla maailmassa.

No jos olisivat olleet ystävällisiä, niin olisit luullut että voivat auttaa. Kun eivät tiedä hölkäsen pöläystä ja heillä omatkin asiakkaat, joiden palvelemisen takia ovat kentällä.

Uskon että siellä kentällä yleisesti kaikilta jotka jotenkin vaikuttavat olevan töissä siellä, kysytään kaikkea. Tyyliin autovuokraamolta että miten pääsee junalla keskustaan.