Uskomattoman töykeää palvelua tänään Helsinki-Vantaalla
Portilla on kaksi juoma-automaattia, toinen vei rahat mutta ei antanut juomaa. Toinen automaatti ei toiminut ollenkaan. Kahdelle eri virkailijalla portilla sanoin asiasta. Toinen kohautteli vain olkapäitään. Toinen virkailija sanoi: Automaatit nyt vain on tuollaisia. Jälimmäistä virkailijaa pyysin vain lähinnä, että voiko ilmoittaa asiasta jonnekin mutta EVVK. Käytös oli muutenkin töykeää.
Kommentit (32)
Niissä automaateissa on numero tahoon joka niitä hoitaa, ei virkailijat kerkiä kaikki juntteja opastamaan.
Vyölaukkujuntit lähteneet taas hiihtolomareissuille ulinasta päätellen. Taputitko koneen laskeuduttua?
Vierailija kirjoitti:
Niissä automaateissa on numero tahoon joka niitä hoitaa, ei virkailijat kerkiä kaikki juntteja opastamaan.
Ei olisi tarvinnut opastaa mitenkään. Ei ollut vain mitään palveluasennetta heillä.
No eihän ne virkailijat ole siellä asiakkaita varten vaan toisin päin.
Hki-Vantaa pitää sisällään ison kasan eri yrityksiä, joten virkailijat eivät ole vastuussa jos jokin niistä yrityksistä tai yrityksien laitteista ei toimi. Mitä he olisivat voineet sinulle tehdä ja auttaa? Vähän nolo juttu sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Hki-Vantaa pitää sisällään ison kasan eri yrityksiä, joten virkailijat eivät ole vastuussa jos jokin niistä yrityksistä tai yrityksien laitteista ei toimi. Mitä he olisivat voineet sinulle tehdä ja auttaa? Vähän nolo juttu sinulta.
Olisivat voineet olla ystävällisiä ja todeta että ota vaikka yhteyttä automaattifirmaan. Tylyys ei ole ainoa tapa toimia. Ainakaan muualla maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä automaateissa on numero tahoon joka niitä hoitaa, ei virkailijat kerkiä kaikki juntteja opastamaan.
Ei olisi tarvinnut opastaa mitenkään. Ei ollut vain mitään palveluasennetta heillä.
Sun olisi pitänyt potkia sitä automaattia. Se on hyväksi todettu tapa jos automaatti vie rahat eikä anna tuotetta.
Mitähän jos esim. Finskin toimitusjohtaja olisi tullut kysymään asiasta eivätkä olisi häntä tunnistaneet. Ja palvelu olisi samaa tasoa?
Ei maksa mitään olla ystävällinen, vaikkei asia just sulle tai mulle kuuluiskaan. Mä ainakin autan ihmisiä mielelläni. Ja kyllä kaikki lentokentällä työskentelevät mielletään "Hki-Vantaan väeksi", joten ehkä yhteisen hyvän nimissä kohtelias asiakaspalvelu vois olla viisasta.
Ketustako se asiakas tietää, kenen vastuualuelle mikäkin kuuluu. Ei niitä pienellä präntättyjä tekstejä pirukaan viitti lukee.
No se nyt vaan on tyhmää ylipäätään hassata rahojaan mihinkään juomatomaattiin kun siellä saa monesta pisteestä raikasta vettä suoraan pulloon.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän jos esim. Finskin toimitusjohtaja olisi tullut kysymään asiasta eivätkä olisi häntä tunnistaneet. Ja palvelu olisi samaa tasoa?
No ei Finnairin toimitusjohtaja ole mikään koko lentokentän pomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän jos esim. Finskin toimitusjohtaja olisi tullut kysymään asiasta eivätkä olisi häntä tunnistaneet. Ja palvelu olisi samaa tasoa?
No ei Finnairin toimitusjohtaja ole mikään koko lentokentän pomo.
Juntit luulevat että lentokenttä=Finnair.
Automaateissa on yhteistiedot, mihin ottaa yhteyttä. Itselläni jäi kerran suklaapatukka koneeseen. Soitin numeroon, virkailija vapautti suklaan toimistolta käsin.
Tämän takia odottelen lentoja aina business loungessa niin ei tarvitse katsoa köyhiä rynkyttämässä juoma-automaatteja
Finaviat ovat valtioita valtioissa. Ei niitten asiakkaista tarvi välittää.
Ap oli oikeasti Porvoon kentällä, älkää menkö helppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hki-Vantaa pitää sisällään ison kasan eri yrityksiä, joten virkailijat eivät ole vastuussa jos jokin niistä yrityksistä tai yrityksien laitteista ei toimi. Mitä he olisivat voineet sinulle tehdä ja auttaa? Vähän nolo juttu sinulta.
Olisivat voineet olla ystävällisiä ja todeta että ota vaikka yhteyttä automaattifirmaan. Tylyys ei ole ainoa tapa toimia. Ainakaan muualla maailmassa.
Olisivat voineet olla ystävällisiä joo mutta kyllä niitä tylyjä on muuallakin maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hki-Vantaa pitää sisällään ison kasan eri yrityksiä, joten virkailijat eivät ole vastuussa jos jokin niistä yrityksistä tai yrityksien laitteista ei toimi. Mitä he olisivat voineet sinulle tehdä ja auttaa? Vähän nolo juttu sinulta.
Olisivat voineet olla ystävällisiä ja todeta että ota vaikka yhteyttä automaattifirmaan. Tylyys ei ole ainoa tapa toimia. Ainakaan muualla maailmassa.
No jos olisivat olleet ystävällisiä, niin olisit luullut että voivat auttaa. Kun eivät tiedä hölkäsen pöläystä ja heillä omatkin asiakkaat, joiden palvelemisen takia ovat kentällä.
Uskon että siellä kentällä yleisesti kaikilta jotka jotenkin vaikuttavat olevan töissä siellä, kysytään kaikkea. Tyyliin autovuokraamolta että miten pääsee junalla keskustaan.
Tuon uuden laajennusosan kaikki vessat ja muut tehty jostain kiinalaisista materiaaleista varmaan. Todella surkea laatutaso.