Sokeria mittaavat!
Henkilökohtaisessa käytössä samaa lansettia voi käyttää kymmeniä kertoja.
Kommentit (11)
Niipä mutta eipä ne kalliita. Tilasin juuri alilta 100 kpl lansetteja, 100 kpl liuskoja ja mittarin 15 eurolla.
Apteekissa 50 kpl pelkkiä liuskoja olisi maksanut 30 eur!
Neula tylsyy joka pistolla, joka päivä vaihto uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Löpötihöpöti. Vai oletko norsu ;-)
Koko ala on sikarahastusta.
Halvinkin kiinalainen mittari (ilmaisine liuskoineen) riittää oman tilan seuraamiseen kun vaikka vuosittain käy "virallisessa" tarkastuksessa.
Miks ette käytä libreä? Ei tartte pistää. Sitä paitsi tarvikkeet on ilmaisia ainakin 1-diabeetikoille.
Vierailija kirjoitti:
Miks ette käytä libreä? Ei tartte pistää. Sitä paitsi tarvikkeet on ilmaisia ainakin 1-diabeetikoille.
Suomessa vaikea saada ja sikakallista ellei ole paha ykköstyyppi. Ota selvää ennenkuin möläyttelet.
Pisnis räjähtää jos älykellon mittaus saadaan luotettavalle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa vaikea saada ja sikakallista ellei ole paha ykköstyyppi. Ota selvää ennenkuin möläyttelet.
Kerro mikä on paha ykköstyyppi.
On vain diabetes 1 ja koholla oleva verensokeri Diabetes 2.
Liuskoja menee päivässä ka. 8 ja samalla lansetilla olen pistänyt kaksikin viikkoa eli yli 100 kertaa.
Samalla neulalla koko kynän insuliinia 3 viikkoa
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri nauroi kun ehdotin ;-( Itse maksettuna aloituspaketti olisi 400 eur + kalliit lätkät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mikä on paha ykköstyyppi.
On vain diabetes 1 ja koholla oleva verensokeri Diabetes 2.Liuskoja menee päivässä ka. 8 ja samalla lansetilla olen pistänyt kaksikin viikkoa eli yli 100 kertaa.
Samalla neulalla koko kynän insuliinia 3 viikkoa
Ykköstyypin hoitotasapaino ja esim hypoalttius on yksilöllistä. Sitä kautta myös seurannan tarve vaihtelee. Libreä ei anneta täällä julkisista varoista ellet ole todella nuori tai nuorena diagnosoitu potilas. Olen itse nelikymppinen, jolla ykköstyyppi diagnosoitu kolmekymppisenä enkä saanut. Lääkärin mukaan joissain sairaanhoitopiireissä on hölläkätisempi politiikka kuin täkäläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löpötihöpöti. Vai oletko norsu ;-)
Toki sillä voi pistää mutta lapsen / nuoren sormeen pistetään mieluummin terävällä neulalla.
Ja ei, en ole norsu mutta sh olen, ja diabeetikon äiti.
Niin?