Millainen kuva sinulla on passissasi - omasta mielestäsi?
Kommentit (31)
Tunnustan, että kuva näyttää minulta. Vihaiselta pallinaamalta. Ei tuo hymytön ja suoraan edestä oleva kuva todellakaan imartele, mutta siltä näytän. Normaaleissa kuvissa näytän paljon paremmalta.
Norman Batesin äidiltä tai siltä hullulta mummolta "Kuutamosonaatissa". Olen vasta 39, joten en ymmärrä miten tämä on mahdollista :D
En ole ollenkaan kuvauksellinen, joten siihen nähden kuvani on ok. Laittauduin kuvaan myös tavallista enemmän, mikä varmaan pelasti paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole passia. Ei ole ollut 15 vuoteen
Tiesitkö että passi on hedelmä? Ainakin Prismassa väitettiin näin.
Kävin passikuvassa asenteella "ihan sama, hirveä siitä tulee silti". Tunnin päästä makasin kotona 39 asteen kuumeessa influenssassa.
Kuva ylitti odotukset, siitä tuli jopa pahempi kuin luulin. Tutut nauravat vedet silmissä kun näytän passini. Sama kuva tuli uuteen ajokorttiin, jonka hankin etunimen vaihtumisen vuoksi.
Joku viisas sanoi, että jos alkaa muistuttaa passikuvaansa, on syytä mennä äkkiä lääkäriin.
Huono kuva, mutta mitä väliä. Se on vain passi, eipä sitä kuvaa tarvitse päivittäin katsella tai näyttää muille.
Näytän keski-ikäiseltä sarjamurhaajanaiselta jolla on alkoholista pöhöttyneet kasvot. Kuva on aivan kauhea.
Naamani punottaa kuin tomaatti ja tuona päivänä oli hellettä ja jouduin juoksemaan passikuvapaikkaan ennenkuin poliisin lupatoimisto menee kiinni. Olen kuin tomaatti ja kasvot sen näköiset kuin olisin juonut 2 kk putkeen eli turvonneet.
Kuva on aivan kauhea. En ole kaunis muutenkaan mutta tuo kuva on varmasti Suomen huonoin. Onni on tietysti että se on passissa mustavalkoinen mutta silti kasvot ovat jotenkin epämääräisen näköiset ja poskissa ihme läikät jotka on sitä punoitusta.
Minulla on aina kuvissa sellainen kauhistunut möllötysilme. Siis ihan hirveitä kuvia tulee joka kerta.
Voi tietysti olla sekin syy :D Mutta tein juuri inventaariota kuville ja heitin valtavat määrät teiniaikaisiakin kuvia pois,juuri siksi, että silmät olivat kuin känniläisellä .