Miksi en saa kysyttyä mieheltä, että mennäänkö naimisiin...
Asiasta on keskusteltu ns. pintapuolisesti joskus aiemmin ja kuten arvata saattaa, sen keskustelun perusteella ei päädytty vielä menemään naimisiin.
Nyt mies on muuttamassa toistaiseksi ulkomaille ja tahtoisin ennen hänen lähtöään virallistaa suhteemme... Jotenkin en vaan saa asiaa sanotuksi, ehkä siksi, että pelkään hänen kieltäytyvän. Ja sitten siitä tulee vaan paha mieli.
Otsikon kysymys on siis retorinen, olen itselleni jo vastannutkin, että pelkään kielätytymistä.
Kiitos kun sain avautua.
Kommentit (9)
Miksi suhteen virallistaminen olisi sinulle tärkeää? Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Mikä teitä yhdistää?
Sanot yksinkertaisesti vain että nyt pitää valita
"Mennäänkö naimisiin vai naidaanko menemisiin?"
Niin että et saa aikaiseksi kakaistua : Mennään naimisiin että mä saan -50% osuuden sun omaisuudesta ja leskeneläkkeen ! E-e-e-ei sillä että mä mitenkään omaetuisesti tässä ajattelisin......
Toivottavasti ukko käskee painua vttuun tuollaisen hyväkkään.
Vierailija kirjoitti:
Niin että et saa aikaiseksi kakaistua : Mennään naimisiin että mä saan -50% osuuden sun omaisuudesta ja leskeneläkkeen ! E-e-e-ei sillä että mä mitenkään omaetuisesti tässä ajattelisin......
Toivottavasti ukko käskee painua vttuun tuollaisen hyväkkään.
Änkytyksesi on taas palannut :-(
Ilman muuta käytät nyt karkauspäivää hyväksesi ja kosit rohkeasti!
Et saa kosittua koska tiedät että mies ei ehkä palaa koskaan tai tapaa siellä jonkun muun. MIksi pitäisi mennä naimisiin? Olla voi muutenkin vaikka toinen olisikin muualla.
No en kyllä nyt virallistaisi suhdetta, jos toinen muuttamassa ulkomaille toistaiseksi. Katso asiaa uudelleen hänen palattuaan takaisin. Voihan käydä niinkin että jää sinne ulkomaille.
Ensi viikolla on karkauspäivä. Jos kieltäytyy niin unohda koko mies, jos kerran on lähdössä ulkomaille. Ehkä mies ei ole tosissaan. Onko pyytänyt sinua mukaansa?