Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisin elää nuoruuden uudestaan t. Ammattivalittaja

Vierailija
19.02.2020 |

Yrittäisin löytää töitä entistä sitkeämmin ja yrittäisin keksiä keinot, millä saisin opiskeltua. En ikinä menisi ensimmäisen mieheni kanssa naimisiin enkä tekisi hänen kanssaan lasta. Mitä sinä tekisit toisin, jos saisit elää nuoruuden uudestaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä jankkaaminen voisi loppua? Sama levy pyörii päivästä toiseen.

Vierailija
2/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää auta miettiä, mitä olisi pitänyt tehdä toisin!

Täytyy ajatella, mitä minä nyt voin tehdä toisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tekisi mitään toisin.

Ihminen ei voi 100% vaikuttaa elämäänsä.

Esim heikot lähtökohdat kuten alkoholistivanhemmat ..voivat asettaa hidasteita tavoitteiden saavuttamiseksi.

Minä päätin taistella..vaikka oli yksinäistä ja köyhää.

Onneksi olin kaunis hoikka ja älykäs..

Mutta jos olisin ollut ruma ,lihava ja tyhmä?

Miten minun olisi käynyt???

Vierailija
4/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kertoa lapsellesikin ,että hän oli VIRHE:)

Vierailija
5/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ehkäisystä huolimatta raskaaksi ja raskaus huomattiin myöhään. Olisin voinut tehdä abortin, mutta viikkoja oli niin paljon, etten kyennyt siihen (en muutenkaan hyväksy aborttia heppoisin syin). Elämäntilanne oli ihan ok, joten päätin että tulkoon nyt sitten jos on tullakseen. Alkuun lapsiarki oli ihanaa ja koin olevani niin omassa roolissani kuin vain mahdollista. Oli mahtavaa olla äiti. Nyt lähinnä turhauttaa. Lapsi on viikonloppuisin isällään ja arkisin minulla, enkä silti meinaa jaksaa. Olen jo nyt ihan romahtamaisillani, vaikka olen ollut lapsen kanssa vasta sunnuntai illasta ja odotan perjantaita innolla jotta saan taas olla rauhassa. Lapsi on kiltti ja rauhallinen, mutta äitiys ei ole minun juttuni. Odotan, että lapsi kasvaa ja on omatoimisempi, pienen lapsen kanssa pääni ei yksinkertaisesti kestä. Rakastan tuota lasta kovasti, mutta enempää lapsia en aijo hankkia ikinä.

Vierailija
6/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan vain äitiyden myötä melkeinpä vihaavani perhe-elämää. En jaksa oikeastaan mitään siinä. Onneksi mieheni jaksaa sentään hoitaa lapsia ja kotiakin. Itseä vain ällöttää. On paljon työläämpää kuin ikinä kuvittelin. Osaisin kyllä siis ajatella, että on työlästä, mutta kun tää ei lopu koskaan, ei edes lomilla. 24/7 sitä, että saa pettyä lapsissa ihan kaikkeen.

Vierailija
7/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan täällä Av:lla tuntee itsensä niim onnekkaaksi, ja tuo lainaamani viesti kertoi taas yhden syyn hymyyni. Mä sain nukkua tänään pitkään ja herätä ihanan rauhallisessa ja siistissä kodissa. Aamiaiseksi söin kahvini kanssa Prinsessakakkua. Mies tuli töistä ja teimme yhdessä ruokaa, ja sitten kävimme kävelyllä ulkona ihan vain kahdestaan. Suunnittelimme samalla tulevia kesälomareissuja joota odotamme aivan innolla. Ihanaa kun saa olla vain kahdestaan rauhassa ja sanella oman elämänsä tahdin. Ja harrastaa seksiä niin paljon kuin tahtoo, ilman synnytyksen pilaamaa kroppaa ja jalassa kaiken aikaa roikkuvia rääkyjiä. Tällä hetkellä kirjoittelen av:lle meidän takapihan terassilta johon viimeiset auringonsäteet vielä osuvat, ja punaviinilasi on vielä puolillaan pöydällä läppärin vieressä ja mies lämmittää saunaa rannassa. Yöksi sitten ihana kömpiä oman kullan viereen saunanpuhtaana, ihan kaikessa rauhassa ilman iltakiukkuja ja monen tunnin nukutusrumbaa. Ah..ihanaa vela-elämää. :) En keksi EN AINUTTAKAAN syytä miksi kaipaisimme tähän tai mihinkään muuhunkaan hetkeen kiljuvia ja epähygieenisiä kakaroita pilaamaan tunnelmamme ja tuhoamaan yhteisen aikamme. T.N26 ja M29

Vierailija
8/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä

Jos lapsi on vaikka viikon poissa, en kaipaa häntä. Viihdyn yksin. Onneksi lapsella on isä. Ilman häntä lapsi olisi jäänyt ilman suurinta osaa ihmiskontakteista. Vihaan kaikkia lastentapahtumia jossa trikoopipoiset meikittömät äidit istuvat mahansa kanssa tunikat päällä jossain pomppulinnan reunalla. Tunnen itseni ahdistuneeksi. Minua ei kiinnosta mitkään mammajutut ja alan haukottelemaan heti kun keskustellaan jostain haalareiden väreistä ja kenkien sisämitoista.

Vierailija
9/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin toisin sen että vetäisin vanhempiani kunnolla turpaan sen ainaisen turpaanottamisen sijasta enkä lähtisi pakoon lasten"suojelun" hellään, rakastavaiseen huomaan. Vaikka asiat kotona oli tietyiltä osin päin helvettiä niin laitoksissa ne vasta olivatkin.

Vierailija
10/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä vielä

Jos lapsi on vaikka viikon poissa, en kaipaa häntä. Viihdyn yksin. Onneksi lapsella on isä. Ilman häntä lapsi olisi jäänyt ilman suurinta osaa ihmiskontakteista. Vihaan kaikkia lastentapahtumia jossa trikoopipoiset meikittömät äidit istuvat mahansa kanssa tunikat päällä jossain pomppulinnan reunalla. Tunnen itseni ahdistuneeksi. Minua ei kiinnosta mitkään mammajutut ja alan haukottelemaan heti kun keskustellaan jostain haalareiden väreistä ja kenkien sisämitoista.

go ap go!

pura kaikki AV:lla!!!

oksenna ulos pettymyksesi ja vihasi kirjallisella masturbaatiolla!!!

Vierailija
11/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tekisin toisin sen että vetäisin vanhempiani kunnolla turpaan sen ainaisen turpaanottamisen sijasta enkä lähtisi pakoon lasten"suojelun" hellään, rakastavaiseen huomaan. Vaikka asiat kotona oli tietyiltä osin päin helvettiä niin laitoksissa ne vasta olivatkin.

Miten selvisit?

Olitko kaunis hoikka ja älykäs?

Onko kaikki nyt hyvin?

Vierailija
12/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei taida olla oikea  ammattivalittaja.

Vierailija
13/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei taida olla oikea  ammattivalittaja.

Olen oikea ammattivalittaja mutta en ole ap joka ketjussa esiintyy. Ap

Vierailija
14/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan täällä Av:lla tuntee itsensä niim onnekkaaksi, ja tuo lainaamani viesti kertoi taas yhden syyn hymyyni. Mä sain nukkua tänään pitkään ja herätä ihanan rauhallisessa ja siistissä kodissa. Aamiaiseksi söin kahvini kanssa Prinsessakakkua. Mies tuli töistä ja teimme yhdessä ruokaa, ja sitten kävimme kävelyllä ulkona ihan vain kahdestaan. Suunnittelimme samalla tulevia kesälomareissuja joota odotamme aivan innolla. Ihanaa kun saa olla vain kahdestaan rauhassa ja sanella oman elämänsä tahdin. Ja harrastaa seksiä niin paljon kuin tahtoo, ilman synnytyksen pilaamaa kroppaa ja jalassa kaiken aikaa roikkuvia rääkyjiä. Tällä hetkellä kirjoittelen av:lle meidän takapihan terassilta johon viimeiset auringonsäteet vielä osuvat, ja punaviinilasi on vielä puolillaan pöydällä läppärin vieressä ja mies lämmittää saunaa rannassa. Yöksi sitten ihana kömpiä oman kullan viereen saunanpuhtaana, ihan kaikessa rauhassa ilman iltakiukkuja ja monen tunnin nukutusrumbaa. Ah..ihanaa vela-elämää. :) En keksi EN AINUTTAKAAN syytä miksi kaipaisimme tähän tai mihinkään muuhunkaan hetkeen kiljuvia ja epähygieenisiä kakaroita pilaamaan tunnelmamme ja tuhoamaan yhteisen aikamme. T.N26 ja M29

Niin.. toisille se alkoholi on elämän tarkoitus. Surullista toki, toivottavasti se lämmittää vielä vanhanakin.

Vierailija
15/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä vielä

Istuuko lapsettomat ilman mahaa? Mihin sen voi jättää? 🤔

Vierailija
16/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi. Pariskunta yhdessä kirjoittaa ja aklekirjouttaa viestin.

Niin suloista.

Aika nuoria vielä. Toivottavasti harlekiinielämä jatkkuuuuu.

Vierailija
17/22 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin pitää  parempaa huolta itsestäni. Armollisuutta itseäni kohtaan yrittäisin myös lisätä. Yrittäisin antaa himpun verran enemmän aikaa itselleni sekä puolisolleni. Sitä omaa aikaa. Ainakin meidän perheessä kotiin tulee ihan uusi isi tai äiti pienen iltalenkin tai punttisalin jälkeen. Näihin kannustaisin meitä enemmän.

Vierailija
18/22 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Rakastan kahta tyttöäni hyvin paljon. Mutta jos vain mahdollista, niin palaisin takaisin ja jättäisin lapset tekemättä. Mieheni on myös samaa mieltä. Ikävöimme aikaa, jolloin olimme mieheni kanssa täysin vapaita: matkustelimme paljon ulkomailla, mökkeilimme kahden kesken ja ystävien kanssa, saunoimme rauhassa, seksiä oli runsaasti milloin missäkin, otimme pitkiä kylpyjä, kävimme keikoilla ja festareilla, näimme paljon ystäviä, kävimme ravintolassa romanttisilla illallisilla ja nukuimme hyvin.”

Vierailija
19/22 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Olen viisivuotiaan tytön yksinhuoltaja vastoin tahtoani. Tytön äiti valehteli ehkäisystään ja hankkiutui raskaaksi tahtomattani, eikä äiti tietenkään tullut toimeen lapsen kanssa lainkaan. Ei jäänyt muuta vaihtoehtoa, kuin ottaa muksu pois äidiltään ja menettää oma elämä siinä samalla. Nyt odotan vain sitä, että se mukula kasvaa ulos kodistani ja saan palata omaan elämääni jälleen. Tosin olen silloin jo noin 50-vuotias ja elämä on aika pitkälti ohi, mutta onpahan muutama satatuhatta euroa sitten tuhlattavaksi, kun nyt ei mene lainkaan rahaa viinaan, tupakkaan ja matkusteluun.”

Vierailija
20/22 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Minä kadun kahta lastani. Olen nuori ja viehättävä, mutta en pääse elämään vapaasti ja nauttimaan elämästä. Kun lapset ovat isoja, on nuoruuteni kauneus vaihtunut mustiin silmäpusseihin ja kulahtaneeseen mammalookiin. Kaiken lisäksi olen yksinhuoltaja, enkä usko löytäväni miesystävää lasten ollessa pieniä. Kuulostaa pahalta, mutta inhoan tätä elämää ja voisinpa vain antaa lapset pois, mutta en tiedä enää muunkaanlaisesta arjesta kuin kakkavaipoista ja raivarikohtauksista.”