Lätkän tai futiksen seuraaminen täydellinen turn-off naisessa.
Yllättävän usein näihin törmää deittipalveluissa. Onko suomalainen ilmiö vai onko näitä ulkomaillakin?
Kommentit (16)
Nainen saa siis katsoa vain sinua kun katsot urheilua?
Itse en käytä deittipalveluita, en ole oikeasti koskaan käyttänytkään. Kaikki suhteet alkaneet jostain ihan muualta. En siis osaa sanoa, mikä meno deittipalveluissa tämän suhteen on. Kuitenkin tykkään lätkästä, jalkapallosta en ole koskaan pitänyt. Jokaiselle tapaamalleni miehelle tämä on ollut ok eikä koskaan asiasta ole tarvinnut väitellä. N25
Vierailija kirjoitti:
Itse en käytä deittipalveluita, en ole oikeasti koskaan käyttänytkään. Kaikki suhteet alkaneet jostain ihan muualta. En siis osaa sanoa, mikä meno deittipalveluissa tämän suhteen on. Kuitenkin tykkään lätkästä, jalkapallosta en ole koskaan pitänyt. Jokaiselle tapaamalleni miehelle tämä on ollut ok eikä koskaan asiasta ole tarvinnut väitellä. N25
Montako tatuointia sulla on?
Ei minua haittaisi, jos kumppanini katsoisi ja seuraisi lätkää tai futista, miksei kumpaakin. - Tylsempääkin seurattavaa on helppo keksiä, kuten vaikka salattujen elämien tapittaminen, useana kertana viikossa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolla, eikä suunnitelmissa ottakaan yhtäkään. Miksi kysyt, miten liittyy aiheeseen?
Ahaa, täytyypä laittaa se profiiliin, niin saa rajattua yksiulotteiset miehet pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolla, eikä suunnitelmissa ottakaan yhtäkään. Miksi kysyt, miten liittyy aiheeseen?
Lätkän katselusta tulee mieleen tupakkaa ja siideriä kuluttava tatuoitu lähiömuija.
joo. kumppanin on parempi tehdä pikku leivonnaisia ja drinkkejä keittiössä :)
Taitoluistelua ja voimistelua on lupa seurata, muuten turn-off.
Kaikkihan lätkää katsoo kun Suomi pelaa.
Ja jalkapalloakin.
Real Madrid on vähän eri asia, kuin Kuopion Palloseura
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lätkän katselusta tulee mieleen tupakkaa ja siideriä kuluttava tatuoitu lähiömuija.
En seuraa lätkää intensiivisesti, joka vuosi MM-kisat tulee katsottua ja suurin piirtein seurattua miten omalla suosikilla SM-liigassa menee. Lätkää on silloin tällöin viihdyttävää katsoa, toisin kuin vaikkapa tuo jalkapallo on omaan makuuni todella puuduttavaa katsottavaa. Olen kyllä kaukana kuvauksestasi, jännä miten urheilusta kiinnostunut nainen aiheuttaa sinussa tuollaisen mielikuvan.
En ymmärrä tätä. Siis miehellä on lupa seurata urheilua, mutta naisella ei? Itse olen parisuhteessa tottunut siihen, että mitä enemmän yhteisiä kiinnostuksen kohteita, sen parempi. Mieheni kanssa ollaan molemmat musiikki-ihmisiä, on kiva käydä keikoilla yhdessä ja jutella musiikista ja kuunnella sitä yhdessä. Olisi aika tylsää jos mies olisi uhreiluhullu ja minä en voisi katsoa urheilua hänen kanssaan tai jos katsoisin, olisin hänen silmissään jotenkin vastenmielinen.
Samoin miehessä! Voin vain kuvitella, että se kuvottaa naisessa. Varmaan rakennekynnet ja irtoripset myös.
Voi, melkeinhän tässä harmittaa kun en sinulle kelpaisi. Tai sitten ei.
Seuraan molempia. Lisäksi katson mm. hyviä elokuvia, tv-sarjoja ja dokumentteja. Tosi-tv:tä en sen sijaan ole katsonut koskaan.
Olen akateeminen, en juo, polta enkä kiroile, eikä minulla ole yhtään tatuointia. Hiukset ovat pitkät ja luonnollisen väriset, eikä minulla ole hiuslisäkkeitä, rakennekynsiä, ripsienpidennyksiä tai suihkurusketusta.
Olen varsin älykäs ja mukava, ihan nätti, pitkä ja hoikka nainen. Mutta ei sillä väliä, koska minusta on mukava katsoa urheilua ja se tekee minusta kelvottoman ihmisen. Harmi, ettei minua kiinnosta mitä sinä ja kaltaisesi ihmiset asiasta ajattelevat.
Mutta sinä saat seurata, eikö niin? ;)