Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään yli viisikymppistä, joka ei ole saanut vaihdevuosioireita?

Vierailija
18.02.2020 |

20 % ei saa mitään vv-oireita, yksi heistä on äitini. Mulla on ikää kohta 53 ja en ole huomannut mitään oireita, kk säännölliset, ei hikoiluja tai mitään muutakaan. Toisiltako munasarjojen toiminta hiipuu niin hitaasti, ettei oireita tule?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään oireita. Olen 51v

Vierailija
2/10 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 51 v.

Ainut oire voi olla se, että valvon helposti aamuyöstä, mutta ei sekään ole säännöllistä.

Minulla on Mirena ollut jo 17 vuotta, eli en osaa sanoa menkoista mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita oireita ei ole kuin, että kk- kierto lyhentynyt parilla päivällä ja runsaammat vuodot. Ei sekään kiva juttu😒

Vierailija
4/10 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oireita. 59 v.

Vierailija
5/10 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita oireita ei ole kuin, että kk- kierto lyhentynyt parilla päivällä ja runsaammat vuodot. Ei sekään kiva juttu😒

Ikä oli 51

Vierailija
6/10 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 v eikä mitään merkkiä vaihdevuosista. Kävin viime viiikolla gynellä joka totesi myös tämän.

Äidilläni vaihdevuodet alkoivat 53-vuotiaana, ehkä vaihdevuosien myöhäinen alku periytyy hänen puoleltaan.

Vierailija
7/10 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 57v, menkat loppunu pari vuotta sitten, ei mitään oireita. Ei hikoiluja, jos ei lasketa muutaman sekunnin kestäviä kuukia aaltoja joita tulee joskus harvoin, menee samantien ohi ennenkuin kerkiää öötä sanoa. Unettomuus kyllä vaivaa, mutta se on vaivannut jo parikymmentä vuotta.

Vierailija
8/10 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on 54, ei oireita. Itselläni on ollut yöheräilyä, ei muuta, ikä 52.

Vierailija
9/10 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 57v, menkat loppunu pari vuotta sitten, ei mitään oireita. Ei hikoiluja, jos ei lasketa muutaman sekunnin kestäviä kuukia aaltoja joita tulee joskus harvoin, menee samantien ohi ennenkuin kerkiää öötä sanoa. Unettomuus kyllä vaivaa, mutta se on vaivannut jo parikymmentä vuotta.

Siis kuumia aaltoja, emmä nuosta kuukista aaltoista tiedä mitään.

Vierailija
10/10 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48, mutta saanen vastata, sillä mulla on kuukautiset jääneet pois jo kolmisen vuotta sitten eli aikaisin alkoi vaihdevuodet. Ei yhtään mitään oireita; painokin säilynyt nakutettuna ennallaan. 

F

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi