Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin kiinnostavan miehen...mitä tästä pitäisi ajatella?

Vierailija
18.02.2020 |

Tapasin vähän aikaa sitten tosi mukavan miehen.

Ikää meillä on molemmilla vajaat 40v. Tavallisia ihmisiä joita yhdistää sama harrastus. Sovimme että voitaisiin mennä kahville ja tutustua paremmin.

Mies kuitenkin kertoi rehellisesti ettei juuri ole seurustellut, on introvertti, ujo ja lisäsi puolivitsillä ettei hänen kanssaan kukaan haluaisi seurustellakaan. No ei se mitään, samat sanat.

Nyt sitten FB-kaveruus kertoo vähän toista. Enemmänkin sosiaaliselta mieheltä vaikuttaa, mutta eipä siinä mitään. Viimevuotisissa porukkakuvissa kaikissa miehen rinnalla ja yhdessä sylissä on vähän nuoremman näköinen nainen luokkaa valokuvamalli. Vähän pidemmälle kun selaa niin treffeilläkin on käyty, nainen laittanut kuvia (ja taas vähän nuorempi, siis reippaasti alle 30).

En syytä miestä mistään, mutta jotenkin tuo ero siinä mitä hän sanoi ja mitä kuvissa näkyy, epäilyttää.

Olenko typerä ja epäluuloinen vanhapiika...vai!? :/

pikkukakkosille ja muille tiedoksi ettei mies ole mikään kalsarimalliastronauttikirurgi, ja sitä pituuttakin on vähemmän kuin minulla.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

36-vuotiaalle se on todella outoa.

Kiitos. Tämä selvensi paljon asioita. Ja kirkasti tulevaisuuden suunnitelmat sekä lopetti ne viimeisetkin haaveilut. 

Älä välitä jonkun hölmön mielipiteistä.

Todella typerää ajattelua että pitäisi elää jonkun kaavan mukaan että muut hyväksyy. Kertoo enemmän kirjoittajasta itsestään.

Eri

Vierailija
22/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörille pointsit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Tämä selvensi paljon asioita. Ja kirkasti tulevaisuuden suunnitelmat sekä lopetti ne viimeisetkin haaveilut. 

Todella typerää ajattelua että pitäisi elää jonkun kaavan mukaan että muut hyväksyy. Kertoo enemmän kirjoittajasta itsestään.

Eri

Ei tarvitse elää jonkun kaavan mukaan eikä varsinkaan tarvitse etsiä muiden ihmisten hyväksyntää. Riittää, että löytää sen yhden oikean ihmisen. Mutta. Kun mietin tuntemiani 30+ naisia, ml. itseni sen ikäisenä, niin lähes kaikilla oli siinä vaiheessa jo perhe perustettuna ja moni eronnutkin. Mitä yhteistä on yksinhuoltajalla, jolla voi olla jo esiteini-ikäinen lapsi 36-vuotiaana, ja miehellä joka 36-vuotiaana on seksuaaliselta ja sosiaaliselta (parisuhdemielessä) kehitykseltään samassa vaiheessa kuin se naisen esiteini-ikäinen lapsi?

Jos itse olisin yli kolmekymppinen kokematon ihminen ja kuitenkin haluaisin parisuhteen, niin en viivyttelisi enää hetkeäkään.

Vierailija
24/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebook insta ja muut harvemmin vastaa todellisuutta, joku jo kirjoittikin että sinne laitetaan ne huippuhetket

Vierailija
25/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdalle on sattunut miehiä, jotka on käyttänyt ilmeisesti iskurepliikkinä ujoutta. Ujous ei ole mitenkään tullut sitten ilmi missään kohtaa tutustumisvaiheessa. En ole oikein ymmärtänyt, onko ihmisillä eri käsitys ujoudesta, vai ajatteleeko joku tekevänsä vaikutuksen sillä. Joka tapauksessa kehottaisin luottamaan intuitioon, jos joku juttu epäilyttää, niin jarruja päälle.

Vierailija
26/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

En tiedä kertooko. Kyllä mä luulen, että tuo kertoo kirjoittajan lisäksi suurimman osan ihmisistä mielipiteen. Ei kaikkien, mutta suurimman osan. SIksi tämä onkin niin hankalaa.

Vierailija
27/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olisin yli kolmekymppinen kokematon ihminen ja kuitenkin haluaisin parisuhteen, niin en viivyttelisi enää hetkeäkään.

Et viivyttelisi, mutta samalla toteat. että ei kukaan kokematonta yli kolmekymppistä halua?

Vierailija
28/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdalle on sattunut miehiä, jotka on käyttänyt ilmeisesti iskurepliikkinä ujoutta. Ujous ei ole mitenkään tullut sitten ilmi missään kohtaa tutustumisvaiheessa. En ole oikein ymmärtänyt, onko ihmisillä eri käsitys ujoudesta, vai ajatteleeko joku tekevänsä vaikutuksen sillä. Joka tapauksessa kehottaisin luottamaan intuitioon, jos joku juttu epäilyttää, niin jarruja päälle.

Ujous tulee ainoastaan tutustumisvaiheen alussa, ja sen sanominen toiselle ääneen helpottaa jo paljon. 

Mitä ihmettä sitä enää tuttua henkilöä ujostelisi?

Vierailija
29/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen jokusen introvertin miehen jotka ovat näennäisesti ihan normaaleja ja sopivassa ympäristössä juttelevat naisillekin ihan luontevan oloisesti juuri tosta 30-40v välistä mutta sitten jos pitäisi romanttisesti edistyä niin alkaa jännittää (todennäköisesti sen kokemuksen puutteen vuoksi). Kaveriporukan kaljoitteluissa voivat hyvinkin uskaltaa sitten ottaa jonkun syliin tms.

Kauheasti kokemusta parisuhteesta tuskin kannattaa odottaa mutta nämä esimerkit jotka mulle tulevat mieleen ovat varmaan kyllä kilttejä tyyppejä.

Jos kaipaat peluria tai petturia niin unohda tää ja etsi baaritinderöijä. Tosin voihan tääkin olla sellainen eli tsekkaa nyt kuitenkin vähän paremmin :)

Vierailija
30/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et viivyttelisi, mutta samalla toteat. että ei kukaan kokematonta yli kolmekymppistä halua?

Niin juuri, en viivyttelisi. En tuhlaisi enää yhtäkään iltaa tällä palstalla tai ylipäänsä netissä vaan lähtisin tutustumaan ihmisiin. Harrastuksiin, keikoille, baariin, matkoille, yhdistystoimintaan... Ehkä jossain kohtaa tutustuisin myös siihen ihmiseen, jolla on itselläkin syystä tai toisesta samanlainen historia tai jota ei haittaisi kokemattomuus.

Kotona istumalla et sellaista naista tule löytämään ja vuodet senkun kuluvat.

Vierailija
31/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden miehen jolla tuollaisia yhteiskuvia. Selvisi että kuvien kaunotar oli hänen siskonsa

Vierailija
32/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden miehen jolla tuollaisia yhteiskuvia. Selvisi että kuvien kaunotar oli hänen siskonsa

Sylissä istuva sisko.. 🤮

Vierailija
33/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi sitä aikaa ennen kuin sanat introvertti ja ekstrovertti ilmestyivät sanavarastoomme.

Vierailija
34/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama!! Yksi "ujo" oli todellisuudessa kaikkea muuta. Puheliain ihminen jonka olen koskaan tavannut ja todella rohkea ehdotteluissaan sekä ottamaan fyysistäkin kontaktia. Tuli vähän huijattu olo. Tiedän kyllä millainen ihminen on ujo ja hän ei sitä ollut.

Vierailija
35/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri, en viivyttelisi. En tuhlaisi enää yhtäkään iltaa tällä palstalla tai ylipäänsä netissä vaan lähtisin tutustumaan ihmisiin. Harrastuksiin, keikoille, baariin, matkoille, yhdistystoimintaan... Ehkä jossain kohtaa tutustuisin myös siihen ihmiseen, jolla on itselläkin syystä tai toisesta samanlainen historia tai jota ei haittaisi kokemattomuus.

Kotona istumalla et sellaista naista tule löytämään ja vuodet senkun kuluvat.

Ehkä he tekevät noin? Ei kukaan voi 100% ajasta käyttää etsimiseen.

Tai sitten he ovat etsineet ja törmänneet kerta toisensa jälkeen asenteisiin, joissa vanhempi kokematon ei kelpaa? Eihän se ole kovin hyvä lähtökohta etsimiselle, jos pitää joko toivoa ihmettä tai etsiä sitä kuuluisaa neulaa heinäsuovasta. 

Vierailija
36/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujous tulee ainoastaan tutustumisvaiheen alussa, ja sen sanominen toiselle ääneen helpottaa jo paljon. 

Mitä ihmettä sitä enää tuttua henkilöä ujostelisi?

Mikä juttu naisilla on näiden vaiheiden kanssa?

Jokaisessa asiassa on vaiheet. On tutustumisvaihe, kanivaihe, ja elämänvaiheet tietysti.

On ihmisiä, ja erityisesti naisia, jotka jännittävät asioita vaikka olisi tunnettu vuosia.

Vierailija
37/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. poju 42vee kirjoitti:

Tunnen jokusen introvertin miehen jotka ovat näennäisesti ihan normaaleja ja sopivassa ympäristössä juttelevat naisillekin ihan luontevan oloisesti juuri tosta 30-40v välistä mutta sitten jos pitäisi romanttisesti edistyä niin alkaa jännittää (todennäköisesti sen kokemuksen puutteen vuoksi). Kaveriporukan kaljoitteluissa voivat hyvinkin uskaltaa sitten ottaa jonkun syliin tms.

Kauheasti kokemusta parisuhteesta tuskin kannattaa odottaa mutta nämä esimerkit jotka mulle tulevat mieleen ovat varmaan kyllä kilttejä tyyppejä.

Jos kaipaat peluria tai petturia niin unohda tää ja etsi baaritinderöijä. Tosin voihan tääkin olla sellainen eli tsekkaa nyt kuitenkin vähän paremmin :)

Esim. minä.

On ihan eri asia pitää hauskaa sillä oletuksella ettei tuosta seuraa mitään, kuin ottaa riski ja edetä.

Toinen mikä vaikuttaa on millaisesta etenemisestä mies pitää. Jokainen tietää että valtaosa naisista pitää eniten jos mies on aloitteellisempi ja dominoivampi, joko hieman tai selkeästi. Jos mies ei pidä tästä, niin vaikeuskerroin nousee melkoisesti.

Maalaisjärjellä voi miettiä noin ensi alkuun. Jos mies on olevinaan ujo mutta käykin ilmi ettei käytöksessä ole, kenties alkuteatterin jälkeen, mitään ujoa...niin alkaa kuulostamaan pelimieheltä joka yrittää salata pelimiesmäisyyttään. Kuten naiset eivät tajua, tosipelimies ei leuhki kaatotaidoillaan vaan päin vastoin esittää tavismiestä (jep, se pikkutakkiöykkäri jolle annoit pakit sedulassa, ei ollut pelimies).

Tuossa tarinassa en bongannut sellaista minkä takia alkaisin epäilemään. Kuten jo aikaisemmin sanoin, voisi hyvin olla kuin omasta elämästäni.

ps. Oletko varma että "valokuvamalli" oli tyttöystävä eikä kamunainen? Itsellänikin on tuollaisia kuvia somessa ex-missin kanssa, joka kuitenkin on vain hyvä ystäväni.

M/39

Vierailija
38/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En juuri minä, mutta varmasti joku muu nainen jossain muualla.."

Vierailija
39/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä parasta olisi tutustua häneen paremmin. Totuus tulee esille ajan kanssa. Mies voisi myös vähän avata tuota seurusteluhistoriaansa Ap:lle? ja kertoa kuka tuo mukavan näköinen nainen kuvissa on?

Vierailija
40/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En juuri minä, mutta varmasti joku muu nainen jossain muualla.."

No mitä muuta tuohon pitäisi sanoa jos ei itse halua?

Eri