Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin kiinnostavan miehen...mitä tästä pitäisi ajatella?

Vierailija
18.02.2020 |

Tapasin vähän aikaa sitten tosi mukavan miehen.

Ikää meillä on molemmilla vajaat 40v. Tavallisia ihmisiä joita yhdistää sama harrastus. Sovimme että voitaisiin mennä kahville ja tutustua paremmin.

Mies kuitenkin kertoi rehellisesti ettei juuri ole seurustellut, on introvertti, ujo ja lisäsi puolivitsillä ettei hänen kanssaan kukaan haluaisi seurustellakaan. No ei se mitään, samat sanat.

Nyt sitten FB-kaveruus kertoo vähän toista. Enemmänkin sosiaaliselta mieheltä vaikuttaa, mutta eipä siinä mitään. Viimevuotisissa porukkakuvissa kaikissa miehen rinnalla ja yhdessä sylissä on vähän nuoremman näköinen nainen luokkaa valokuvamalli. Vähän pidemmälle kun selaa niin treffeilläkin on käyty, nainen laittanut kuvia (ja taas vähän nuorempi, siis reippaasti alle 30).

En syytä miestä mistään, mutta jotenkin tuo ero siinä mitä hän sanoi ja mitä kuvissa näkyy, epäilyttää.

Olenko typerä ja epäluuloinen vanhapiika...vai!? :/

pikkukakkosille ja muille tiedoksi ettei mies ole mikään kalsarimalliastronauttikirurgi, ja sitä pituuttakin on vähemmän kuin minulla.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku näyttää joltakin, on se varmasti huonompi, kun paremmin tutustut.

Vierailija
42/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljastui Alexander Stubbin kaksoisolennoksi (ja pelimieheksi).

aaarghhh kuolemaakin kauheampi kohtalo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastui Alexander Stubbin kaksoisolennoksi (ja pelimieheksi).

aaarghhh kuolemaakin kauheampi kohtalo

Muistan yhä ne ketjut kun PRM valitteli rumuuttaan ja 121212 komppasi kaveriaan kuinka naiset eivät arvosta kunnollisia miehiä vaan kiertävät pelimiesten ringeissä.

Niinpä sitten kävikin ilmi että PRM oli vallan komea pelimies ja "mestari" itse jäi kiinni kahden FWB-suhteen pyörittämisestä.

Että sellaisia K&K-miehiä :D

Vierailija
44/53 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olisin yli kolmekymppinen kokematon ihminen ja kuitenkin haluaisin parisuhteen, niin en viivyttelisi enää hetkeäkään.

Et viivyttelisi, mutta samalla toteat. että ei kukaan kokematonta yli kolmekymppistä halua?

"En juuri minä, mutta varmasti joku muu nainen jossain muualla.."

Näinhän se aina on.

Olisit hyvä kumppani jollekin. Mutta et mulle tietenkään.

Vierailija
45/53 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin identtinen aloitus ollut täällä aiemminkin. Siihen on varmaan joku täysin järkeenkäypä ja looginen syy, muutenhan tätä erehtyy luulemaan provoksi.

Vierailija
46/53 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olisin yli kolmekymppinen kokematon ihminen ja kuitenkin haluaisin parisuhteen, niin en viivyttelisi enää hetkeäkään.

Et viivyttelisi, mutta samalla toteat. että ei kukaan kokematonta yli kolmekymppistä halua?

Näinhän se aina on.

Mikä tuossa lauseessa hiertää sinua noin paljon? Faktahan se on, että jokaiselle löytyy kyllä maailmasta joku, jolle hän on hyvä kumppani, jos vain ylipäänsä sellaista etsii (eikä istu odottamassa kotona tinderiä taputellen). Myös koskemattomalle yli kolmekymppiselle.

Tottakai voi myös sanoa vain, että "en ole kiinnostunut" ja ehkä niin on sitten parempi.

Vierailija
47/53 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktahan se on, että jokaiselle löytyy kyllä maailmasta joku,

Ei löydy. Eikä siinä mitään, mutta turha väittää faktaksi jotain mikä sitä ei ole.

Vierailija
48/53 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy. Eikä siinä mitään, mutta turha väittää faktaksi jotain mikä sitä ei ole.

Aivan varmasti löytyy, puhutaan sentään miljardeista ihmisistä. Mutta kotoa harvaa tullaan hakemaan.

Vierailija
49/53 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti löytyy, puhutaan sentään miljardeista ihmisistä. Mutta kotoa harvaa tullaan hakemaan.

Ok. kokemattoman siis pitää käydä läpi miljardeja ihmisiä löytääkseen sen yhden? Ajattelin, että täällä keskusteltaisiin kuin aikuiset, mutta ilmeisesti liikaa vaadittu.

Vierailija
50/53 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. kokemattoman siis pitää käydä läpi miljardeja ihmisiä löytääkseen sen yhden? Ajattelin, että täällä keskusteltaisiin kuin aikuiset, mutta ilmeisesti liikaa vaadittu.

Mitä haluaisit meidän sanovan? Että kokematon 36-vuotias on samalla viivalla kuin ikätoverinsa, joilla on jo taustallaan pitkä parisuhde/liitto? Ei ole. Mutta on olemassa naisia, jotka ovat samassa tilanteessa ja joille se ei siksi ole ongelma. Etsimättä heitä ei kuitenkaan löydä.

Ja lisäksi on se vaihtoehto, että hakee puolison ulkomailta.

Vierailija
51/53 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei hänen kanssaan kukaan haluaisi seurustellakaan" - hälytysmerkki. Yrittää varoittaa sinua olemasta liian kiinnostunut. Ehkä pelimies, ehkä kotioloissa sietämätön tapaus. Näistä oli juttua siinä yhdessä ketjussa, jossa pelimiesten tuntomerkkejä penättiin.

Vierailija
52/53 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se aina on.

Mikä tuossa lauseessa hiertää sinua noin paljon? Faktahan se on, että jokaiselle löytyy kyllä maailmasta joku, jolle hän on hyvä kumppani, jos vain ylipäänsä sellaista etsii (eikä istu odottamassa kotona tinderiä taputellen). Myös koskemattomalle yli kolmekymppiselle.

Tottakai voi myös sanoa vain, että "en ole kiinnostunut" ja ehkä niin on sitten parempi.

Mikä ihmeen fakta?

Vierailija
53/53 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli me tiedämme että:

ap:n ihastus on ollut yhden naisen kanssa treffeillä

ap:n ihastuksella on ollut tyttöystävä / kaverinainen

ap:n ihastuksella on kavereita ja hän käy joskus ulkonakin

Ja näissä epäilyttävää oli tarkalleen...mikä?

No okei ap:n ihastus kuvaa itsensä huonoksi seurustelukumppaniksi - kuten muuten tekee hemmetin moni nainenkin. Pelkästään se kulunut Marilyn Monroen sitaatti löytyy useammankin someprofiilista. Kuka on temepramenttinen, "räväkkä", introvertti, seikkailuhaluinen, tai ei ole kiinnostunut sitoutumaan vielä mutta jos täydellinen prinssi tulee ja hurmaa niin ehkä mahdollisesti voisi harkita, jne.

Ettei vain taustalla olisi ap:n omat epävarmuudet? Siksi piti erikseen mainita kuinka hyvännäköinen ap:n ihastuksen exä/kaverinaine oli? ;)