Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö kaiken värisiä vaatteita vaikka ne värit ei sinulle sopisikaan?

Vierailija
18.02.2020 |

Minusta tuntuu ettei minulle sovi mikään väri ja jotain kuitenkin olisi päällä pidettävä. :(

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytön oikeastaan vain puhtaita värejä. Minun silmääni murretut värit näyttävät jotenkin aina likaisilla tai pyykissä värjääntyneiksi. Ainoastaan villa villapaidoissa murretut värit näyttävät hyviltä minusta.

Vierailija
42/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin pitämään enimmäkseen itselleni sopivia värejä mikäli niitä löytyy. Kovin huonosti löytyy. Vaalean kevään sävyjä nimittäin.

Ärsyttää kun on myynnissä enimmäkseen mustaa, harmaata, tumman vihreää tummanpunaista jne. En osta noita kun ne ei mulle sovi. Mustia alaosia kyllä käytän.

Joudun usein tyytymään epämieluisiin. Väreihin mistä en tykkää ja missä en viihdy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän jos pidän väristä mutta ihonvärin kanssa riiteleviä värejä en käytä kasvojen lähellä. Oma iho kellertävänsävyinen niin käytän vaistonvaraisesti ns. kevätsävyjä mutta myös muita. 

Miksi tällaista asiallistakin avausta alapeukutetaan? Eikö kotona tule alapeukuttajille huomiota vai mikä mättää mielenterveydessä?

Vierailija
44/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kurjaa kun valikoima kaupoissa on niin suppea. Talvi ja syksyihmisille sopivia värejä on eniten. Sitten kesä mutta kevät on unohdettu melkein kokonaan.

En ole vaaleaa persikan väristä vaatetta nähnyt pitkään aikaan missään tai hentoa turkoosia tms.

Vierailija
45/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käytän vain mustia vaatteita.

Vierailija
46/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Käytän vaatteita ensisijaan mielialojeni mukaan, en sen mukaan mikä mulle sopii. Jos on räiskyvä fiilis, laitan tasan vaikka tulipunaista päälle, vaikka ties mikä värianalyysi sanoisi ettei sovi. Tai jos on hempeä fiilis, laitan vauvapinkkiä tai marjapuuronpunaista, ihan sama sopiiko vai ei.

Vierailija
47/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän usein värejä jotka eivät sovi ihoni väriin. Yritän kyllä olla ostamatta niitä mutta koska ostan vain vaatteita joiden väristä tykkään niin tuloksena kaappi on täynnä ns vääränväristä.

Ei voi mitään. Onneksi en joudu itse katsomaan itseäni. 

Vierailija
48/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tunnen oloni epämukavaksi, jos vaatteen väri ei miellytä eikä sovi.

Vierailija
49/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sopivia ja mieluisia värejä. Niitä riittää aivan hyvin. Sopimattomat sävyt jäävät käyttämättä, enkä enää niiden ostamiseen sorru, vaikka muuten kyseisistä sävyistä pitäisinkin - käyvät jollekin muulle.

50/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Niistä väreistä jotka sopivat minulle valitsen hillityt värit. En viihdy räikeän värisissä enkä monivärisissä vaatteissa.

Vierailija
51/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämää jos vaatteen väri ei sovi minulle, kiinnitän asiaan välillä muidenkin päällä huomioita (en arvostellen, vaan iskee vaan silmään) joten käytän vain minulle sopivia värejä.

Toki niin että ne myös muuten miellyttävät, esim. tietynsävyinen tumma pinkki sopii kasvojani vasten hyvin, tuo silmiä esiin jne. mutta en vaan osaa/pysty käyttämään ko.väriä esim. paidassa, koska ei ole tyyliäni. Käytän joskus tuon pinkin värisiä korvakoruja ja huivia, ne menee vielä kun vain pieni määrä ko. vöriä 'päällä'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä