Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö kaiken värisiä vaatteita vaikka ne värit ei sinulle sopisikaan?

Vierailija
18.02.2020 |

Minusta tuntuu ettei minulle sovi mikään väri ja jotain kuitenkin olisi päällä pidettävä. :(

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värillä ei ole väliä, kunhan se on musta.

Vierailija
2/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kaikkia värejä. Käytän niitä joista pidän, huolimatta siitä sopivatko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jatkuvasti mustaa ja harmaata, vaikka kuinka toitotetaan että pitää käyttää värejä. En tykkää väreistä itselläni, toisilla kyllä.

Vierailija
4/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ja vaaleansininen eivät sovi mulle. Vaaleansinistä en käytä ollenkaan, mustaa käytän jonkin verran hameissa tai housuissa (yläosassa en).

Vierailija
5/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Onneksi mulla on tarkka värisilmä.

Vierailija
6/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Valitsen vaatteet sen mukaan mistä tykkään ja mikä tuntuu omalta, en sen mukaan mitkä värit sopii ulkonäkööni. Sen puolesta minulle sopisi jotkut murretut värit, beiget ja muut, mutta inhoan kerta kaikkiaan sellaisia plattuja värejä, rakastan dramaattisia väriyhdistelmiä.

Vierailija
7/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla kaksi mustaa mekkoa, vaikkei musta sovikaan mulle. Muuten käytän vain vaatteita, joissa näytän hyvältä. Yleensä luonnolliset ja maanläheiset syksyn värit sopivat mulle.

Vierailija
8/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos olen yksin kotona. Käy mitkä vermeet vaan vaikka olisi kuinka reikäsetkin tahansa.

Vierailija
9/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän mitä vaan jos halvalla saan. Tykkään mustasta mutta jos vaatteen hinta on 1-5 euroa niin kyllä sille käyttöä löytyy, jos olisikin vaikka vispipuuron värinen velourtakki.

Vierailija
10/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt värianalyysissä kauan sitten ja käytän vaan niitä oikeita. No, musta on ainoa poikkeus jota käytän esim. takissa ja housuissa.

Vierailija
11/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käynyt värianalyysissä kauan sitten ja käytän vaan niitä oikeita. No, musta on ainoa poikkeus jota käytän esim. takissa ja housuissa.

Kun kävit värianalyysissa, niin oletko tyytyväinen niihin väreihin vai käytätkö sen takia kun värianalyysi niin väittää mitkä värit sinulle sopii?

Vierailija
12/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän eniten mustaa ja harmaata, vaikka ne eivät minulle sovikaan. Olen yrittänyt laajentaa vaaleisiin melkein yhtä värittömiin sävyihin.

Vierailija
13/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värillä ei ole väliä, kunhan se on musta.

musta ei ole oikeasti edes väri

Vierailija
14/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sekä mustaa että värikästä. Pidän myös kukkakuvioista yms. kuvioista.

Luumun värinen ei sovi minulle yhtään. Se oikein korostaa kalpeuttani ja aneemisuuttani. Edes musta ei saa yhtä kalpeaa ja väritöntä vaikutelmaa. Beigestä en pidä ollenkaan, koska olen vaalea ja se jotenkin hukkuu päälleni. En myöskään tykkää käyttää kirkkaansinistä tai -vihreää.

Vierailija
15/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän niitä värejä jotka itseä miellyttävät. Ehkä useimmat näistä väreistä myös sopivat minulle, mutta eivät kaikki. Esim. värianalyysin mukaiseen värikarttaani kuuluu paljon kirkkaita, jopa räikeitä värejä. Vaikka olen kokeillut kaupassa sellaisia ja tiedän että ne sopivat minulle, en huoli niitä vaatekaappiini sillä makuni on kuitenkin hillitty.

Vierailija
16/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kävit värianalyysissa, niin oletko tyytyväinen niihin väreihin vai käytätkö sen takia kun värianalyysi niin väittää mitkä värit sinulle sopii?

No mulla oli lähes kaikki vaatteet jo valmiiksi omaa väriä joten eipä tuo yllättänyt. Ja kyllä olen tyytyväinen vaikka olenkin jokaiselle muulle vuodenajalle "kateellinen" muutamasta väristä 😁

Vierailija
17/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä värejä joista en pidä, tai jotka ei minulle sovi.

Vierailija
18/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut värit käy, paitsi inhokkivärit: Oranssi, pinkki ja keltainen. 

Vierailija
19/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niitä värejä, joista pidän. Minulla on mustia vaatteita, tummanruskeita (vaihtelua mustaan), tummanharmaita, petroolinsinisiä, kirkkaanpunaisia (antaa hehkua kasvoille, pinkkiä karsastan), metsän vihreitä (kuusen ja sammalen vihreitä), okran keltaisia, keskisinisiä, jonkin verran myös tummansinisiä vaatteita (olen aiemmin vierastanut väriä, mutta yllättäen se käykin mulle), hennon vaaleanpunaisia, vaaleansinisiä, turkooseja ja valkoisia vaatteita myös. Pidän myös yhdistelmästä violetti-viininpunainen tai vaaleanpunainen. Kirkkaan pinkin lisäksi inhoan mintunvihreää ja lohenpunaista väriä (tulee liikaa muistoja nuoruudestani 1980-luvulta). Yhdistän yleensä yhden värikkään vaatteen neutraalin sävyiseen vaatteeseen

Vierailija
20/51 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta minulle sopimattomia värejä, kun tiedän että aina ottaisin kaapista jotain mieleisempää päälle kuitenkin. Kivijalkaliikkeistä ei aina löydy tarpeeseen kesän värejä, kun muotivärit ovat mitä ovat, mutta mustaa sentään saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi