Mitä mieltä? Ihastukseni (mies) ei katso Whatsapp viestejäni heti, vaan tuntien kuluttua?
Emme seurustele, olemme siis ns.kaveriasteella.
Minä haluaisin kyllä enemmän...hänestä en tiedä vielä...
Kun tapasimme, hän vastasi Whatsapp -viesteihin heti tai heti kun näki ne.
Edelleenkin vastaa kyllä kun lukee ne, mutta saattaa käydä whatsappissa monta kertaa ennen kuin lukee & vastaa. Esim. Sanotaan vaikka että lautan viestin klo 12. Huomaan että hän on paikalla klo 13 ja 14, murra lukee viestini vasta klo 15 ja vastaa siihen esim. ”Vastaan pian, käyn ensin kaupassa/lenkillä/tms”...
Pitääkö tästä päätellä jotain? Ei ole riittävän kiinnostunut?
Kommentit (75)
Ei tuosta voi päätellä yhtään mitään. On se kummallista kun joku Whatsapp on olevinaan noin tärkeä. Itselläni on se puhelimessa, mutta en oikein tykkää koko sovelluksesta joten en sitä mielelläni käytä. Aina kun viesti tulee, katson kyllä mikä se oli, koska voi olla työasia. Jos ei ole, voin vastata esim. vasta työpäivän jälkeen illalla, koiralenkin jälkeen tms. Ei se tarkoita etten ole kiinnostunut ihmisestä jolle en vastannut esim. 6 tuntiin, vaan vain ettten ole järin innokas whatsapp käyttäjä ja vastaan vain kiireellisiin viesteihin heti.
Tai sit se vastas ennen heti sen takia, koska alkoi myös ihastua ja ajatteli että unohdat hänet jos ei vastaa nopeasti. Nyttemmin se on huomannut että et oo unohtanut joten ei oo niin kiire vastata. Ehkä kannattaa lopettaa stalkkaaminen ja antaa sen vastata kun vastaa. Sen sijaan pyri tapaamaan miestä livenä niin näet kyllä onko ihastunut vai ei. Hölmöä spekuloida jotain whatsapp-käyttäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuo että ”käyn lenkillä / kaupassa ensin”... wtf???
Sitä ettei kaikki jaksa viestitellä 24/7.
Minne h-vettiin teillä on oikein kiire ;)
Zinc
Häntä ei juurikaan kiinnosta
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailu ja kirjoitti:
En usko että on kiinnostunut. Pitää sua ehkä "varalla", mutta kyllä oikeasti kiinnostunut mies vastaisi nopsaan vaikka olisi kiireinenkin. Se ei oo mikään selitys.
Aina tällä palstalla ihmettelen, että mistä olette keksineet sen että ihmisillä olisi aina joku varalla? Tuntemani sinkkumiehet käyvät töissä ja harrastuksissa ja näkevät kavereita tai perhettä, ei heillä ole aikaa päivät pitkät juosta naisissa ja naputella viestejä useamman kanssa yhtä aikaa. Hyvä kun yhden naisen jostain keksivät tapaillakseen. Ja ihan urheilullisia, korkeakoulutettuja, helsinkiläisiä miehiä ovat.
Taidatte katsoa liikaa leffoja.
Varmaan siitä johtuu ajatus, että itselläni on ainakin kierrossa kahden käden sormilla laskettava määrä ukkoja jos vaivaudun deittailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Häntä ei juurikaan kiinnosta
mies52v
Ja jos kiinnostaisi, vastaisi heti?🤔
Ei kiinnosta tarpeeksi, ei halua ruokkia sinun ihastusta häneen enempää tai on varattu jsa vastailee kun ehtii ettei muija huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta tarpeeksi, ei halua ruokkia sinun ihastusta häneen enempää tai on varattu jsa vastailee kun ehtii ettei muija huomaa.
Mä olen miettinyt tätä: minulla on yksi miespuolinen kaveri ja viime kesän jälkeen otti etäisyyttä ja vastaa viesteihin ”hitaammin” ja vaikuttaa juuri siltä, että aina kun on kotona vastaa muutamalla sanalla ja kun vaikka työmatkalla niin jo tulee juttua... 🤔 Onko siis niin, että miehet pelkäävät että naisensa ei tykkää jos ihan oikeasti vaan kaverille laittaa viestiä?😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailu ja kirjoitti:
En usko että on kiinnostunut. Pitää sua ehkä "varalla", mutta kyllä oikeasti kiinnostunut mies vastaisi nopsaan vaikka olisi kiireinenkin. Se ei oo mikään selitys.
Aina tällä palstalla ihmettelen, että mistä olette keksineet sen että ihmisillä olisi aina joku varalla? Tuntemani sinkkumiehet käyvät töissä ja harrastuksissa ja näkevät kavereita tai perhettä, ei heillä ole aikaa päivät pitkät juosta naisissa ja naputella viestejä useamman kanssa yhtä aikaa. Hyvä kun yhden naisen jostain keksivät tapaillakseen. Ja ihan urheilullisia, korkeakoulutettuja, helsinkiläisiä miehiä ovat.
Varmaan siitä johtuu ajatus, että itselläni on ainakin kierrossa kahden käden sormilla laskettava määrä ukkoja jos vaivaudun deittailemaan.
Okei. Itse en varmaan koko elämäni aikana ole edes tavannut noin montaa kiinnostavaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt tätä: minulla on yksi miespuolinen kaveri ja viime kesän jälkeen otti etäisyyttä ja vastaa viesteihin ”hitaammin” ja vaikuttaa juuri siltä, että aina kun on kotona vastaa muutamalla sanalla ja kun vaikka työmatkalla niin jo tulee juttua... 🤔 Onko siis niin, että miehet pelkäävät että naisensa ei tykkää jos ihan oikeasti vaan kaverille laittaa viestiä?😳
Ei tietenkään haittaa, en usko et kaikkia kiinnostaa niinkään. Mut tässähän ei ole kyse siitä, sillä ap on ihastunut ja jos siellä on joku avovaimo, niin saattaa olla vaivaanuttavaa saada nonstop "mitä kuuluu"
Vierailija kirjoitti:
Itselläni saattaa kestää tunteja vastata viesteihin. Saatan vilkaista ne nopeasti työpäivän aikana pikkuikkunasta mutta en avaa niitä kun ajattelen että vastaan sitten kun työpäivä on ohi. Toisaalta joku työkaveri saattaa kirjoittaa viestin Whatsappissa esim. "olen myöhässä" tai "olen sairaaana", sitten on pakko avata se ja vastata jotain vain tälle henkilölle. Muut saavat odottaa sitten siihen asti kunnes pääsen töistä.
Jos en halua, että joku näkee minun olleen paikalla whatsapissa, mutta pitää silti vastata jonkun muun viestiin, niin vastaan siinä ns.lukitusnäytössä enkä avaa whatsappia ollenkaan. Kun vastaa siinä pienessä näytössä eikä avaa itse sovellusta, niin silloin ei whatsapissa näy, että olisi ollut paikalla. Testattu on monta kertaa.
Kerran yksi kaveri ihmetteli miksi whatsappissa luki, että olin ollut paikalla edellisenä päivänä, vaikka olin vasta vastannut hänen viesteihin. Se onnistuu avaamatta sovellusta vastaamalla siinä pikkunäytössä missä tulleet viestit näkyvät.
Tärkeintä tässä on käytöksen muutos. Eli jos ennen oli aktiivinen ja nyt ei, niin mies ei ole enää kiinnostunut. Nyt kannattaa vain jatkaa matkaa.
Ei ole ehkä kiinnostunut enää.
Ota ”viimeksi paikalla” ja lukukuittaukset pois päältä niin et voi stalkata ja saat itsellesi rauhan.
Siis mikä ihme tässä on epäselvää? Se että ap on ihastunut mieheen ei tarkoita että mies olisi häneen. Siksi tällä ei ole kiire vastata, vaan on alkanut jopa toppuutella huomattuaan ap:n innokkuudeen ettei antaisi vääriä merkkejä ja ruokkisi tuota innostusta.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ihme tässä on epäselvää? Se että ap on ihastunut mieheen ei tarkoita että mies olisi häneen. Siksi tällä ei ole kiire vastata, vaan on alkanut jopa toppuutella huomattuaan ap:n innokkuudeen ettei antaisi vääriä merkkejä ja ruokkisi tuota innostusta.
Mistä se mies olisi ap:n ihastuksen huomannut, kun itse saan ap:sta käsityksen että on aika ”cool” miehelle kun ei ole tästä edes sanonut tai mitään.
Ja kokemani mukaan miehet ei kyllä helposti huomaa yhtään mitään,😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se mies olisi ap:n ihastuksen huomannut, kun itse saan ap:sta käsityksen että on aika ”cool” miehelle kun ei ole tästä edes sanonut tai mitään.
Ja kokemani mukaan miehet ei kyllä helposti huomaa yhtään mitään,😂
Kokemus kertoo sen. Ja se että omasta mielestä kokee olevansa cool ei tarkoita sitä oikeasti olevan. Kyllä miehet vastooaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä kyllä viestittelen kavereilleni enimmäkseen juuri silloin, kun en ole miehen kanssa, miksi ihmeessä kirjoittelisin frendeille kun ollaan yhdessä? Ihan normaali ilmiö tuo on, eikä tuolla ole mitään tekemistä sukupuolten kanssa. Minunkin mies pitää yhteyttä kavereihinsa kun ei hengata yhdessä, ei meille tule riitaa kännykän käytöstä, kun puhelimet ei mene parisuhteen edelle.
En sinuna ihmettelisi tuota enempää, noin sen kuuluukin mennä.