Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Ihastukseni (mies) ei katso Whatsapp viestejäni heti, vaan tuntien kuluttua?

Vierailija
18.02.2020 |

Emme seurustele, olemme siis ns.kaveriasteella.

Minä haluaisin kyllä enemmän...hänestä en tiedä vielä...

Kun tapasimme, hän vastasi Whatsapp -viesteihin heti tai heti kun näki ne.
Edelleenkin vastaa kyllä kun lukee ne, mutta saattaa käydä whatsappissa monta kertaa ennen kuin lukee & vastaa. Esim. Sanotaan vaikka että lautan viestin klo 12. Huomaan että hän on paikalla klo 13 ja 14, murra lukee viestini vasta klo 15 ja vastaa siihen esim. ”Vastaan pian, käyn ensin kaupassa/lenkillä/tms”...

Pitääkö tästä päätellä jotain? Ei ole riittävän kiinnostunut?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käytöksestä voi päätellä?

Kerronpa sinulle mitä voi päätellä. Se että vastaa vasta joskus ja jouluna tarkoittaa joko a) et ole kovin kiinnostava mutta et ihan vielä niin ärsyttävä että lemppais sut, ehkä koeajaa ensin? tai b) sillä on perhe/tyttöystävä eli vastaa kun kukaan ei ole näköetäisyydellä. Todennäköisesti istuu paskalla ja kirjottelee sulle kivaviestejä, hajun kera.

Vierailija
62/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ogelma panon hankinnassa on rääkyä miesasiakkaan nimeä oli pimeä tai valoisa, kiljua linja-autolle "miksi torjut minut". 

häiseva näätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksi ogelma panon hankinnassa on rääkyä miesasiakkaan nimeä oli pimeä tai valoisa, kiljua linja-autolle "miksi torjut minut". 

häiseva näätä.

Täh???

Vierailija
64/75 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/75 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

mulle tulee tuosta käytöksestä 2 asiaa mieleen. Joko tuo mies haluaa olla "cool" ja odottaa tietoisesti ratkaisevan pitkän ajan ennen viestien lukemista tai sitten hänellä hän on muita asioita, jotka menevät sinun viestiesi edelle. Tämä perustuu omiin havaintoihini miehistä. Toki ihmiset ovat yksilöllisiä ja osa haluaa vastata rauhassa ja ajan kanssa, mutta ehkä yleisesti ihmiset priorisoivat itselleen tärkeitä asioita.

Minulla oli tuttava (mies), joka saattoi kesken keskustelun yhtäkkiä olla lukematta viestini esim 2 päivän ajan. Hän perusteli tuota milloin milläkin syyllä. Lopputulos: en halua olla enää tekemisissä hänen kanssaan, niin oudolta ja kurjalta tuo käytös tuntui.

Vierailija
66/75 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon vastauksistanne!

Itse en siis hänelle ole kommentoinut mitään tästä (enkä aio), olen vain pannut asian merkille - pohdin juuri tätä että johtuuko se siitä että hänellä on kiireinen työ (ja työkaverit käyttävät myös whatsappia kiireellisen viestintään eli varmasti niitä joutuu availemaan kyllä) vai siitä ettei kiinnosta...

En ole mielestäni ollut tyrkky - kertokaa ihmeessä, mistä sellainen kuva tulee niin muutan toimintatapojani (mies ei varmaan stalkkaa eikä huomaa minun stalkkaavan: en tee sitä usein ja vain silloin kun laitan jotain viestiä jollekulle muulle eli muutenkin olisin whatsappissa).

Ap

Surulliseksi on tämä palsta mennyt, kun näin alistutaan peläten, ettei muuten voi välttyä palstakiusaajilta.

Vierailija
67/75 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/75 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalostaisin tätä myös sen verran eteenpäin, että mikä on ok väli olla viestittelemättä?

Miehellä?

Eli jos vaikka minä laitan miehelle jonkun viestin jossa jää vaikka auki joku asia (otinko uuden työn vastaan tai varasinko vaikka matkan ulkomaille), oletan että miestä kiinnostaa tämä ”lopputulos” jos se ei viestistäni käy ilmi.

Minkä ajan kuluessa mielestänne miehen ”pitää” kysellä perään, että ”hei, mites siinä kävi...?” -tyyliin?

-ohis

Vierailija
69/75 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalostaisin tätä myös sen verran eteenpäin, että mikä on ok väli olla viestittelemättä?

Miehellä?

Eli jos vaikka minä laitan miehelle jonkun viestin jossa jää vaikka auki joku asia (otinko uuden työn vastaan tai varasinko vaikka matkan ulkomaille), oletan että miestä kiinnostaa tämä ”lopputulos” jos se ei viestistäni käy ilmi.

Minkä ajan kuluessa mielestänne miehen ”pitää” kysellä perään, että ”hei, mites siinä kävi...?” -tyyliin?

-ohis

No ei minkään ajan kuluessa ”pidä” kysellä perään. Yleensä ihmiset tykkäävät puhua itsestään, ja kommunikaatiossa aika moni luottaa siihen, että toinen kyllä itse kertoo asioistaan, jos on jotain kerrottavaa. Ei sillä miehellä ole mitään velvollisuutta kysellä.

Lisäksi nykyisessä informaatiotulvassa ei voi mitenkään muistaa kaikkia asioita, joista ystävät/tuttavat/sukulaiset/työkaverit jne. ovat maininneet, eli harva muistaa että mikä asia on kenelläkin auki.

Vierailija
70/75 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Mieshän kuitenkin vastaa että käy ensin kaupassa ja palaa sitten eli tekee varmasti juuri niin kuin sanoo, haluaa vain keskittyä kunnolla vastaamiseen eikä vain laittaa jotain lyhyesti. Minusta tämä on varsin hyvä merkki! Ja ainahan se menee niin että aluksi vastaa nopeammin ja lopuksi vähän hitaammin kun tullaan tutuiksi.

Anna palaa ap, kyllä tästä vielä hyvä tulee!

Vierailija
71/75 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ei hyvällä katsota hyvällä kännykän vilkuilua jos tarkka työ ja se tehdään sitten tauoilla.

Vierailija
72/75 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä?

-ohis

Harva ihminen on niin mielenkiintoinen kuin itse kuvittelee olevansa, eihän se nyt herranen aika ole sen toisen osapuolen tehtävä kysellä jatkokysymyksiä epämääräisiin ajatuksiin. Jos joku laittaa minulle viestin että olen ajatellut lähteä lomalle, niin todennäköisesti kommentoisin että no sepä kiva, mutta en kyllä myöhemmin alkaisi tenttaamaan lomasta, tuskin edes muistaisin koko asiaa. Niin kuin joku tuossa ylempänä sanoi, ihmiset kyllä itse puhuvat asioistaan ihan tarpeeksi.

Vierailija
73/75 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kiinnostais tietää, vastasiko mies sitten ihan kunnolla sun viestiin, kun vihdoin kerkesi?

Vierailija
74/75 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo epäkunnioittavaa kaikkien kohdalla. Toki joskus voi olla kiire, mutta jos tuo on kovinkin tapa käydä paikalla ja olla lukematta, niin itse ainakin koen ettei ole kovin tärkeä keskustelu silloin käynnissä. Yksi saksalainen heilani teki tuota ja kun aloin itse kettuillessani tekemään samaa, niin kilahti täysin siitä.

Vierailija
75/75 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mietin, miltä se tuntuisi jos nainen stalkkaisi. Varmasti voimaannuttavaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan