Mitä mieltä? Ihastukseni (mies) ei katso Whatsapp viestejäni heti, vaan tuntien kuluttua?
Emme seurustele, olemme siis ns.kaveriasteella.
Minä haluaisin kyllä enemmän...hänestä en tiedä vielä...
Kun tapasimme, hän vastasi Whatsapp -viesteihin heti tai heti kun näki ne.
Edelleenkin vastaa kyllä kun lukee ne, mutta saattaa käydä whatsappissa monta kertaa ennen kuin lukee & vastaa. Esim. Sanotaan vaikka että lautan viestin klo 12. Huomaan että hän on paikalla klo 13 ja 14, murra lukee viestini vasta klo 15 ja vastaa siihen esim. ”Vastaan pian, käyn ensin kaupassa/lenkillä/tms”...
Pitääkö tästä päätellä jotain? Ei ole riittävän kiinnostunut?
Kommentit (75)
Ei ole hyvä asia, että ap vahti miekkosen tekemisiä noin tarkkaan. Kuulostaa siltä, että ihastus on ehkä yksipuolista.
Ei se, että whatsapp näyttää olleen paikalla, tarkoita sitä että itse on sitä appia avannut. Se saattaa "herätä" säännöllisesti. Tai jos se vilauttaa lukitusnäytöllä/yläpalkissa viestin ja sen vaan nopsaan swaippaa siitä pois, appi katsoo olleen paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuo että ”käyn lenkillä / kaupassa ensin”... wtf???
Niin? Joillan ihmisillä on elämää somen ulkopuolellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kykenen laittamaan vastauksen vaikka lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä tietenkin. Kaikki ei halua jatkuvasti olla tavoitettavissa. Lenkistä ja luonnosta voi nauttia paremmin ilman häiriötekijöitä.
Puhelin on olemassa ko. miestä varten, eikä mies puhelintaan?
takertuva kaveritapaus, jos kerta vielä olette kavereita. Ei tuosta muuta tule, miestä ei kiinnosta kuin kaveruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tärkeämpi viesti eli mitä tärkeämpi vastaanottaja, sitä harkitumpi sen tulisi olla ja täten mulla menee eniten aikaa. Ei todellakaan mistään lenkiltä laitella vaan pitkällisen pohtimisen jälkeen ehkä seuraavana aamuna.
Näin me ollaan erilaisia.
Sivusta
Joo en todellakaan vastaisi lenkillä, siis juostessa, jotain rajaa. Saattaisin kyllä swaipata whatsapp-ilmoituksen pois näkyvistä., kun lenkillä pidän kuitenkin puhelinta mukana ja välillä kädessä, jos radio-ohjelma loppuu.
Mulla tuo miehen käytös olisi ihastumisen merkki. Tärkeinä pitämille henkilöille haluaa miettiä tarkkaan, mitä kirjoittaa.
Samoin heille haluan viestitellä rauhassa, ilman häiriötekijöitä ja "naatiskella" siitä hetkestä.
No mutta mä en kans tajua tota että hän käy ensin kaupassa tai lenkillä ja vielä ilmoittaa sen! Miksi ei samalla vastaa? Onko sinne kauppaan niin kiire?
Itselläni saattaa kestää tunteja vastata viesteihin. Saatan vilkaista ne nopeasti työpäivän aikana pikkuikkunasta mutta en avaa niitä kun ajattelen että vastaan sitten kun työpäivä on ohi. Toisaalta joku työkaveri saattaa kirjoittaa viestin Whatsappissa esim. "olen myöhässä" tai "olen sairaaana", sitten on pakko avata se ja vastata jotain vain tälle henkilölle. Muut saavat odottaa sitten siihen asti kunnes pääsen töistä.
Ei ole kiinnostunut. Jos olisi vastaisi nopeammin. Älä ole niin kovasti tyrkyllä ja tavoitettavissa. Se on tylsää.
Kiitos paljon vastauksistanne!
Itse en siis hänelle ole kommentoinut mitään tästä (enkä aio), olen vain pannut asian merkille - pohdin juuri tätä että johtuuko se siitä että hänellä on kiireinen työ (ja työkaverit käyttävät myös whatsappia kiireellisen viestintään eli varmasti niitä joutuu availemaan kyllä) vai siitä ettei kiinnosta...
En ole mielestäni ollut tyrkky - kertokaa ihmeessä, mistä sellainen kuva tulee niin muutan toimintatapojani (mies ei varmaan stalkkaa eikä huomaa minun stalkkaavan: en tee sitä usein ja vain silloin kun laitan jotain viestiä jollekulle muulle eli muutenkin olisin whatsappissa).
Ap
Auttaisiko se mitä joku ehdotti, että teet totaalisesti paaston wapista, käyt vain ku sulle oikeasti tulee viesti, yrität käydä mahdollisimman harvoin?! Ehkä mies huomaa tämän muutoksen ja ihmettelee/kiinnostuu? Saako muilta kannatusta tämä idea?
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko se mitä joku ehdotti, että teet totaalisesti paaston wapista, käyt vain ku sulle oikeasti tulee viesti, yrität käydä mahdollisimman harvoin?! Ehkä mies huomaa tämän muutoksen ja ihmettelee/kiinnostuu? Saako muilta kannatusta tämä idea?
Miksi mies alkaisi tätä ihmettelemään, saatikka kiinnostuisi?
Älkää pelailko pelejä älkääkä kostako jos jokin toisen käytöksessä ärsyttää. Keskustelkaa.
En usko että on kiinnostunut. Pitää sua ehkä "varalla", mutta kyllä oikeasti kiinnostunut mies vastaisi nopsaan vaikka olisi kiireinenkin. Se ei oo mikään selitys.
Ihastuksesi mies ei katso viestejä? No, ei ihme, että suhde jumittaa.
Tuo on itseään ruokkiva kehä. Meillä kävi aluksi sama kun molemmat tulkitsi toisen (jännityksestä johtuneen) hitauden epäkiinnostukseksi. Onneksi ei mokattu koko juttua sen takia.