Onko totta että jos Yle lopetettaisi saisimme ilmaisen hammashoidon kaikille Suomessa?
Kommentit (73)
No fakta on se, ettei lopeteta, koska Ylellä on lakisääteisiä velvoitteita. Kaverisi taitaa olla persu.
Teoriassa voisi olla mahdollista, mutta eiköhän ne rahat laitettaisi kotouttamiseen tai kehitysapuun.
Väite on ihan brexiteerien 350 miljoonan punnan valheen tasoinen.
Jos kaikki pitäisivät parempaa huolta hampaistaan ja muusta terveydestään, voitaisiin veroja alentaa muutenkin aika reippaasti.
Juuri nämä on ne vaihtoehdot, se on yle tai hammashoito, vanhus tai kehitysapu, lol
Vierailija kirjoitti:
No fakta on se, ettei lopeteta, koska Ylellä on lakisääteisiä velvoitteita. Kaverisi taitaa olla persu.
Yle voisi keskittyä lakisääteisiin velvoitteisiinsa ja jättää tosi-tv-skeidat kaupallisille lanaville.
Yleltä odotetaan kuivahkoa asiallisuutta ja kulttuuritarjonnan suhteen epäkaupallisuutta.
Mitähän kaikkea kivaa sillä saisi, jos lopetettaisiin kokonaan vaikkapa tieteellinen tutkimus? Varmaan persuilta löytyy tähänkin jokin kivan kuuloinen vaihtoehto.
Yle muuten kustantaa ilmaisen hammashoidon työntekijöilleen.
Jos lopetettaisiin eduskunta, saataisiin kaikille torkkupeitot! Sieltä alta olisi hyvä ihmetellä maailman menoa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää mihin verot menee.
Vierailija kirjoitti:
Mutta voidaan leikata 80%
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tässä aloituksessa juuri vaadittu ilmaista hammashoitoa. Nyt se onkin jotenkin paha asia?
Armeija pitää myös lopettaa. Tilalle kaikille uudet autot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tässä aloituksessa juuri vaadittu ilmaista hammashoitoa. Nyt se onkin jotenkin paha asia?
On silloin jos maksan muitten hammashoidon, mutta itse en sitä saa.
Ei, sillä hammaslääkärikoulutettuja juontajia on vähän. Mika Jenytin ja Sara Hirvelä. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan muun muassa kaikkien alle 18-vuotiaiden hammashoidon, ja näen sen kyllä hyvänä asiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan muun muassa kaikkien alle 18-vuotiaiden hammashoidon, ja näen sen kyllä hyvänä asiana.
Niin siis sinä maksat 18 vuotiaiden JA YLEn työntekijöiden hammashuollon.
"kaveri" luki tuon täältä av-palstalta viime viikolla. sen on pakko olla totta, koska huhussa yle lopetetaan ja se luki netissä. ja kaveri vielä kertoi
Ei ole, koska kokoomus ohjaisi yle-rahat yritystukiin. Kaveria kun pitää jeesata.