Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätysraskaus, mies ei halua lapsia

Vierailija
18.02.2020 |

Kertokaapas kokemuksia yllätysraskaudesta kun toinen osapuoli ei lasta halua?

Tilanne siis se että miehellä teini-ikäinen lapsi ed liitosta. Suhteen alusta ollut selvä että lapsiluku täynnä ja mies kävikin vasektomiassa.

Vaan meilläpä kävi juuri niin että liian aikaisin ennen sperman testaamista mies ei malttanut käyttää kondomia ja nyt olen raskaana. Asiaa sulateltua muutaman päivän, olen pelkästään vilpittömän onnellinen. Mies sen sijaan on juuri remontoinut kotiaan onnessaan kun lapselle ei tarvitse enää omaa huonetta kun käy niin harvoin ja huoneesta on saatu työ/vierashuone.

Yhdessä ollaan oltu 3 vuotta. Sitä tässä mietin, että miten tämän asian kertoisi. Tuntuu että tässä ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja, miehen elämä pilalla jos jäämme yhteen ja pidän lapsen, miehen elämä pilalla jos pidän lapsen ja mies tietää että hänellä on toinen lapsi.. abortin tekeminen ei ole vaihtoehto. Olen 37-vuotias ja tämä on ollut niin suuri yllätys että koen että tämä on tarkoitettu, sen verran kohtalonuskoinen olen.

En ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä koko suhteen aikana koska mulla on ollut veritulppa ja yksi syy vasektomiaan oli kun kondomin käyttö miehen mielestä oli vaikeaa.

Minkälaisia reaktiota muilla ollut vastaavassa tilanteessa ? Itse en halua miestä mihinkään pakottaa. Mies on suoraan joskus sanonut että lapsen saaminen pilaisi hänen elämänsä. Mietin että pitääkö tässä alkaa varautua eroon sitten.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saaminen pilaa elämän, mutta ei käytä kondomia? Ei kannata odottaa liikoja, valmistaudu yksinhuoltajuuteen.

Vierailija
2/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen lapsen haluat, niin onhan sun se pidettävä. Yksinkertaista sikäli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroat ja pidät lapsen, jos abortti ei ole mahdollista.

Todella veemäistä miehelle, mutta tilanne on nyt näin. Ja teette heti lapsen synnyttyä isyystestin, niin vältyt epäilyiltä.

Vierailija
4/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sen lapsen haluat, niin onhan sun se pidettävä. Yksinkertaista sikäli.

Niinpä, just tämä! Näin se vaan on. En halua pakottaa miestä perheleikkiin mitä hän ei halua.

Vain jos mies aidosti olisi asiasta onnellinen. Kai toivoisin kuulevani niitä tarinoita joissa miehen mieli on muuttunut.

Mutta vaikeaa jo se että itse olen tästä onnellinen, miten edes kerron olematta liian iloinen tästä. Koska mies tulee järkyttymään joka tapauksessa. Ja on tosiaan niin paljon sitä puhunut että ei enää koskaan. Tämä tuntuu ihan kohtalon ivalta.

Ap

Vierailija
5/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella veemäistä miehelle, mutta tilanne on nyt näin. Ja teette heti lapsen synnyttyä isyystestin, niin vältyt epäilyiltä.

Näinhän se on. Ja varmaan mies haluaa isyystestin myös. Naimisissa ei olla niin miehen ei ole pakko isyyttä tunnustaa jos ei halua.

Ap

Vierailija
6/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysraskaus? Niin varmaan, tuotahan ei ukso kukaan.

Vierailija
7/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miettisi meneekö sen miehen elämä pilalle. Sinä haluat lapsen ja pystyt sen varmasti yksinkin hoitaa, niin pystyy moni muukin. Sinulla on nyt viimeisiä hetkiä saada oma lapsi. Te pärjäätte, mies tekee oman valintansa.

Vierailija
8/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miettisi meneekö sen miehen elämä pilalle. Sinä haluat lapsen ja pystyt sen varmasti yksinkin hoitaa, niin pystyy moni muukin. Sinulla on nyt viimeisiä hetkiä saada oma lapsi. Te pärjäätte, mies tekee oman valintansa.

Ihana sinä, kiitos tästä! ❤️

Ap

Vierailija
9/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät lapsen yksin tai yhdessä miehen kanssa, mies valitkoon itse. Niin, ja varaudu pettämissyytöksiin, ne voivat rikkoa suhteen jo ennen lapsen syntymää.

Vierailija
10/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap raskaudesta!

Kertomasi mukaan mies ei ole itse huolehtinut ehkäisyn käytöstä tarpeeksi hyvin.

Ota selvää tukiverkoista ja mahdollisista taloudellisista asioista, etteivät tule yllätyksenä. Älä tee aborttia miehen takia. Mies saattaa siltikin lähteä. Tuo saattaa olla juuri kohtalon puuttuminen tilanteeseen. Kaikkea hyvää ja turvallista alkuraskautta!

Vierailija
11/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi hankitaan VAIN silloin jos molemmat vanhemmat sitä haluavat. Jos sinä teet miehestä isän vastoin hänen tahtoaan, niin olet itse sataprosenttisesti vastuussa lapsesta ja kaikista kustannuksista. Teko on silti halpamainen.

Vierailija
12/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi hankitaan VAIN silloin jos molemmat vanhemmat sitä haluavat. Jos sinä teet miehestä isän vastoin hänen tahtoaan, niin olet itse sataprosenttisesti vastuussa lapsesta ja kaikista kustannuksista. Teko on silti halpamainen.

En kyllä aloituksesta saanut sellaista kuvaa, että kyseessä olisi neitseellinen sikiäminen.

Vierailija
13/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen sinkkuäiti kirjoitti:

Onnea ap raskaudesta!

Kertomasi mukaan mies ei ole itse huolehtinut ehkäisyn käytöstä tarpeeksi hyvin.

Ota selvää tukiverkoista ja mahdollisista taloudellisista asioista, etteivät tule yllätyksenä. Älä tee aborttia miehen takia. Mies saattaa siltikin lähteä. Tuo saattaa olla juuri kohtalon puuttuminen tilanteeseen. Kaikkea hyvää ja turvallista alkuraskautta!

Ehkäisy on yhteisvastuullista, ja mieshän oli käynyt vasektomiassa mikä on iso päätös. Jos ap olisi vastuullinen, niin hän olisi huolehtinut omasta ehkäisystään kunnes vasektomian tulokset on varmistettu. Näillä foorumeilla syyllistetään aina miestä ja peukutetaan naisen perseilyä.

Lasta ei hankita, ellei sitä molemmat vanhemmat ehdottomasti halua.

Vierailija
14/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Ja varmaan mies haluaa isyystestin myös. Naimisissa ei olla niin miehen ei ole pakko isyyttä tunnustaa jos ei halua.

Ap

Aivan, se selvitetään lapsen synnyttyä. Jos siis kerrot isän nimen. Tuttavani ei kertonut, sanoi tulleensa raskaaksi yhden illan suhteesta hotellissa, eikä tiennyt kuin etunimen.

Vierailija
15/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Oliko mies käynyt ihan edellisenä päivänä vasektomiassa?

Vierailija
16/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap raskaudesta!

"kohtalon puuttuminen tilanteeseen" 😂😂😂

Vierailija
17/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea ap raskaudesta!

Ehkäisy on yhteisvastuullista, ja mieshän oli käynyt vasektomiassa mikä on iso päätös. Jos ap olisi vastuullinen, niin hän olisi huolehtinut omasta ehkäisystään kunnes vasektomian tulokset on varmistettu. Näillä foorumeilla syyllistetään aina miestä ja peukutetaan naisen perseilyä.

Lasta ei hankita, ellei sitä molemmat vanhemmat ehdottomasti halua.

Jos aloittaja ei terveyssyistä voi käyttää hormonaalista ehkäisyä, niin miten kummassa se ehkäisy oli hänen hartioillaan? Mikä se ehkäisymuoto sinun mielestäsi olisi? Nyt konkretiaa, eikä tuollaista hurmoksellista huuhaata.

Vierailija
18/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perus Porvoo-meininkiä taas. 2/5.

Vierailija
19/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies laiminlöi ehkäisyn = mies on valmis raskauteen.

Vierailija
20/95 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli mahdollisuus miettiä sitä oman elämänsä pilalle menemistä siinä kohtaa kun hän ei malttanut käyttää kondomia. 

Onnea sinulle ap! Ihana asia että saat lapsen! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan