Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on rakastunut toiseen

N37
18.02.2020 |

Tilanne lyhyesti. Kolmevuotias yhteinen lapsi, miehellä oli aiemmin sivusuhde. Nyt korjannut asiat ja välillemme on syntynyt luottamus. Sain sattumalta tietää, että mies rakastaa edelleen tuota naista, jonka kanssa oli sivusuhde. Mitä pitäisi tehdä? Välillämme on paljon hyvää ja lapsi voi hyvin kahden aikuisen kodissa. Hän on sitoutunut meihin ja haluamme vielä saada suhteen kukoistukseensa.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin tuon tilanteen hyvänä asiana ja viheltäisin pelin poikki heti. Tai sitä ennen tekisin tietenkin omat siirtoni lapsen ja omien asioitteni parhaiten onnistumiseksi ja loppu olisikin vain virallista säätämistä. En jäisi tuleen makaamaan, vaan ottaisin ohjakset itselleni ja ratsastaisin hymyillen kohti seuraavaa päivää.

Aina asiat eivät mene niin kuin on suunniteltu, mutta siitäkin huolimatta ne voivat mennä hyvin. Itsestä se on kiinni. Oma tulevaisuus on tärkeämpää kuin miehen.

Vierailija
82/89 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te muka voi rakastaa useampaa kuin yhtä ihmistä kerralla? Minä olen naimisissa ja muistelen aina välillä rakkaudella erästä toista miestä, jonka kanssa en voinut olla yhdessä. Ei se tarkoita sitä, että kävisin paneskelemassa tätä toista miestä tai että edes oikeasti haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te muka voi rakastaa useampaa kuin yhtä ihmistä kerralla? Minä olen naimisissa ja muistelen aina välillä rakkaudella erästä toista miestä, jonka kanssa en voinut olla yhdessä. Ei se tarkoita sitä, että kävisin paneskelemassa tätä toista miestä tai että edes oikeasti haluaisin.

No sittenhän sinä voit ihan hyvin kertoa tämän miehellesi, että "kyllä minä rakastan sinua, mutta rakastan myös toista", eihän se sinua haittaa?  

Miehelläsi on oikeus tietää, että hän ei olekaan ainoa sinulle ja tunteita on muualle. 

Vierailija
84/89 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, hieman vanhakantaista ajatella, että maineeni olisi miehen syrjähypyn varassa. Monenlaisia elämäntarinoita olen nähnyt. En välitä siitä jos joku minua halveksuisi, tärkeintä on se, mitkä asiat ovat avain omaan onneeni, miehen onneenja ovatko ne edelleen samat vaiko täytyykö mennä eteenpäin.

Ap

Sinähän voit myös hyväksyä asian. Anna miehesi olla tämän toisen naisen kanssa mutta asutte kuitenkin yhdessä perheenä.

Toivossa on hyvä elää, sivusuhde-Sandra.

Heh heh.

Mies kun ei lähde minnekään kodistaan.

Ei lähde, vaan vaimo laitetaan lähtemään.

Eri

Luultavasti näin. Jos mies on kerran asioistaan pitkin kyliä kertoillut, niin se on vain merkki muijalle lähteä. Jos muija ei asiaa tajua, niin ei sitten, voihan sitä näköjään naida muita muijan luvallakin.

Vierailija
85/89 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se tunne menee jossain vaiheessa miehelläsi ohi? Älä vielä eroa. Miehesi näyttää kypsymättömältä. Kyllä ne myöhemmin katuu, kun perhe on hajonnut. Muista myös että katellinen nainen joka sulle asiasta keetoi, voisi ihan huvikseen nauttia teidän erosta. Älä ero, ole sinä tässä suhteessa aikuismaiseempi

Eiköhän toi nainen ole kertonut asian ap:lle ihan hyvyyttään. Ap:n tilanteessa tuskin kukaan näkee mitään kadehdittavaa!

Vierailija
86/89 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä taas!

Ero tuli kesällä, mies oli järjestänyt sellaisen yllätyksen että oksat pois. Ei ottanut minua tai lasta huomioon ja päätin nostaa kytkintä. Mies yritti vielä selitellä kaiken parhain päin ja vakuutti rakastavansa mutta kerrankin uskalsin olla terveen itsekäs.

Pian tulee täyteen puoli vuotta yksinoloa ja voin sanoa että hyvältä tuntuu. Olen käynyt terapiassa ja keskittynyt omiin tarpeisiini ja haaveisiini. Tarkoituksella haluan olla sinkkuna nyt kunnolla, sillä tiedän, että epäterveet toimintamallit tuppaavat toistumaan jos ei niistä pääse kunnolla eroon. Kiitos kaikille kommenteista.

Vierailija
87/89 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap!

En jaksanut selata läpi kaikkia viestejä, mutta peruskuvio tuli selväksi. Jatka vain eteenpäin. Ja muista, mies tulee vielä varmasti kolkuttelemaan ovelle, kuulostaa just sellaiselta joka haluaa aina sen mitä ei voi saada.

Vierailija
88/89 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää aina: työkaverit esim.pikkujoulussa,, työkaverit vakipanona ja salasuhteessaTindeistä löydetyt, hetken hupi laivalla tai laskettekukeskuksessa, huor.. keskellä päivää kesken töiden, eksät ym. 

Vierailija
89/89 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ukko kunnolla rakastuu niin siinä unohtuu kerrasta muksut ja vaimot ja lähdetään vaikka siitä paikasta. Mutta näin ei käyny. Kannattaa uksoa faktoihin eikä juoruihin.

Eiks tämä äijä valinnut perheensä?

Niin ne aina tekee.

Ei mene todellakaan noin. Joskus sitä painii vuosikausia sen kanssa mikä olisi oikein. Onko oikein tunnustaa kaikki vaimolle ja aiheuttaa kärsimystä ja pistää kaikki sekaisin, vai onko oikein teeskennellä lopun elämää. Rakkaus ei aina ole se minkä mukaan päätökset tehdään, joskus se suurikin rakkaus pidetään visusti piilossa vaikka sydän itkee verta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi