Mies on rakastunut toiseen
Tilanne lyhyesti. Kolmevuotias yhteinen lapsi, miehellä oli aiemmin sivusuhde. Nyt korjannut asiat ja välillemme on syntynyt luottamus. Sain sattumalta tietää, että mies rakastaa edelleen tuota naista, jonka kanssa oli sivusuhde. Mitä pitäisi tehdä? Välillämme on paljon hyvää ja lapsi voi hyvin kahden aikuisen kodissa. Hän on sitoutunut meihin ja haluamme vielä saada suhteen kukoistukseensa.
Kommentit (89)
Kuinka joku nainen voi sekaantua varattuun pikkulapsen isään?
Ei voi ymmärtää.
No, hieman vanhakantaista ajatella, että maineeni olisi miehen syrjähypyn varassa. Monenlaisia elämäntarinoita olen nähnyt. En välitä siitä jos joku minua halveksuisi, tärkeintä on se, mitkä asiat ovat avain omaan onneeni, miehen onneenja ovatko ne edelleen samat vaiko täytyykö mennä eteenpäin.
Ap
Ei saa mennä pariskunnan väliin.
Siitä ei hyvää seuraa kellekään.
Paras pitää näppinsä erossa varatuista isukeista niin pysyy kaukana hankaluuksista.
Mitä ap tämän asian pitkittämisellä oikein voittaa? Että tämä "ongelma" jotenkin haihtuu olemattomiin...
Kissa pöydälle ja mies vastuuseen teoistaan NYT. Vähän ajan päästä sinä kuvittelet, että "ei kai se nyt tuosta lähde..."
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ymmärtää.
Onhan näitä moraalittomia ja itsekkäitä naisia maailma täynnä. No itsehän he joutuvat itsensä kanssa elämään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille kommenteista, saman tapaisia ajatuksia on risteillyt. Samaa mieltä siitä, että aiemmin tapahtunut pettäminen on ollut täysin miehen vastuulla, en lähde haukkumaan tai syyttämään "toista naista".
Ap
Sinä et omista ukkoasi. Et ole ikinä omistanut ja et tule koskaan omistamaankaan. Hän on ollut sinun miehesi ehkä paperilla, mutta ei muuten. Lapselleen mies on aina ja ikuisesti isä, he ovat samaa verta ja lihaa, mutta sinä et ole hänelle kuin tuttava, jonka kanssa on yhteistä historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ymmärtää.
Mies tässä oli "sekaantunut" eli rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
No, hieman vanhakantaista ajatella, että maineeni olisi miehen syrjähypyn varassa. Monenlaisia elämäntarinoita olen nähnyt. En välitä siitä jos joku minua halveksuisi, tärkeintä on se, mitkä asiat ovat avain omaan onneeni, miehen onneenja ovatko ne edelleen samat vaiko täytyykö mennä eteenpäin.
Ap
Sinähän voit myös hyväksyä asian. Anna miehesi olla tämän toisen naisen kanssa mutta asutte kuitenkin yhdessä perheenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille kommenteista, saman tapaisia ajatuksia on risteillyt. Samaa mieltä siitä, että aiemmin tapahtunut pettäminen on ollut täysin miehen vastuulla, en lähde haukkumaan tai syyttämään "toista naista".
Ap
Sinä et omista ukkoasi. Et ole ikinä omistanut ja et tule koskaan omistamaankaan. Hän on ollut sinun miehesi ehkä paperilla, mutta ei muuten. Lapselleen mies on aina ja ikuisesti isä, he ovat samaa verta ja lihaa, mutta sinä et ole hänelle kuin tuttava, jonka kanssa on yhteistä historiaa.
Siinäpä se, en ketään omista tai haluakaan omistaa. Vapaaehtoisesti mies on valinnut jäädä ja käynyt yhdessä läpi pitkän prosessin. Lapsella tai millään muullakaan en koskaan ole uhannut tai kiristänyt. En tässä muuten olisi.
Ap
Tuo on sata varmaan joku hylätty sivuhoito joka tuossa väliin huikkii että "eroa" ja "missä sun itsekunnioituksesi on ".
Paraskin puhuja . Itsekunnioituksesta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinähän voit myös hyväksyä asian. Anna miehesi olla tämän toisen naisen kanssa mutta asutte kuitenkin yhdessä perheenä.
Toivossa on hyvä elää, sivusuhde-Sandra.
Heh heh.
Mies kun ei lähde minnekään kodistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siinäpä se, en ketään omista tai haluakaan omistaa. Vapaaehtoisesti mies on valinnut jäädä ja käynyt yhdessä läpi pitkän prosessin. Lapsella tai millään muullakaan en koskaan ole uhannut tai kiristänyt. En tässä muuten olisi.
Ap
Nonii, ehkä tämä keskustelu oli sitten tässä.
Vierailija kirjoitti:
Mene ja tiedä. Itselleni luottamus on ehdottoman tärkeä. Olen kuitenkin nähnyt näitä "vaihtamalla paranee" eroja, joissa kuitenkaan harvoilla käy hyvin. Itsekin avioerolapsena tiedän mitä voi olla, kun koti vaihtuu jatkuvasti ja tavarat aina väärässä paikassa.
Ap
Kyllä se vaihtamalla paranee sillä vaihtajalla, jätetyllä toki ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuihin sekaantuvat hempukat ovat pelkkiä pussien tyhjentämistä varten.
Paitsi jos rakastuu tällaseen pussien tyhjentäjään. Paha tilanne.
No tulihan se totuus sieltä. Oot vaihtopenkillä istuja, kun muut pelaa kentällä.
Elikkä varatun munan vonkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ymmärtää.
Minä rakastuin aikoinaan. Olimme yhdessä liki vuoden ennen kuin sain mutkan kautta selville, että mies eli kaksoiselämää ja hän oli varattu.
Mies oli ollut naisensa kanssa jo vuosia, mutta koska molemmat tekivät matkattyötä ja olivat muutenkin meneväisiä ihmisiä, niin vahinko sattui ja mies rakastui minuun. Juttelimme alussa miehen kanssa pari kertaa viikossa ihan kavereina, sitten mies pyysi kahville ja vaihdoimme puhelinnumeroita, mutta ei enempää. Niin meni muutama kuukausi ennen kuin edes hipaisimme toisiamme. Jossakin vaiheessa kutsuin miehen luokseni ja suhteemme alkoi. Mies soitteli minulle ainakin kerran päivässä, näimme muutaman kerran viikossa ja mies oli myös luonani ainakin pari yötä viikossa. Juttua riitti, mutta vasta jälkeen päin huomasin, että lähes kaikki juttumme käsittelivät historiaa, lapsuutta ja nuoruutta tai sitten työtä, mitä tekisimme myöhemmin tai sitten kuksimme ja kiertelimme niin kuin rakastuneet kihertelevät.
Kun asia tuli ilmi, oli se aika isku minulle. Juttelimme miehen kanssa sen jälkeen ihan kunnolla ja mies olisi halunnut meidän suhteen jatkuvan, mutta minä en voinut enää jatkaa. Miehelle tuli ero vaimostaan ja me erosimme. Mies yritti soitella minulle sen jälkeen, mutta en vastannut ja en ole kuullut hänestä vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heh heh.
Niinkö luulet? :) Ei mies huonoa vaihtoehtoa valitse, vaan itselleen mieluisamman ja se on yleensä toinen nainen. Oma muija kun ei ole enää minkään kunnioituksen arvoinen, ei varsinkaan jos haittaa miehenä olemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heh heh.
Ei lähde, vaan vaimo laitetaan lähtemään.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuihin sekaantuvat hempukat ovat pelkkiä pussien tyhjentämistä varten.
Paitsi jos rakastuu tällaseen pussien tyhjentäjään. Paha tilanne.
No tulihan se totuus sieltä. Oot vaihtopenkillä istuja, kun muut pelaa kentällä.
Elikkä varatun munan vonkaaja.
Ihan heteropohjalta tässä liikenteessä olen.
Hyi että, nyt nainen jotain itsekunnioitusta. Mies mäkeen niinkuin olisi jo, toivottavasti saa elämältä mitä ansaitsee. Pettäjät on alinta ihmispskaa.