Onko kukaan saanut apua elämäntaidonvalmentajalta? T. Ammattivalittaja
Kun esim ammatinvalintapsykologeilta ei ole apua saanut ja haluaisin elämässä eteenpäin.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli mieleen, että ehkä olisi parempi jos mies ja lapsi olisivat kaksin ja minä lähtisin pois. Ap
Ihan eka kertaa sulla putkahti tuollainen mieleen eilen? Voi hyvät hyssykät. Voisitko jo lopettaa?
Niin, koska olin sellaisessa keskustelussa, jossa mietin, että se olisi hyvä vaihtoehto. Ap
Entä ne edelliset 358 kertaa kun olet tästä kirjoitellut palstalla? Että jos vaan lähtisit pois ja mies ja lapsi jäisivät keskenään?
Olen minä sitä ennenkin miettinyt mutta eilisen keskustelun jälkeen vielä enemmän. Ap
Joo, tosiaankin olet ennenkin miettinyt.
Missähän ap on oikein eilen käynyt komennettavana? :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli mieleen, että ehkä olisi parempi jos mies ja lapsi olisivat kaksin ja minä lähtisin pois. Ap
Ihan eka kertaa sulla putkahti tuollainen mieleen eilen? Voi hyvät hyssykät. Voisitko jo lopettaa?
Niin, koska olin sellaisessa keskustelussa, jossa mietin, että se olisi hyvä vaihtoehto. Ap
Entä ne edelliset 358 kertaa kun olet tästä kirjoitellut palstalla? Että jos vaan lähtisit pois ja mies ja lapsi jäisivät keskenään?
Olen minä sitä ennenkin miettinyt mutta eilisen keskustelun jälkeen vielä enemmän. Ap
Tee niinkuin siellä puhuttiin.
Elämäntapavalmennus menee sarjaan yksisarvishieronnan ja enkeliterapian kanssa. Jutellaan mukavia, kuunnellaan, pidetään ehkä kädestä tai kättä olkapäällä tunneyhteyden saamiseksi. Jotta kuulostaisi tieteelliseltä, todetaan liikunta on tarkeää, mikä laji susta sullle sopisi, terveellinen ravinto on tärkeää, kannattaa keskittyä työpaikan etsimiseen/ miettiä alan vaihtoa. Sitteen onkin maksun aika! Tadaa... AP sä taidät olla mulle velkaa 70 euroa tästä istunnosta, samoin kaikki jotka tämän terapiasession lukivat, eli tilinumeroni on....
Ei kannata haksahtaa tommoiseen, mutta ihmiset ovat typeriä.
Ap, kuinka monta vuotta sinä olet täällä kirjoitellut? Yhtä kurjaa on tuntunut aina olevan...
Vierailija kirjoitti:
Ap, kuinka monta vuotta sinä olet täällä kirjoitellut? Yhtä kurjaa on tuntunut aina olevan...
Niinhän mulla onkin, mutta haluan tehdä niinkuin on muulle perheelle paras ratkaisu ja tulla jotenkin itsekin sitten yksin toimeen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan tuollaiset ihan huuhaata?
En tiedä, mutta mä olen ravannut vuosikymmenten aikana usealla ammatinvalintapsykologilla ja on tehty vaikka mitä testejä mutta mitään neuvoa tai apua en ole saanut, niin ajattelin jos koittaisi tällaista. Ap
Kuule,säästä rahasi ja käy tekemässä tämä,saat vinkkejä: https://asiointi.mol.fi/avo/responsive/front-page.xhtml sinne voi joko kirjautua tai aloittaa sieltä oikeassa reunassa olevasta laatikosta. Saat suuntaa antavia vastauksiakin. Kokeile
Olisi kyllä mielenkiintoista, mikä instanssi on sellainen, jonka luokse aikuinen, täysivaltainen ihminen menee keskustelemaan ja lopputulos on, että viisainta olisi muuttaa pois oman perheen luota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän mulla onkin, mutta haluan tehdä niinkuin on muulle perheelle paras ratkaisu ja tulla jotenkin itsekin sitten yksin toimeen. Ap
Suomessa jokainen tulee yksin toimeen.
En haluaisi lähteä mutta mietin, mikä on muulle perheelle paras vaihtoehto. Ap