Onko pizzaleikkuri tarpeellinen vehje vai turhake?
Syön pizzaa n,kerran viikossa. Lempiruokani.
Välillä tykkään rapeapohjaisesta, välillä lötköstä, välillä ohuesta, välillä paksusta. Leikkaako pizzaleikkuri vaivattomasti kaikenlaiset pizzat? Hyvinhän minä ne tähän asti olen veitselläkin leikannut, mutta ajattelin että voishan sellasen ostaakin, jos ajavat asiansa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Jos pärjää vallan hyvin ilman niin miksi sitä ylimääräistä turhaa tavataa pitää väen väkisin ostaa. En tajua. Himskatin kulutuskeskeinen yhteiskunta. Osta ees pliis käytettynä vaik kipputorilta tai jostain nettitorista.
Runsas netin käyttäminen kuluttaa luonnonvaroja yllättävän paljon ja suurinosa siitä käytöstä on täysin turhaa, kuten palstailusi
Kätevä on, sillä voi leikata paaljon muutakin. Taikinoita, piirakoita, lasagnea... Osta kokometallinen, se on ikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siihen leikkuriin tarttuu kaikki juusto? Haluan leikata ja syödä kuumana.
Ei mulla jää. Viimeksi tänään tarvitsin tota kikotinta ja onhan se näppärä. Veitsellä tosiaan rikkoo leivinpaperin ja helposti naarmuttaa peltiäkin jos sen päällä leikkaa. Eikä kyllä ole koskaan tullut mieleenkään leikkaa saksilla😄
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitsaleikkurikin, mutta keittiösaksilla on kaikkein kätevin :D
Joo, jos jotain oikein välinettä haluaa käyttää. Minä yleensä revin pizzan käsin.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile öljytä se pyörä.
Pizzaleikkuria ei ole, mutta torttutaikinaleikkuri ajaa saman asian.
No niin, alkoi tehdä mieli pizzaa. Pöh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile öljytä se pyörä.
Niitä on varmaan myynnissä teflon(tms)pinnoitettuinakin.
Sakset on paras keino pilkkoa pitsa. Meillä on pitsasakset.
On pitsaleikkurikin, mutta sitä käytetään vaan pakastelätkyröihin.
Vierailija kirjoitti:
Säästäväinen voi helposti tehdä pizzaleikkurin itse esimerkiksi säilyketölkin kannesta.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitsaleikkurikin, mutta keittiösaksilla on kaikkein kätevin :D
Joo, jos jotain oikein välinettä haluaa käyttää. Minä yleensä revin pizzan käsin.
😣
On hyvä, parempi sillä on leikata kuin veitsellä.
Hyi ei saksilla pizzaa leikellä! Ihmiset on outoja... Millasta pizzaa ihmiset syö että sitä on muka hyvä saksilla leikellä... Yäk.
Turha, hanki leikkaamiseen mielummin iivarin puukkotehtaan puukko, Laatua toisin kuin morat.
eipä mammoja paljoa ilmastoahdistus vaivaa, kun pitää pitsallekin olla ihan oma leikkuri
Vierailija kirjoitti:
eipä mammoja paljoa ilmastoahdistus vaivaa, kun pitää pitsallekin olla ihan oma leikkuri
Sen voi käydä hakemassa kierrätyskeskuksesta tai kirpputorilta. Kestävät käytössä vuosikymmeniä. Omani on joskus viime vuosituhannella hankittu.
Vierailija kirjoitti:
Kätevä on, sillä voi leikata paaljon muutakin. Taikinoita, piirakoita, lasagnea... Osta kokometallinen, se on ikuinen.
Juuri näin. Meillä käytössä joka päivä. Teemme usein pannaria ja piirakoita. Ysärillä kirpparilta ostettu kokometallinen leikkuri. Kätevämpi kuin mikään puukko.
Pizzaleikkuri best. Hermot menee, jos veitselle pitää leikata.
Onhan se näppärä, eikä vie kovin paljon tilaa keittiössä.
Tämä on juuri se veitsellä leikkaamisen ongelma, jos pohja on vähänkin kovempi, edestakaisliike heiluttaa juustot ja täytteet.