Onko pizzaleikkuri tarpeellinen vehje vai turhake?
Syön pizzaa n,kerran viikossa. Lempiruokani.
Välillä tykkään rapeapohjaisesta, välillä lötköstä, välillä ohuesta, välillä paksusta. Leikkaako pizzaleikkuri vaivattomasti kaikenlaiset pizzat? Hyvinhän minä ne tähän asti olen veitselläkin leikannut, mutta ajattelin että voishan sellasen ostaakin, jos ajavat asiansa.
Kommentit (42)
En ole ikinä tarvinnut sellaista. Enkä tarvi edeellenkään.
Ei välttämätön, mutta ihan kätevä.
40 vuotta olen pärjännyt ilman, eiköhän mene seuraavakin. Pizzat eivät koskaan ole jääneet syömättä.
Säästäväinen voi helposti tehdä pizzaleikkurin itse esimerkiksi säilyketölkin kannesta.
Mulla on pitsaleikkurikin, mutta keittiösaksilla on kaikkein kätevin :D
Vierailija kirjoitti:
Pärjää ilmankin, mutta ostettiin kuitenkin viimesyksynä ja onhan se näppärä, leikkaa tod vaivatta ja ilman kummempaa voimaa "slaisseja" ☺.
OK, kiitti, juuri tätä hain, että leikkaa vaivattomasti.
Taidanpa siis ostaa. :)
ap
On kätevä! Otan usein matkallekin mukaan, jos tiedän että haetaan hotellihuoneeseen iltapalapizzaa. Ilmankin kyllä pärjää, mutta meillä kyllä kovassa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitsaleikkurikin, mutta keittiösaksilla on kaikkein kätevin :D
Oho. :D
Parilla eurolla tuskin löytyy parempaa keinoa parantaa elämänsä laatua kuin ostaa pizzaleikkuri. Jos tosiaan syö viikoittain tai edes kohtuullisen usein pizzaa. On se vaan monin verroin kätevämpi kuin veitsellä leikkaaminen. Ei ne turhaan niitä kaikissa pizzerioissa käytä!
Vierailija kirjoitti:
Säästäväinen voi helposti tehdä pizzaleikkurin itse esimerkiksi säilyketölkin kannesta.
Saa ilmaset ketsupit samalla.
Veitsi helposti silppuaa leivinpaperin.
Ainakin mitä ruokaohjelmia tv:stä katsonut, niin italiassa leikkaavat pizzan saksilla.
Käytän itse vannesahaa pizzan viipalointiin. Se on monikäyttöisempi kuin tuo taikinapyörä.
Veitsellä leikatessa pizza helposti mössääntyy edestakaisesta sahaamisesta. Leikkurissa pyörivä terä ehkäisen tämän ongelman. Tulee helpommin ja siistimmin hoidettua paloittelu. Saksien kanssa askartelu taas on sellaista nyhertelyä. Etenkin tulikuuman pizzan kanssa siinä polttaa vain sormensa.
Vierailija kirjoitti:
Parilla eurolla tuskin löytyy parempaa keinoa parantaa elämänsä laatua kuin ostaa pizzaleikkuri. Jos tosiaan syö viikoittain tai edes kohtuullisen usein pizzaa. On se vaan monin verroin kätevämpi kuin veitsellä leikkaaminen. Ei ne turhaan niitä kaikissa pizzerioissa käytä!
Pizzerioissa sitä pizzaa leikataan tuntipalkalla kahdeksan tuntia päivässä putkeen ja jokainen tyhjässä pöydässä odottava asiakas on bisnekselle tappioksi. Siellä kannattaa säästää sekunteja per pizza ja pyrkiä ihanteelliseen tulokseen. Kotona asia on täysin merkityksetön, vaikka söisi joka aterialla pizzaa.
Jos pärjää vallan hyvin ilman niin miksi sitä ylimääräistä turhaa tavataa pitää väen väkisin ostaa. En tajua. Himskatin kulutuskeskeinen yhteiskunta. Osta ees pliis käytettynä vaik kipputorilta tai jostain nettitorista.
Miksi siihen leikkuriin tarttuu kaikki juusto? Haluan leikata ja syödä kuumana.
Pärjää ilmankin, mutta ostettiin kuitenkin viimesyksynä ja onhan se näppärä, leikkaa tod vaivatta ja ilman kummempaa voimaa "slaisseja" ☺.