Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pizzaleikkuri tarpeellinen vehje vai turhake?

Vierailija
17.02.2020 |

Syön pizzaa n,kerran viikossa. Lempiruokani.
Välillä tykkään rapeapohjaisesta, välillä lötköstä, välillä ohuesta, välillä paksusta. Leikkaako pizzaleikkuri vaivattomasti kaikenlaiset pizzat? Hyvinhän minä ne tähän asti olen veitselläkin leikannut, mutta ajattelin että voishan sellasen ostaakin, jos ajavat asiansa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää ilmankin, mutta ostettiin kuitenkin viimesyksynä ja onhan se näppärä, leikkaa tod vaivatta ja ilman kummempaa voimaa "slaisseja" ☺.

Vierailija
2/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tarvinnut sellaista. Enkä tarvi edeellenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämätön, mutta ihan kätevä.

Vierailija
4/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta olen pärjännyt ilman, eiköhän mene seuraavakin. Pizzat eivät koskaan ole jääneet syömättä.

Vierailija
5/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäväinen voi helposti tehdä pizzaleikkurin itse esimerkiksi säilyketölkin kannesta. 

Vierailija
6/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitsaleikkurikin, mutta keittiösaksilla on kaikkein kätevin :D

Vierailija
7/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös leikkaan pizzan saksilla.

Vierailija
8/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjää ilmankin, mutta ostettiin kuitenkin viimesyksynä ja onhan se näppärä, leikkaa tod vaivatta ja ilman kummempaa voimaa "slaisseja" ☺.

OK, kiitti, juuri tätä hain, että leikkaa vaivattomasti.

Taidanpa siis ostaa. :)

ap

Vierailija
9/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kätevä! Otan usein matkallekin mukaan, jos tiedän että haetaan hotellihuoneeseen iltapalapizzaa. Ilmankin kyllä pärjää, mutta meillä kyllä kovassa käytössä.

Vierailija
10/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pitsaleikkurikin, mutta keittiösaksilla on kaikkein kätevin :D

Oho. :D

Vierailija
11/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla eurolla tuskin löytyy parempaa keinoa parantaa elämänsä laatua kuin ostaa pizzaleikkuri. Jos tosiaan syö viikoittain tai edes kohtuullisen usein pizzaa. On se vaan monin verroin kätevämpi kuin veitsellä leikkaaminen. Ei ne turhaan niitä kaikissa pizzerioissa käytä!

Vierailija
12/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästäväinen voi helposti tehdä pizzaleikkurin itse esimerkiksi säilyketölkin kannesta. 

Saa ilmaset ketsupit samalla. 

Vierailija
13/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitsi helposti silppuaa leivinpaperin.

Vierailija
14/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mitä ruokaohjelmia tv:stä katsonut, niin italiassa leikkaavat pizzan saksilla.

Vierailija
15/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse vannesahaa pizzan viipalointiin. Se on monikäyttöisempi kuin tuo taikinapyörä.

Vierailija
16/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitsellä leikatessa pizza helposti mössääntyy edestakaisesta sahaamisesta. Leikkurissa pyörivä terä ehkäisen tämän ongelman. Tulee helpommin ja siistimmin hoidettua paloittelu. Saksien kanssa askartelu taas on sellaista nyhertelyä. Etenkin tulikuuman pizzan kanssa siinä polttaa vain sormensa.

Vierailija
17/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parilla eurolla tuskin löytyy parempaa keinoa parantaa elämänsä laatua kuin ostaa pizzaleikkuri. Jos tosiaan syö viikoittain tai edes kohtuullisen usein pizzaa. On se vaan monin verroin kätevämpi kuin veitsellä leikkaaminen. Ei ne turhaan niitä kaikissa pizzerioissa käytä!

Pizzerioissa sitä pizzaa leikataan tuntipalkalla kahdeksan tuntia päivässä putkeen ja jokainen tyhjässä pöydässä odottava asiakas on bisnekselle tappioksi. Siellä kannattaa säästää sekunteja per pizza ja pyrkiä ihanteelliseen tulokseen. Kotona asia on täysin merkityksetön, vaikka söisi joka aterialla pizzaa.

Vierailija
18/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pärjää vallan hyvin ilman niin miksi sitä ylimääräistä turhaa tavataa pitää väen väkisin ostaa. En tajua. Himskatin kulutuskeskeinen yhteiskunta. Osta ees pliis käytettynä vaik kipputorilta tai jostain nettitorista.

Vierailija
19/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siihen leikkuriin tarttuu kaikki juusto? Haluan leikata ja syödä kuumana.

Vierailija
20/42 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kätsä