Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Urkkivat hoitajat

Vierailija
17.02.2020 |

Eikö noilla ämmillä ole öisin töitä? Taidan tilata omatkin lokitietoni ovatko sukulaishoitajat olleet terveystietojen kimpussa.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sellaiset ihmiset eivät t ole sopivia hoitoalalle tms. Joiden uteliaisuus vie voiton, eivätkä osaa edes pitää vaitiolovelvollisuudesta kiinni. Potkut pitäisi jokaiselle sellaiselle antaa, eikä pelkkiä huomautuksia

Vierailija
2/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mielentilassa aiheuttaa tuollaista halua, ei ole normaalia....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä päivisinkään ole.

T. Omat lokitiedot tilannut ja samanlaisen urkkija-idiootin just kiinnisaanut.

Vierailija
4/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku näkee että mä syön verenpainepillereitä, niin siinähän katsoo. EVVK...

Vierailija
5/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen hoitajan jäljiltä pitäisi kaikki tietojärjestelmät perata ainakin kerran viikossa. Rikolliset kiinni verekseltään.

Vierailija
6/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä pahimmat juoruämmät ovat hoitajia. Sattumaako?

Vierailija
7/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, miksi useimmat hoitajat ovat ylipainoisia ja tupakoivia.

Vierailija
8/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku näkee että mä syön verenpainepillereitä, niin siinähän katsoo. EVVK...

Mikä sun pointti on? Että kaikilla tästä valittavilla on jotain salattavaa? Kun et tarvitse yksityisyyttä olet parempi ihminen kun sulla ei ole salattavaa?

En todellakaan halua että kaikki tietää esim. peräpukamista vaikkei niiden salaaminen raskauttavan rikollistakaan ole.

Vierailija
9/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut töistä ja naama kuvat lehteen kunhan jää juoruakat kiinni.

Vierailija
10/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on heikko. Kiusaus vie aina voiton. Keneenkään ei voi luottaa, ei sairaanhoitajiin eikä lääkäreihin.

Vierailija
11/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkut töistä ja naama kuvat lehteen kunhan jää juoruakat kiinni.

Minä ainakin tekisin noin jos saisin tuosta jonkun kiinni. Veisin ensin oikeuteen. Sen jälkeen julkaisisin tuomion kuvan kera ja maksaisin siitä seuraavan sakon saamallani rahalla. Paljon oikeudenmukaisempi rangaistus.

Vierailija
12/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne yöllä tekee muuta kuin nostaa palkkaa lisineen. Vanhukset, vammaiset ja mt potilaat nukkuvat öisin. Niillä on sellaiset dropit, että kanttuvei. Sitten voivatkin tyydyttää sairasta uteliaisuudenhalua tutkimalla sukulaisten tietoja.

Tietääkö kukaan muuten pääseekö kunnan tk:n mielenterveyspuolen sivuille esim. vuodeosastolla oleva hoitaja?

Vierailija
13/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne lokitiedot tilataan?

Vierailija
14/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihmisiä sairaanhoitopiirien tietohallinnoista, ja heidän kertomuksiensa mukaan urkkimista tapahtuu aivan älyttömäati ja vain alle promille jää kiinni koska ihmiset eivät tajua tai välitä pyytää tietoja siitä kuka heidän terveystietojaan on katsellut.

Laitoin juuri itse logipyynnöt menemään ja suosittelen KAIKKIA tekemään samoin. Tulee muuten hoitoalalla irtisanomisten aalto kunhan jengi alkaa pyytämään tietojaan enemmänkin.

Vierailija
15/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat sairaanhoitopiirin tietohallintoon, sieltä antavat ohjeet. Joissain paikoissa pyyntö pitää tehdä kirjallisesti, joissain sähköisesti. Samalla tavalla saa lokitiedot myös yksityisiltä palveluntarjoajilta. Mitään perustetta et tarvitse pyynnön tekemiseen, siihen on jokaisella oikeus. 

Sitten jos alkaa olla hämäriä juttuja, kannattaa nostaa iso meteli asiasta ja ehdottomasti olla myös vailla korvauksia. Yleensä vain silloin saa hoitaja kunnon rangaistuksen ja isoimmat urkintajutut päätyvät uutisiinkin.

Vierailija
16/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ihmisiä sairaanhoitopiirien tietohallinnoista, ja heidän kertomuksiensa mukaan urkkimista tapahtuu aivan älyttömäati ja vain alle promille jää kiinni koska ihmiset eivät tajua tai välitä pyytää tietoja siitä kuka heidän terveystietojaan on katsellut.

Laitoin juuri itse logipyynnöt menemään ja suosittelen KAIKKIA tekemään samoin. Tulee muuten hoitoalalla irtisanomisten aalto kunhan jengi alkaa pyytämään tietojaan enemmänkin.

Saattaa hoitoalalla jäädä palkankorotukset saamatta :)

Vierailija
17/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen urkkijahoitsun olisi syytä alkaa jo katsella työpaikkailmoituksia ja uudelleenkoulutusmahdollisuuksia. Tästä tulee ISO ja mehukas juttu.

Vierailija
18/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lokitietopyyntö tehdään? Haluan tehdä perheenjäsenistäni

Vierailija
19/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitat sairaanhoitopiirin tietohallintoon, sieltä antavat ohjeet. Joissain paikoissa pyyntö pitää tehdä kirjallisesti, joissain sähköisesti. Samalla tavalla saa lokitiedot myös yksityisiltä palveluntarjoajilta. Mitään perustetta et tarvitse pyynnön tekemiseen, siihen on jokaisella oikeus. 

Sitten jos alkaa olla hämäriä juttuja, kannattaa nostaa iso meteli asiasta ja ehdottomasti olla myös vailla korvauksia. Yleensä vain silloin saa hoitaja kunnon rangaistuksen ja isoimmat urkintajutut päätyvät uutisiinkin.

Kiitän. Luin juuri jostain että saa vain kaksi vuotta vanhat tiedot. Tietojani on voitu urkkia kauemminkin.

Vierailija
20/125 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös urkintatapaus ja tuttu aiemmilta ajoilta oli, samassa työssä. Asiaa selvitellään juuri.