Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bloggaajan nenäleikkaus

Vierailija
17.02.2020 |

Inhimillinen turhamaisuus blogin Mikaela kertoi eilen instassa olevansa Turkissa ja käyneensä just nenäleikkauksessa. Mitä ajatuksia herättää?
Itse nostan hattua Mikaelalla, että kertoo tästä rehellisestä. On aika moni muukin bloggaaja ja influencer teettänyt kasvoilleen vaikka mitä operaatioita, mutta eipä niistä moni huutele.
Aika pahalta tuntui kyllä se, että M sanoi operaation syyksi inhon nenäänsä kohtaan. Kuulostaa kauhean itsekriittiseltä, kun kyseessä on kuitenkin kaunis nuori nainen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. oon nähny ton seksivideon.. :D ja mun yks kaveri ei pitäny tosta teininä.

Vierailija
2/4 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia meni nenäleikkaukseen?? :( Sen aiempi nenä oli persoonallinen ja teki tosta suloisen......!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. oon nähny ton seksivideon.. :D

Päiväunissa? :D

Vierailija
4/4 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen bloggaaja ei välitä viranomaisten ohjeista välttää turhaa matkustamista! Kaiken lisäksi suoraan lentokentältä ei jää omaehtoiseen karanteeniin 14pv vaikka oli käynyt Belgiassa! Ja syyksi kertoi sen että kävi mukamas testeissä (En usko) sillä sai mukamas tulokset samana/seuraava päivänä ja kaikki tietävät että testien analysoinnissa on ruuhkaa tällä hetkellä ja toinen syy oli että ei ole oireita? Koronaa voi tartuttaa ilman oireita ja vaikka käy testissä mikä näyttää negatiivista niin voi olla positiivinen 2pv päästä!!!