Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhuuden merkki? Suihkussa käymisestä tullut vastenmielistä

Vierailija
16.02.2020 |

Nuorempana suihkussa käyminen oli ihanaa arjen luksusta, mutta nykyään sinne pitää vääntäytyä puoliväkisin, mieluiten ei ollenkaan. Suihkuun menemisistä alkoi tulla epämiellyttävää noin kolmekymppisenä ruuhkavuosien keskellä, joten toki kyseessä voi olla myös stressin ja väsymyksen sivutuote. Mutta joka tapauksessa päivittäisestä hemmotteluhetkestä tuli jossain vaiheessa ällöttävä pakollinen paha.

Kukaan muu huomannut samaa?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koko ikäni inhonnut.

Vierailija
2/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isälläni huomannut tuon saman ilmiön mutta hän on jo 87v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Olen 50v.

Vierailija
4/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 44v ja nyt mulla sama. Ihan kauhee operaatio se on nykyään. Pakkohan se tietty on, mutta enää en käy päivittäin.

Vierailija
5/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus

Vierailija
6/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä vastenmielistä. Monesti pesen vain hiukset useammin ja käyn suihkussa kerran viikossa. En hikoile lainkaan ja ihoni kuivuu herkästi. Vedellä lotraaminen on turhaa.

Vierailija
7/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi suihkugeeli niin on kivaa taas

Vierailija
8/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksinkertaisesti jaksa enää mennä sinne.

Vierailija
9/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut samaa jo usean vuoden ajan. Suihkuun meneminen tuntuu rasittavalta ja vastenmieliseltä. Lisäksi palelen nykyään todella helposti, joten vaatteiden poisottaminen tuntuu inhottavalta. Mutta en tiedä, onko vanhuuden merkki.

Vierailija
10/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan paranee. Mitä luksuksempi saippua, sen parempi -palana tietysti-, luonnonkosmetiikasta hyvä shampoo ja hoitoaine, kiireetön saippuointi (hana kiinni) ja kaikki se hemmotteleva jälkituunaus ja raikas olo, jota en nuorena pysähtynyt arvostamaan. Ahhhh.

Vierailija
11/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se rasittaa. Meidän pesuhuone on aina niin viileä. Lattialämmitys ei jaksa lämmittää kunnolla. Käyn yleensä saunassa 2 kertaa viikossa ja pelkässä suihkussa 2 kertaa viikossa, yleensä liikuntaharrastuksen jälkeen.

Vierailija
12/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy suihkussa vaan kylvyssä. Ihanaa,

Vierailija
13/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vaikeampaa minun on tulla suihkusta pois, kun siellä on niin mukavaa. Kuivaaminen ja laittautuminen on rasittavaa.

Vierailija
14/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää hommaa, oon vasta alle 30v, sinne pitää kyllä väkisin raahautua, illalla käyn mieluiten, aamulla ois kauhua joutua suihkuun!

Vierailija
15/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se on ollut yhtä vastenmielistä, en todellakaan suihkuttelisi säännöllisesti jos ei olisi pakko.

Vierailija
16/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus tekee tuon. On se suihku silti kivaa kun vääntäytyy sinne.

Vierailija
17/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imperial Leatheria kaupasta.

Vierailija
18/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ei yhtään huvittaisi mutta pakko on raahautua kahdesti päivässä. En halua haista pesemättömältä.

N45

Vierailija
19/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä rutiini. Kuka jaksaa aina samaa päivästä ja vuodesta toiseen. Sama juttu hiusten laittamisen ja meikkaamisen kanssa, en jaksais noita mitään. Pakko kuitenkin, kun töissä täytyy näyttää edustavalta.

Vierailija
20/84 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuo sama koko ikäni, melkein 29 vuotta. Odotan, että siitä alkaisi tulla mulle ihan tavallista. Mutta meneekö tämä vanhetessa vain pahemmaksi? :(

Olen kyllä huomannut, että pahinta ei ole itse suihkussa oleminen, vaan sinne meneminen. Eli se siirtymisvaihe. Kun olen suihkussa, siellä menee kauemmin kuin aioin, koska myös suihkusta pois tuleminen on hankalaa.