Mies, miksi tuijotat salilla tms paikoissa naisia vaikka olet varattu?
Tänäänkin sai todistaa yhden keski-ikäisen miehen tuijottelua, vaikka upea vaimo seisoi vieressä salilla. Häiritsi hänen jatkuva tuijottelu kun treenasin. Miksi te miehet teette tätä? Herää vain kysymys että varmaan omakin mies yhtä jumpero ollessaan yksin salilla.
N23
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Usein nämä jotka valittaa tuijottamisesta on niitä bimboja jotka huulet töröllään täydessä tällingissä treenaa vain persettä ja keskittyy lähinnä selfieihin joissa näkyy sekä perse etttä tissit.
Ne jotka treenaa tosissaan ei ehdi vilkuilla tuijottaako joku heitä
Kävin tänään salilla ja näin se on. Olen nainen.
Onpa kauheaa jos joku katsoo. Rikkihän siitä ihmispolo menee!
Vierailija kirjoitti:
Biologiaa. Aivot toimivat siten.
Tuijottelijan aivoissa ei vaikuta olevan kovinkaan vilkasta toimintaa...
Vierailija kirjoitti:
Usein nämä jotka valittaa tuijottamisesta on niitä bimboja jotka huulet töröllään täydessä tällingissä treenaa vain persettä ja keskittyy lähinnä selfieihin joissa näkyy sekä perse etttä tissit.
Ne jotka treenaa tosissaan ei ehdi vilkuilla tuijottaako joku heitä
Eihän sen tarvitse juuri itseä tuijottaa. Useinmiten tuijotuksen huomaakin niin, että pidät itse taukoa tai keräilet tarvittavia kamoja seuraavaan treenisuoritukseen. Riittää kun kerran huomaa jonkun kyyläävän kanssatreenaajia, sen jälkeen siihen valitettavasti kiinnittää huomiota.
Mun exä varmaan taas käynyt salilla uuden tyttiksensä kanssa. Se nyt on muutenkin ihan tampio jätkä. Luulee olevansa joku bodari, vaikka on ihan mikkihiiri.
Hohhoijaa, miehet jotka täällä kommentoivat eivät ole eläessään olleet tuijotuksen kohteita. Ainakaan muussa tapauksessa kuin oudoksuvissa tuijotuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä niiden tuijottelevien, osoittelevien, keskenään kuiskivien ja hihittelevien kanojen aivoissa?
Vierailija kirjoitti:
Jos varattu komea mies minua tuijottaa, minulle se on viesti että hän haluaa vuorovaikutukseen kanssani
sinkkunainen
Enkä valitettavasti tiedä tällaisista tuijottelusopimuksista pariskuntien välillä vaan olen avoin tutustumaan jos kiinnostava ihminen tekee tuttavuutta kuten kuka tahansa muukin normaali ihminen. En pyri erityisesti esittelemään enkä toisaalta myöskään piilottelemaan vartaloani. Suomalaiset tuijottavat harvoin ahdistavasti, kyllä ne tapaukset tulevat muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä niiden tuijottelevien, osoittelevien, keskenään kuiskivien ja hihittelevien kanojen aivoissa?
Enpä ole kanojen tuijotteluun vielä törmännyt! Salilla tai muuallakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, miehet jotka täällä kommentoivat eivät ole eläessään olleet tuijotuksen kohteita. Ainakaan muussa tapauksessa kuin oudoksuvissa tuijotuksissa.
Johtuisko isolta osin siitä ettei miehet mene mihinkään nakinkuoreen pukeutuneena k.yrpä lahkeessa näyttävästi pullistellen pyllistelemään pyllistelyn vuoksi?
Minä olen varmaan sellainen tuijottelija. Jään usein juurikin jotenkin "transsiin" kuntosalilla, ja huomaan vasta jälkeenpäin, että olen katsonut samaa pistettä kymmenen minuuttia. Olen homo, joten naiset ei kiinnosta tippaakaan, mutta yhden kerran minulle tultiiin jopa huomauttamaan häiritsevästä tuijotuksesta. Ihmettelen vähän tätä aihetta, sillä minulla itselläni ei ole aavistustakaan, katseleeko minua salilla - tai muuallakaan - joku muu, enkä siitä välitäkään. Ettekö te naisetkin vain voisi jättää tämän asian sikseen ja keskittyä siihen treenaamiseen?
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisko isolta osin siitä ettei miehet mene mihinkään nakinkuoreen pukeutuneena k.yrpä lahkeessa näyttävästi pullistellen pyllistelemään pyllistelyn vuoksi?
Olen käynyt salilla 10 vuotta enkä ikinä nähnyt huvikseen pyllistäviä naisia. Usein treenaavat jalkoja joo ja siinä pakostikin tulee asentoja joissa takapuoli työntyy taakse :) oliko sinulle yllätys? Ja mitäpä sitten jos naiset tykkäävät peppua treenata? Vai inhoatko sinä hyvännäkösiä tarakoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt salilla 10 vuotta enkä ikinä nähnyt huvikseen pyllistäviä naisia. Usein treenaavat jalkoja joo ja siinä pakostikin tulee asentoja joissa takapuoli työntyy taakse :) oliko sinulle yllätys? Ja mitäpä sitten jos naiset tykkäävät peppua treenata? Vai inhoatko sinä hyvännäkösiä tarakoita?
Miehet treenaavat lihaksiaan ja yleiskuntia.
Persepissikset koettavat kasvattaa vain nimenomaan pe.rse.ttään.
Ja miksi? "Treenaan pers..ettäni vain itseni takia"? Bitch please.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varmaan monen mielestä sellainen tuijottelija. Oon monesti settien välissä ihan ajatuksissani ja usein jää näkö päälle. Pitää alkaa käydä yöaikaan niin en aiheuta ahdistusta kuin itselleni. Anteeksi kaikki joita olen joskus tuijottanut.
Ei huolta. Kyllä se on ihan yleistä jäädä hoomoilasena tuijottamaan salilla. Sen erottaa kyllä onko ihminen parkkipaikalla vai kuolaamassa. Tuskin sua luullaan tuijottelijaksi. :)
Toivottavasti. Ainakaan mä en syrji ketään, saatan jäädä ajatuksissani "tuijottamaan" niin naisia kuin miehiä. Itse olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väärin olla persepissis.
Ei olekaan. Ja koska persepissis treenaa per-sett-ään muiden katseltavaksi niin ei pidä saada paskahalvausta salillakaan jos sitä katsellaan.
Antakaa naisten treenata niitä peppuja. Vai onko nykyään miehillä turn off listalla ”salilla peppua treenaava nainen”
Joskus on kyllä hauskaa seurata sivusta miten vedetään johtopäätöksiä. Salilla oli kaunis nuori nainen ja kun hän meni tekemään penkkipunnerrusta, penkin luo meni n. 50v mies varmistamaan.
Mun lähellä oli kaksi vähän tuota tyttöä vanhempaa naisenalkua, jotka alkoivat kihisemään keskenään miten on kuvottavaa kun tommonen vanha pervo hyökkää heti muka auttamaan mutta tuijottaa tissejä ja yrittää pokata. Jos heitä tulisi varmistamaan niin he kyllä käskisivät äijän mennä runkkaamaan jos vielä seisoo ja muuta tosi ilkeää.
Tyttö sai treeninsä tehtyä, mies lähti jatkamaan omaa treeniään ja tyttö huusi vielä perään ”iskä! Tuu sit sanoo ku oot valmis, mulla menee ehkä vartti vielä”
En voinut mitään, purskahdin nauramaan ääneen ja nämä kaksi kihisijää häipyivät paikalta nolon näköisinä
Alapeukuttajilla mehevät kaksoisstandardit päällö