Mies, miksi tuijotat salilla tms paikoissa naisia vaikka olet varattu?
Tänäänkin sai todistaa yhden keski-ikäisen miehen tuijottelua, vaikka upea vaimo seisoi vieressä salilla. Häiritsi hänen jatkuva tuijottelu kun treenasin. Miksi te miehet teette tätä? Herää vain kysymys että varmaan omakin mies yhtä jumpero ollessaan yksin salilla.
N23
Kommentit (92)
Ensin äänestetään niitä tuijottelijoita tänne ja sitten ahdistutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että varaustilanne saa sinut näyttämään yhtään vähemmän seksikkäältä katsojan silmissä?
Kyse on enemmänkin siinä, että naisesta huomasi selvästi että häntäkin häiritsi tuijottelu. Mies tekee tuolla käytöksellään naisensa turhaan mustasukkaiseksi ja pahalle mielelle. Jos tuijottelette, tehkää se kun olette yksin. Ei oman puolison tarvitse todistaa moukkamaista käytöstänne.
Ap
Kiitos tästä paskatesti-ideasta. :)
eri
Vierailija kirjoitti:
Mistäs ap tiedät, vaikka miehellä olisi vaimonsa täysi lupa katsoa muitakin? Minulla ja miehelläni molemmilla on. :) Ja nimenomaan salilla tulee usein nautittua näkymistä!
Sitä paitsi se on VAIN katsomista... eli ihan eri kuin koskeminen. Höllää vähän!
Jopa koululaisille jaetaan materiaalia, jossa kerrotaan että katse voi olla paitsi epämiellyttävää, suorastaan häirintää.
Täällä sulle vähän sivistystä http://www.eimeidankoulussa.fi/opettajalle/files/Opettajanohjeistus2.2…
Oletpa nuorena jo naimisissa. Onnittelut :)
Vierailija kirjoitti:
Tuijottelu laittomaksi.
Feministithän tuota yrittää, mutta entä kanalaumojen osoittelu, kuiskiminen ja hihitteleminen?
Mä olen varmaan monen mielestä sellainen tuijottelija. Oon monesti settien välissä ihan ajatuksissani ja usein jää näkö päälle. Pitää alkaa käydä yöaikaan niin en aiheuta ahdistusta kuin itselleni. Anteeksi kaikki joita olen joskus tuijottanut.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs ap tiedät, vaikka miehellä olisi vaimonsa täysi lupa katsoa muitakin? Minulla ja miehelläni molemmilla on. :) Ja nimenomaan salilla tulee usein nautittua näkymistä!
Sitä paitsi se on VAIN katsomista... eli ihan eri kuin koskeminen. Höllää vähän!
Kiva kun kaks junttia on löytänyt toisensa.
Kyttäävät ihmiset on ahdistavia, varsinkin salilla. Antakaa toisten treenata rauhassa!
Ohis
Edelleenkin, suurin syy ainakin itsellä miksi tuo ärsyttää on se että usein tuollaista tuijottelua kokeneena on huomannut että kyseisellä miehellä on vieressään upea nainen, ja mies ei pelkästään vähän vilkuile. Sitten kun kyseinen mies onkin yksin salilla, sittenhän sitä vasta tuijotetaankin!
Jotain käytöstapoja.
En minäkään tuijota ketään siellä...
Jos varattu komea mies minua tuijottaa, minulle se on viesti että hän haluaa vuorovaikutukseen kanssani
sinkkunainen
En tuijota. En edes käy salilla.
M50
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varmaan monen mielestä sellainen tuijottelija. Oon monesti settien välissä ihan ajatuksissani ja usein jää näkö päälle. Pitää alkaa käydä yöaikaan niin en aiheuta ahdistusta kuin itselleni. Anteeksi kaikki joita olen joskus tuijottanut.
Ei huolta. Kyllä se on ihan yleistä jäädä hoomoilasena tuijottamaan salilla. Sen erottaa kyllä onko ihminen parkkipaikalla vai kuolaamassa. Tuskin sua luullaan tuijottelijaksi. :)
Teillä menee nyt tuijottaminem ja hienovarainen katsominen sekaisin. Pitkään ja intensiivisesti tuijottavat ihmiset ovat melko harvinaisia ja yleensä hieman outoja muutenkin. Muut lähinnä vilkuilevat tai tsekkaavat, ja niinhän te teette itsekin kuin toisten "tuijotuksen" huomaatte. Ainoastaan sokeat eivät koskaan katso ketään.
Minä tuijotan. Mutta yleensä salakavalasti vaimolta. Mitä sitten? Kyllä nuoria naisia on kiva katsella välipalaksi.
Usein nämä jotka valittaa tuijottamisesta on niitä bimboja jotka huulet töröllään täydessä tällingissä treenaa vain persettä ja keskittyy lähinnä selfieihin joissa näkyy sekä perse etttä tissit.
Ne jotka treenaa tosissaan ei ehdi vilkuilla tuijottaako joku heitä
Vierailija kirjoitti:
Teillä menee nyt tuijottaminem ja hienovarainen katsominen sekaisin. Pitkään ja intensiivisesti tuijottavat ihmiset ovat melko harvinaisia ja yleensä hieman outoja muutenkin. Muut lähinnä vilkuilevat tai tsekkaavat, ja niinhän te teette itsekin kuin toisten "tuijotuksen" huomaatte. Ainoastaan sokeat eivät koskaan katso ketään.
Et ole tainnut olla tuijotuksen kohde, jos pidät sitä harvinaisena. Kiitos jokaiselle itsestäänselvästä infosta siitä, että on olemassa myös normaalia ihmisten katsomista.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut olla tuijotuksen kohde, jos pidät sitä harvinaisena. Kiitos jokaiselle itsestäänselvästä infosta siitä, että on olemassa myös normaalia ihmisten katsomista.
Vierailija kirjoitti:
Usein nämä jotka valittaa tuijottamisesta on niitä bimboja jotka huulet töröllään täydessä tällingissä treenaa vain persettä ja keskittyy lähinnä selfieihin joissa näkyy sekä perse etttä tissit.
Yksi juntti tuijottelija löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Yksi juntti tuijottelija löytynyt.
Menen seitinohuessa treenitrikoossa labiat ja nännit törhöttäen pyllistelemään ja joku mies kehtaa ... katsoa .. minua?
Miehet ovat SIKOJA!!!!1
Jos "tuijottelu" häiritsee, annattaisiko legginssit ja läpinäkyvät topit tissivakoineen vaihtaa johonkin siveelliseempään.
Lyön vetoa, ettei sinua edes varsinaisesti tuijotettu, vaan vilkaistiin pari kertaa