Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi tuijotat salilla tms paikoissa naisia vaikka olet varattu?

Vierailija
16.02.2020 |

Tänäänkin sai todistaa yhden keski-ikäisen miehen tuijottelua, vaikka upea vaimo seisoi vieressä salilla. Häiritsi hänen jatkuva tuijottelu kun treenasin. Miksi te miehet teette tätä? Herää vain kysymys että varmaan omakin mies yhtä jumpero ollessaan yksin salilla.

N23

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "tuijottelu" häiritsee, annattaisiko legginssit ja läpinäkyvät topit tissivakoineen vaihtaa johonkin siveelliseempään.

Lyön vetoa, ettei sinua edes varsinaisesti tuijotettu, vaan vilkaistiin pari kertaa

Vierailija
22/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin äänestetään niitä tuijottelijoita tänne ja sitten ahdistutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että varaustilanne saa sinut näyttämään yhtään vähemmän seksikkäältä katsojan silmissä?

Kyse on enemmänkin siinä, että naisesta huomasi selvästi että häntäkin häiritsi tuijottelu. Mies tekee tuolla käytöksellään naisensa turhaan mustasukkaiseksi ja pahalle mielelle. Jos tuijottelette, tehkää se kun olette yksin. Ei oman puolison tarvitse todistaa moukkamaista käytöstänne.

Ap

Kiitos tästä paskatesti-ideasta. :)

eri

Vierailija
24/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs ap tiedät, vaikka miehellä olisi vaimonsa täysi lupa katsoa muitakin? Minulla ja miehelläni molemmilla on. :) Ja nimenomaan salilla tulee usein nautittua näkymistä!

Sitä paitsi se on VAIN katsomista... eli ihan eri kuin koskeminen. Höllää vähän!

Jopa koululaisille jaetaan materiaalia, jossa kerrotaan että katse voi olla paitsi epämiellyttävää, suorastaan häirintää.

Täällä sulle vähän sivistystä http://www.eimeidankoulussa.fi/opettajalle/files/Opettajanohjeistus2.2…

Vierailija
25/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa nuorena jo naimisissa. Onnittelut :)

Vierailija
26/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijottelu laittomaksi.

Feministithän tuota yrittää, mutta entä kanalaumojen osoittelu,  kuiskiminen ja hihitteleminen?

Vierailija
27/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan monen mielestä sellainen tuijottelija. Oon monesti settien välissä ihan ajatuksissani ja usein jää näkö päälle. Pitää alkaa käydä yöaikaan niin en aiheuta ahdistusta kuin itselleni. Anteeksi kaikki joita olen joskus tuijottanut.

Vierailija
28/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs ap tiedät, vaikka miehellä olisi vaimonsa täysi lupa katsoa muitakin? Minulla ja miehelläni molemmilla on. :) Ja nimenomaan salilla tulee usein nautittua näkymistä!

Sitä paitsi se on VAIN katsomista... eli ihan eri kuin koskeminen. Höllää vähän!

Kiva kun kaks junttia on löytänyt toisensa.

Kyttäävät ihmiset on ahdistavia, varsinkin salilla. Antakaa toisten treenata rauhassa!

Ohis

Vierailija
29/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin, suurin syy ainakin itsellä miksi tuo ärsyttää on se että usein tuollaista tuijottelua kokeneena on huomannut että kyseisellä miehellä on vieressään upea nainen, ja mies ei pelkästään vähän vilkuile. Sitten kun kyseinen mies onkin yksin salilla, sittenhän sitä vasta tuijotetaankin!

Jotain käytöstapoja.

En minäkään tuijota ketään siellä...

Vierailija
30/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varattu komea mies minua tuijottaa, minulle se on viesti että hän haluaa vuorovaikutukseen kanssani

sinkkunainen

Vierailija
31/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuijota. En edes käy salilla.

M50

Vierailija
32/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmaan monen mielestä sellainen tuijottelija. Oon monesti settien välissä ihan ajatuksissani ja usein jää näkö päälle. Pitää alkaa käydä yöaikaan niin en aiheuta ahdistusta kuin itselleni. Anteeksi kaikki joita olen joskus tuijottanut.

Ei huolta. Kyllä se on ihan yleistä jäädä hoomoilasena tuijottamaan salilla. Sen erottaa kyllä onko ihminen parkkipaikalla vai kuolaamassa. Tuskin sua luullaan tuijottelijaksi. :)

Vierailija
33/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä menee nyt tuijottaminem ja hienovarainen katsominen sekaisin. Pitkään ja intensiivisesti tuijottavat ihmiset ovat melko harvinaisia ja yleensä hieman outoja muutenkin. Muut lähinnä vilkuilevat tai tsekkaavat, ja niinhän te teette itsekin kuin toisten "tuijotuksen" huomaatte. Ainoastaan sokeat eivät koskaan katso ketään.

Vierailija
34/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuijotan. Mutta yleensä salakavalasti vaimolta. Mitä sitten? Kyllä nuoria naisia on kiva katsella välipalaksi.

Vierailija
35/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nämä jotka valittaa tuijottamisesta on niitä bimboja jotka huulet töröllään täydessä tällingissä treenaa vain persettä ja keskittyy lähinnä selfieihin joissa näkyy sekä perse etttä tissit.

Ne jotka treenaa tosissaan ei ehdi vilkuilla tuijottaako joku heitä

Vierailija
36/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä menee nyt tuijottaminem ja hienovarainen katsominen sekaisin. Pitkään ja intensiivisesti tuijottavat ihmiset ovat melko harvinaisia ja yleensä hieman outoja muutenkin. Muut lähinnä vilkuilevat tai tsekkaavat, ja niinhän te teette itsekin kuin toisten "tuijotuksen" huomaatte. Ainoastaan sokeat eivät koskaan katso ketään.

Et ole tainnut olla tuijotuksen kohde, jos pidät sitä harvinaisena. Kiitos jokaiselle itsestäänselvästä infosta siitä, että on olemassa myös normaalia ihmisten katsomista.

Vierailija
37/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut olla tuijotuksen kohde, jos pidät sitä harvinaisena. Kiitos jokaiselle itsestäänselvästä infosta siitä, että on olemassa myös normaalia ihmisten katsomista.

Vierailija
38/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein nämä jotka valittaa tuijottamisesta on niitä bimboja jotka huulet töröllään täydessä tällingissä treenaa vain persettä ja keskittyy lähinnä selfieihin joissa näkyy sekä perse etttä tissit.

Yksi juntti tuijottelija löytynyt.

Vierailija
39/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi juntti tuijottelija löytynyt.

Vierailija
40/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen seitinohuessa treenitrikoossa labiat ja nännit törhöttäen pyllistelemään ja joku mies kehtaa ... katsoa .. minua?

Miehet ovat SIKOJA!!!!1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän