Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi tuijotat salilla tms paikoissa naisia vaikka olet varattu?

Vierailija
16.02.2020 |

Tänäänkin sai todistaa yhden keski-ikäisen miehen tuijottelua, vaikka upea vaimo seisoi vieressä salilla. Häiritsi hänen jatkuva tuijottelu kun treenasin. Miksi te miehet teette tätä? Herää vain kysymys että varmaan omakin mies yhtä jumpero ollessaan yksin salilla.

N23

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu että taas on menty asian ohi :D Ap varmastikin meinasi että ikävintä tuossa tuijotuksessa on se että oma puoliso on vieressä ja pahoittaa mielensä. Ei se tuijotetaanko häntä muuten. Jos ymmärsin oikein. Herätkää

Vierailija
62/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on kyllä hauskaa seurata sivusta miten vedetään johtopäätöksiä. Salilla oli kaunis nuori nainen ja kun hän meni tekemään penkkipunnerrusta, penkin luo meni n. 50v mies varmistamaan.

Mun lähellä oli kaksi vähän tuota tyttöä vanhempaa naisenalkua, jotka alkoivat kihisemään keskenään miten on kuvottavaa kun tommonen vanha pervo hyökkää heti muka auttamaan mutta tuijottaa tissejä ja yrittää pokata. Jos heitä tulisi varmistamaan niin he kyllä käskisivät äijän mennä runkkaamaan jos vielä seisoo ja muuta tosi ilkeää.

Tyttö sai treeninsä tehtyä, mies lähti jatkamaan omaa treeniään ja tyttö huusi vielä perään ”iskä! Tuu sit sanoo ku oot valmis, mulla menee ehkä vartti vielä”

En voinut mitään, purskahdin nauramaan ääneen ja nämä kaksi kihisijää häipyivät paikalta nolon näköisinä

No harvemmin ne miestuijottelijat ja pervot ovat kenenkään salinaisen isiä siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä hyvännäköistä nuorta naista tuijottelee. Hyvä perse ja tissit. Ihanaa

Vierailija
64/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologiaa. Aivot toimivat siten.

Tuijottelijan aivoissa ei vaikuta olevan kovinkaan vilkasta toimintaa...

Entä niiden tuijottelevien, osoittelevien, keskenään kuiskivien ja hihittelevien kanojen aivoissa?

Enpä ole kanojen tuijotteluun vielä törmännyt! Salilla tai muuallakaan.

Ap

Et ole esim. kadulla kävellessä törmännyt naisten äänekkääseen kotkotukseen?

Vierailija
65/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa miesten tuijottelu yhtään. Oon jo 45 v mutta edelleen miehet tuijottaa koska vartalo on kaunis, muodokas, timmi ja hoikka. Urheilen 4 -5 krt viikossa. Itse ajattelen, että se tuijottelu on vähän kuin kehu: miehet tykkää katsella seksikkäitä naisia.

Lohdullista että vielä nelikymppisinä kelpaa. Se on ihan kiinni elämäntavoista.

Vierailija
66/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa naisten treenata niitä peppuja. Vai onko nykyään miehillä turn off listalla ”salilla peppua treenaava nainen”

Juttuhan on siinä, että mennään hakemaan huomiota ja sitten uhriudutaan kun saadaan sitä huomiota

Vierailija
67/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologiaa. Aivot toimivat siten.

Ihminen myös kontrolloi tekemisiään. Me emme toimi vaiston varassa vaan omasta tahdosta. Jos tuijotat, teet sen tahallasi.

Vierailija
68/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa naisten treenata niitä peppuja. Vai onko nykyään miehillä turn off listalla ”salilla peppua treenaava nainen”

Tää on itse asiassa aika paljastava kommentti. Elikä epäsuorasti myönnettään, että persettä treenataan nimenomaan miesten huomion saamiseksi. Ts.  pahinta on olla miesten "turn-off" -listalla. 

Vierailija
69/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset tuu ikinä ymmärtämään että miesten seksuaalisuus on visuaalista.. eikä ole mitään on/off katkaisijaa.

Vierailija
70/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuijotan aina. Joskus pokaankin. Täytyy vain olla erityisen vetävännäköinen suttura.

Iso treenattu perse ja tissit terhakkaat. Myös alhaine rasvaprosentti

Vierailija
71/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus on kyllä hauskaa seurata sivusta miten vedetään johtopäätöksiä. Salilla oli kaunis nuori nainen ja kun hän meni tekemään penkkipunnerrusta, penkin luo meni n. 50v mies varmistamaan.

Mun lähellä oli kaksi vähän tuota tyttöä vanhempaa naisenalkua, jotka alkoivat kihisemään keskenään miten on kuvottavaa kun tommonen vanha pervo hyökkää heti muka auttamaan mutta tuijottaa tissejä ja yrittää pokata. Jos heitä tulisi varmistamaan niin he kyllä käskisivät äijän mennä runkkaamaan jos vielä seisoo ja muuta tosi ilkeää.

Tyttö sai treeninsä tehtyä, mies lähti jatkamaan omaa treeniään ja tyttö huusi vielä perään ”iskä! Tuu sit sanoo ku oot valmis, mulla menee ehkä vartti vielä”

En voinut mitään, purskahdin nauramaan ääneen ja nämä kaksi kihisijää häipyivät paikalta nolon näköisinä

No harvemmin ne miestuijottelijat ja pervot ovat kenenkään salinaisen isiä siellä.

Tuohan vaan osoitti miten helppo on vetää vääriä johtopäätöksiä ja nykymeiningin mukaisesti pahoittaa mielensä han kaiken varalle.

Vierailija
72/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on itse asiassa aika paljastava kommentti. Elikä epäsuorasti myönnettään, että persettä treenataan nimenomaan miesten huomion saamiseksi. Ts.  pahinta on olla miesten "turn-off" -listalla. 

Ei vaan se oli vastaus teille pyllistelijöiden paheksujille (miehille) että tuskinpa panette pahaksenne hyvännäköisiä naisia jotka treenaavat pakaroitaan. Silti valitatte siitä täällä. Antakaa naisten treenata mitä haluavat ja missä kuteissa vaan.

Vierailija
73/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa antaa pelolle valtaa.

Vierailija
74/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttuhan on siinä, että mennään hakemaan huomiota ja sitten uhriudutaan kun saadaan sitä huomiota

Teoria kusee siinä ettei nuo tuijottelijat tuijottele vain persepissiksiä, vaan ketä tahansa joka silmää miellyttää. eri

Vierailija
75/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP pukeudut tissitoppiin ja tiukkoihin jumppahousuihin niin että seksikkäät pakarasi korostuvat?

Siksi katson. Ja sitähän sä haluat, kerta pukeudut noin ;)

Vierailija
76/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teoria kusee siinä ettei nuo tuijottelijat tuijottele vain persepissiksiä, vaan ketä tahansa joka silmää miellyttää. eri

Pääosin tuijotellaan huomiotanttoja

Vierailija
77/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan se oli vastaus teille pyllistelijöiden paheksujille (miehille) että tuskinpa panette pahaksenne hyvännäköisiä naisia jotka treenaavat pakaroitaan. Silti valitatte siitä täällä. Antakaa naisten treenata mitä haluavat ja missä kuteissa vaan.

Yksikään mies ei ole tässä ketjussa paheksunut pakaroitaan treenaavia naisia. On vain huomautettu, ihan aiheellisesti, että jos persettä tungetaan naaman eteen, on vaikea olla sitä katsomatta. Tästä ei pitäisi kenenkään loukkaantua.

Vierailija
78/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sen intensiivisen tuijottamisen huomaa jos ei itse kyttää ympäristöään että katsooko joku upeaa pyllyä kun oikein tässä pyllistelee?

Käyn salilla useamman kerran viikossa eilä minulla ola aavistustakaan katsooko joku vai ei. Luurit korvilla kuuntelen omaa treenimusiikkiani enkä katsele ympärilleni kun treenaan. Palautumisen aikanakin mieluummin tuijotan lattiaa kuin ihmisiä

Vierailija
79/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääosin tuijotellaan huomiotanttoja

No sinä et ole kaikki maailman salikyylämiehet, jonka perusteella tehtäisiin mitään kiveen kirjoitettuja yleistyksiä.

Vierailija
80/92 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP pukeudut tissitoppiin ja tiukkoihin jumppahousuihin niin että seksikkäät pakarasi korostuvat?

Siksi katson. Ja sitähän sä haluat, kerta pukeudut noin ;)

Parempitasoista trollausta, kiitos. Jos ei onnistu, niin jätä muiden tehtäväks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän