Fitfarm, joku muu? Kokemuksia? Pitäisi laihduttaa 10-15 kg.
Tarvitsen hieman ohjausta, että saan ruokailut takaisin raiteilleen ja kiloja karistettua.
Onko millaisia kokemuksia esim. Fitfarmin dieeteistä?
Tai muita ohjelmia, joilla olette onnistuneet?
Kommentit (11)
Superdieetillä ollessa mulla meni kuukautiskierto sekaisin, ollen 60 päivää, kun se on normaalisti 28 pvää. Muutaman kuukauden päästä normalisoitui onneksi.
Lähti ehkä 2 kiloa.
Mihähän ruokavalio siinnä pippan ohjelmassa on. Niillä hyviä pudotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Fitfarm on hyvä, laihduin siinä viidessä viikossa 10kg.
Millä dietillä onnistuit? Keto/VHH/Tehostartti/ Superdieetti?
Ap
Oikeasti, älä ala millekään dieetille. Et varmaan halua pudotettuja kiloja heti takaisin. Lataa puhelimeesi ruokapäiväkirjasovellus. Syöt sellaista ruokaa mistä itse pidät ja huolehdit että kasviksia tulee syötyä tarpeeksi. Kirjaa ruoat sovellukseen ja se laskee paljonko kaloreita kertyy. Selvitä energiankulutuksesi (netissä laskureita) ja syö 500-1000 kcal vähemmän kuin kulutat. Sinun pitää itse tehdä se työ ja opetella hyvät elämäntavat.
Mä suosittelisin ihan pt:tä jonka kanssa voitte käydä läpi just sulle sopivat treenit ja ruuat. Noi nettivalmennukset on ihan ok, mutta ne on ihan liian geneerisiä että kaikki saisi niistä tuloksia. Varsinkaan pysyviä tuloksia.
Esim fitverstaalla on pt lähes joka kaupungissa ja myös etänä valmennusmahdollisuus. Hinta ei tainnu olla kovin kallis.
Sitten jos oot valmis panostamaan rahallisesti enemmän, niin täällä pk-seudulla on kuntokompassi. Itse päädyin heille asiakkaaksi kun ensin luin referenssejä ja tutustuin heidän konseptiin. Tuloksia on tullut ja olen ollut tyytyväinen.
Parempi koostaa kevyt ruokavalio itse niillä tuotteilla, mitä nytkin syöt. Joitain perusperiaatteita kannattaa ruokailuun ottaa, kuten kasviksia joka aterialla, järkevät ateriavälit ja energiaa eniten silloin kun sitä tarvitaan. Itse laihdutin Kiloklubiin merkkaillen 15kg niin, että aamupala ja lounas olivat päivän runsasenergisimmät ateriat, niiden lisäksi välipala ja ainakin päivällinen, joskus myös iltapala. Liikunnoista riippuen söin 1600-1700kcal. Tuohon kalorimäärään saa kyllä syödä tosi paljon kun koostaa järkevästi.
Mehukeitto+rahka-juttuihin en itse lähtisi.
Varo noudattamasta ohjetta jos Bull Mentula neuvoo syömään kaurapuuroa hillosilmällä. Sinullekin saattaa kasvaa 50 kiloa lisää lihasta lyhyessä ajassa niin kuin herra Mentulalle.
Vähemmän ruokaa enemmän liikuntaa. Yksinkertaista.
Fitfarm on hyvä, laihduin siinä viidessä viikossa 10kg.