Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytetty yhdyntä, kondomi vai e-pillerit?

Sere
16.02.2020 |

Mua kiinnostaa miks niin monet touhuaa keskeytetyllä?
Eikö sisällä pimpassa laukeeminen oo parempaa kuin usein oma tai joskus mun käsi lopuks?
Siis ihan vakkarisuhteessa olevat. Meilläkin 2 vuotta yhteistä eloa takana ja toivottavasti loppuelämä edessä. Seksi on ihanaa mut mies haluu mieluummin saada työnnellä paljaalla kuin että käyttäis kortsua. Joskus se laitetaan loppukiiman ajaksi. Sanoo vaan että tuntuu niin hyvältä ja paljon paremmalta kuin kortsun kaa?? Eikä suostu sanoon muuta... Vauva ei olis katastrofi joten mä en sit oo viitsinyt tosta alkaa väntää varsinkin kun ite en suostu alkaa käyttämään hormoneja niiden terveysriskien takia. Ja suuhun en oo suostunu ottamaan lastia muuten kuin 'hätätilanteessa' kun ei voi sotkee, autossa tms...
Kerran juteltiin isommassa tyttöporukassa ja ne jotka suostu tosta aiheesta puhumaan, myönsi et heilläkin miehet mieluusti tekee samaa että keskeyttää kuin että käyttäisi kondomia jos siis ei käytetä pilsuja...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä laukean sisälle. E-pillerit ovat parhaat. Tykkään nauttia siitä tunteesta kuin laukeaa sisälle ja saa helliä lopussa naista ja suudella joka puolelle..., sitten voi käydä suihkussa.

En ymmärrä enkä kyllä ole ikinä miettinyt miksi nuoret eivät halua yhtäaikaista orgasmia seksissä.

Vierailija
2/11 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisälle ruuttaaminen on niin tysää. Annat papanaluukkua tai sitten poskeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mieluiten laukean sisään pimpsaan tai pyllyyn. Puolisolla on ehkäisykapseli, joten pimpsan voi mällätä paljaalla, mut pyllyn spermaaminen aiheuttaa hänelle ripulin eli kortsun kanssa anaalia siis.

Vierailija
4/11 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä kiihottavaa katsella, kun mies kiihottuu melkein loppuun asti pimpsassa, vetää ulos ja muutamalla kätensä vedolla saa aivan pystyssä sojottavan peniksensä voimakkaasti sykkien sylkemään spermaa ja nähdä miten se lentää ja mies nauttii. Toisaalta yhtä aikaa miehen kanssa laukeaminen, kun hän saa syöksynsä syvällä pimpsassa on myös ihanaa, todella kaikkein ihaninta. Kortsulla tai ilman. Miehestä tuntuu paremmalta ilman ja täytyy tunnustaa, että niin minustakin. E-pillerit on käytössä, vaikka ne mahdolliset sivuvaikutukset minua vähän epäilyttääkin.

Vierailija
5/11 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kuparikierukkaa vakituiseen uskolliseen suhteeseen. Hormonit vie halut ja aiheuttaa terveysriskejä.

Vierailija
6/11 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisälle ruuttaaminen on niin tysää. Annat papanaluukkua tai sitten poskeen.

"Papanaluukku". :D

Vierailija
7/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi.

Vierailija
8/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuseksi.

Pelkkä molemminpuolinen suuseksi?

Ei mulle ainakaan riitä. Mä haluan koko vartalot yhteen ja kuuman miehen mun päälle. Mä haluun tuntee sen painon mun päällä ja sen liikkeet mun sisällä, mä haluan että se puree olkapäähän ja näykkii mua työnnellessä ja suudellessa siinä. Mä haluun antaa sille nautintoa mun vartalosta ja saada itse samalla. Sitä se kuitenkin eniten halajaa aina sillon kun voi. Monesti sit kun oikeen tekee mieli etitään paikka jossa voi...

Mikään ei voita yhtäaikaista orkkua kun se joskus tapahtuu ja mies on syvällä pil*ussa. Ja totta tuo, että paljaana mieluummin mutta joskus kondomi jos ei haluta sotkua. Pillerit on sopineet mulle. Kokeilin joskus kierukkaa mutta tulin siitä kipeeksi

Vierailija
9/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla ja vaimollani. Hän ei halua ehkäisyä enkä minäkään. Ainoaksi vaihtoehdoksi rakastella, kun lapsiluku on täynnä, on jäänyt keskeyttely, anaaliseksistä emme liioin pidä. Onhan se vähän kurjaa, ettei koskaan voi panna finaaliin asti. Haluaisin kuitenkin niin, se tuntuu todella hyvältä. Viime kerralla oli pakko laittaa kumi ennen loppukiriä, kun en enää halunnut r*nkata. Saa nähdä jääkö tavaksi. Vaimo ainakin yllättyi ja nautti myös tuosta, kun olin hänen sisällään loppuun asti. N36M41

Vierailija
10/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä tätä ihmisten kondomipelkoa. Sopivan kokoinen ja liukas kondomi ei vähennä nautintoa sitten yhtään, mutta silti moni leikkii riskeillä ja harrastaa keskeytettyä. Minusta kortsun kanssa paneminen on paljon rennompaakin, kun mies saa huoletta painaa pohjaan tullessaan, eikä tarvitse kytätä milloin pitää vetää ulos.

Vierailija
11/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä tätä ihmisten kondomipelkoa. Sopivan kokoinen ja liukas kondomi ei vähennä nautintoa sitten yhtään, mutta silti moni leikkii riskeillä ja harrastaa keskeytettyä. Minusta kortsun kanssa paneminen on paljon rennompaakin, kun mies saa huoletta painaa pohjaan tullessaan, eikä tarvitse kytätä milloin pitää vetää ulos.

Totta, että siinä varsinkin mies ei pääse nauttimaan siitä parhaasta ja kiihkeimmästä vaiheesta, kun pitää ottaa ulos ennen loppukiihdytystä, jotta keskeytetty toimisi edes jotenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä