Otettiin tyttöystävän kanssa haukkumis- ja loukkaamiskilpailu. Lähti ovet paukkuen
vaikka lupasi ettei suutu ja ei tarvi säästellä yhtään. Ehdittiin minun kolmanteen puheenvuoroon. Mitä minä nyt teen?
Kommentit (25)
Otat eron ja annat hänen seurustella jonkun kanssa joa ei halua loukata häntä.
Tiedät, että seuraavassa suhteessa kyseinen leikki jää leikkimättä.
Siperia opettaa.
No, enpä ole tuollaisesta kuullut. En ryhtyisi.
Meillä alkaa toisen kehumiskilpailut sopimattakin.
Vierailija kirjoitti:
En minä olisi halunnut mutta tämä oli hänen ideansa ja oikein vaatimalla vaati ja intti niin kauan että annoin periksi ja suostuin.
En ymmärrä miksi tämä vaimojankkaaja-nainen luulee olevansa hauska. Lopettaisit jo vihdoin ja viimein.
Olettaen, että tämä ei ole provo:
Miksi joku suostuu tällaiseen vaikka toinen inttäisi?
Mitä sanoitte toisillenne?
Haukuitko häntä sukupuolesta?
Halpamaista. Siihen kun ei voi sanoa toisinpäin takaisin yhtä pahasti, joten sinulla on ylivalta.
No tämähän nyt on vähän sama kuin kokeilisitte väkivaltaa sisältäviä seksileikkejä. Se on ihan ok, jos molemmat niin haluavat. Silti et saisi hakata häntä niin, luita murtuisi tai hän jopa kuolisi.
Käytit annettua luottamusta väärin ja ylitit rajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä olisi halunnut mutta tämä oli hänen ideansa ja oikein vaatimalla vaati ja intti niin kauan että annoin periksi ja suostuin.
Järkevä ihminen olisi todennut tuollaiseen inttämiseen: "En halua loukata sinua tahallaan. En näe tuollaisessa pelissä mitään järkeä enkä siis aio siihen ryhtyä. Lopeta jankuttaminen." Jos ei tuosta uskoisi, poistuisin paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Olettaen, että tämä ei ole provo:
Miksi joku suostuu tällaiseen vaikka toinen inttäisi?
Mitä sanoitte toisillenne?
Minä aloitin huomauttamalla hänen ruuanlaitostaan, eilinen salaatti ei oikein onnistunut. Hän sanoi että eikö miehellä pitäisi olla pikkuisen uudempi hienompi moottoripyörä (ei mennyt tunteisiin yhtään, tykkään siitä vanhasta rouskusta). Sitten minä haukuin hänen hiustenvärjäyksensä (se oli tosiaan katastrofi, tarvitsi ammattilaista pelastamaan). Hän muistutti siitä kerrasta kun hirvimetsällä mokasin täydellisen tilaisuuden kaatoon (kyllä, se oli häpeällistä) Sitten tämä kolmas heittoni oli niin henkilökohtainen että en täällä kerrokaan.
Vierailija kirjoitti:
No tämähän nyt on vähän sama kuin kokeilisitte väkivaltaa sisältäviä seksileikkejä. Se on ihan ok, jos molemmat niin haluavat. Silti et saisi hakata häntä niin, luita murtuisi tai hän jopa kuolisi.
Hän vakuutti ettei ota nokkiinsa ja vaati että en säästele yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat opiksi ja seuraavassa suhteessa ymmärrät että vaikka toinen kuinka vaatii niin pysyt vain kannassasi että et halua leikkiä kyseistä leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti ihmisellä pitää olla tilannetajua ja rajat käytöksessä. Ensin te molemmat irvistelitte toisillenne mokista, joita olette tehneet tai tavaroista tms. Sitten sinä selvästi otit nokkiiisi siitä hirvestämisherjasta ja latasit naisellesi jotain todella häijyä hänen persoonastaan. Se meni yli kirjoittamattoman rajan. Rakkaan ominaisuuksia e mollata.
Ei siis mikään ihme, että hän loukkaantui. Nyt otat opiksesi. Ensinnäkään rakkaan kanssa ei aleta ilkeillä, vaikka toinen sitä ehdottaisi ekana. Ja toiseksi kenenkään ominaisuuksia - joille hän ei mitään voi - aleta nyppiä esille ja mitätöidä.
Nöyrä anteeksipyyntö siis nyt mimmille. Että "olipa tyhmä leikki, ei enää koskaan tätä, eihän? Olen pahoillani, otin itseeni siitä kommentistasi ja keksin ilkeän kommentin. En ole oikeasti sitä mieltä, yritin loukata sinua takaisin ja pyydän sitä anteeksi"
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten siinä s eksileikissäkin antaisit vaan palaa ja k uristaisit niin, että toinen kuo lee? Ja kuvittelet, että pääsisit pälkähästä sanomalla "noku se halus, että k uristan!"
Se, että et pysty täällä edes kertomaan mitä tyttöystävällesi sanoit, kertoo siitä, että se meni ihan todella paljon ja mauttomasti yli.
Teineillä on teinien huvit ja ongelmat näemmä myös.