Paras pakastepizza?
Olin pitkään koukussa Dr Oetkerin mozzarella-pizzaan. Tällä hetkellä en meinaa saada tarpeekseni Dr Oetkerin tonnosta. Mitä se valkoinen maustevoi (?) on, kun se maistuu niin taivaalliselta?
Kommentit (37)
Lidlin mozzarella tai neljä juustoa.
Pirkan kiviuunipizzat on parhaita! Etenkin tonnikala, ja kun vielä lisää itse vähän juustoa, niin hyvää on!
Dr Mengelen Kaksospitsa on parasta.
Kasvisjauhis-pizza. Ei ole oikeaoppista, mutta tykkään rapeista pitsoista - ihan sama mitä joku italiaano sanoo. :)
Ikisuosikki on Ristorante Mozzarella, (vaikka on muitakin hyviä, kaikkia uusia vegejä jne), vähän kun sais suolaa vähemmälle vielä, mutta mozzarella on hirveen suolaista,sekä pesto
Myös se valtava neljän juuston pitsa on sikahyvää (ja kallista), olisko ollut ötkerin sekin 🤔
Mut se ristorante mozzarella on kyllä paras!
Ötkerin Vegetale on kyllä hyvää. Se valkosipulituorejuusto tmv on todella hyvää siinä päällä. Yleensä tuunaan vielä sitä niin että pilkon sen päälle chiliä ja joskus laitan myös myös auramurua. Jos mies syö sitä myös niin silppuan päälle pienen määrän kinkkua tai ohuen ohutta metvurstia (3 ohutta viipaletta pieneksi silputtuna riittää).
http://www.grandiosa.fi/tuotteet/Kiviuunipizzat/Tuplasalami+pizza+330+g
Tämä oli musta yllättävän hyvä.
Dr. Oetker tomaatti-mozzarella ja Grandiosa BBQ chicken on parhaat
Grandiosan perhepizza hawaii, sopivan tulinen.
Noissahan on transrasvoja-saatte syövän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just se Tohtorin Mozzarellapizza. Nam. Tosin tuunaan sitä usein lisäjuustolla ja valkosipulilla :D Olen kasvissyöjä ja kaikki maistamani kasvispakastepizzat on olleet järjestäen ihan per...stä.
Miksi mulla ei ole tullut mieleen tuunata niitä?! Mitä juustoa laitat lisäksi? :)
Olen tuunannut noita Dr. Oetkerin pizzoja mm. niin että olen ostanut vaikkapa Vegatale Pizzan ja lisännyt siihen kebabpaloja, pizzamaustetta (oreganoa, basilikaa,valkosipulia) ja niiden päälle yhden kerroksen edam-juustoviipaleita. Tai salamipizzaan lisää yhden kerroksen kinkunpaloja. Siis joka tapauksessa hiukan erilaista täytettä kuin mitä siinä on alunperin mukana.
Olen tavallisesti leikannut pizzan neljään osaan, jotta sitä ei ole pakko syödä yhdellä kertaa vaan 1-2 palaa voi sitten syödä myöhemmän vähän jäähtyneenäkin kuten voileipää.
Vierailija kirjoitti:
Noissahan on transrasvoja-saatte syövän.
Hui kauheeta, kerran kuukaudessa syön, varmaan kuolen huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras taitaa olla Lidlin Trattoria Alfredo salamipizza. Hyvästä ei kannata maksaa liikaa: 3 pizzaa ja 4.23 €. Tai vähän veikkaan että maksatte kuitenkin itsenne kipeäksi muualla.
T. Lidl-mies
En käy Lidlissä koska niissä pyörivä asiakaskunta on aivan kammottavaa. Kelaelättejä, syrjäytyneitä, valkoista roskaporukkaa, ymv.
Jaa. Itse ostan tietyt tuotteet Lidlistä kun saa halvemmalla. Loput sitten Citymarketista. Tätini ja miehensä (hyvätuloiset) sanoivat myös Lidliä hyväksi paikaksi.
Miten te jaksatte vaivaantua muusta asiakaskunnasta noin paljon?? Itse en edes kiinnitä huomiota ketä siellä on samaan aikaan kun itse käyn.
Ristorante speciale.