Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras pakastepizza?

Vierailija
16.02.2020 |

Olin pitkään koukussa Dr Oetkerin mozzarella-pizzaan. Tällä hetkellä en meinaa saada tarpeekseni Dr Oetkerin tonnosta. Mitä se valkoinen maustevoi (?) on, kun se maistuu niin taivaalliselta?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristorante speciale.

Vierailija
22/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin mozzarella tai neljä juustoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan kiviuunipizzat on parhaita! Etenkin tonnikala, ja kun vielä lisää itse vähän juustoa, niin hyvää on!

Vierailija
24/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Mengelen Kaksospitsa on parasta.

Vierailija
25/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisjauhis-pizza. Ei ole oikeaoppista, mutta tykkään rapeista pitsoista - ihan sama mitä joku italiaano sanoo. :)

Vierailija
26/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Oetkerin Pollo.

Vierailija
27/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow - Verdure. 

Vierailija
28/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisuosikki on Ristorante Mozzarella, (vaikka on muitakin hyviä, kaikkia uusia vegejä jne), vähän kun sais suolaa vähemmälle vielä, mutta mozzarella on hirveen suolaista,sekä pesto

Vierailija
29/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se valtava neljän juuston pitsa on sikahyvää (ja kallista), olisko ollut ötkerin sekin 🤔

Mut se ristorante mozzarella on kyllä paras!

Vierailija
30/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ötkerin Vegetale on kyllä hyvää. Se valkosipulituorejuusto tmv on todella hyvää siinä päällä. Yleensä tuunaan vielä sitä niin että pilkon sen päälle chiliä ja joskus laitan myös myös auramurua. Jos mies syö sitä myös niin silppuan päälle pienen määrän kinkkua tai ohuen ohutta metvurstia (3 ohutta viipaletta pieneksi silputtuna riittää). 

Vierailija
31/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Oetker tomaatti-mozzarella ja Grandiosa BBQ chicken on parhaat

Vierailija
33/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grandiosan perhepizza hawaii, sopivan tulinen.

Vierailija
34/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissahan on transrasvoja-saatte syövän.

Vierailija
35/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just se Tohtorin Mozzarellapizza. Nam. Tosin tuunaan sitä usein lisäjuustolla ja valkosipulilla :D Olen kasvissyöjä ja kaikki maistamani kasvispakastepizzat on olleet järjestäen ihan per...stä.

Miksi mulla ei ole tullut mieleen tuunata niitä?! Mitä juustoa laitat lisäksi? :)

Olen tuunannut noita Dr. Oetkerin pizzoja mm. niin että olen ostanut vaikkapa Vegatale Pizzan ja lisännyt siihen kebabpaloja, pizzamaustetta (oreganoa, basilikaa,valkosipulia) ja niiden päälle yhden kerroksen edam-juustoviipaleita. Tai salamipizzaan lisää yhden kerroksen kinkunpaloja. Siis joka tapauksessa hiukan erilaista täytettä kuin mitä siinä on alunperin mukana.

Olen tavallisesti leikannut pizzan neljään osaan, jotta sitä ei ole pakko syödä yhdellä kertaa vaan 1-2 palaa voi sitten syödä myöhemmän vähän jäähtyneenäkin kuten voileipää.

Vierailija
36/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissahan on transrasvoja-saatte syövän.

Hui kauheeta, kerran kuukaudessa syön, varmaan kuolen huomenna.

Vierailija
37/37 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras taitaa olla Lidlin Trattoria Alfredo salamipizza. Hyvästä ei kannata maksaa liikaa: 3 pizzaa ja 4.23 €. Tai vähän veikkaan että maksatte kuitenkin itsenne kipeäksi muualla.

T. Lidl-mies

En käy Lidlissä koska niissä pyörivä asiakaskunta on aivan kammottavaa. Kelaelättejä, syrjäytyneitä, valkoista roskaporukkaa, ymv.

Jaa. Itse ostan tietyt tuotteet Lidlistä kun saa halvemmalla. Loput sitten Citymarketista. Tätini ja miehensä (hyvätuloiset) sanoivat myös Lidliä hyväksi paikaksi.

Miten te jaksatte vaivaantua muusta asiakaskunnasta noin paljon?? Itse en edes kiinnitä huomiota ketä siellä on samaan aikaan kun itse käyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi