Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Batman teaser panee kampoihin Jokerillekin!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoin tän, niin luulin kyseessä olevan vitsin.

Vierailija
22/30 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo tule ihan kohta teattereihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Nolanin Batmaneita haukutaan yhtäkkiä kaikkialla? Omituinen mainoskampanja tälle uudelle Batmanille...

Vierailija
24/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Nolanin Batmaneita haukutaan yhtäkkiä kaikkialla? Omituinen mainoskampanja tälle uudelle Batmanille...

niiden fanit on kasvaneet aikuisiksi ja huomanneet ettei ne olleetkaan hyviä eikä ne ole vielä nostalgisiakaan

Vierailija
25/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS uusi Batman-leffa! Miksi?

Vierailija
26/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut enemmän Jokerin puolella, kuin Batmanin puolella. Batman - rikkaan suvun vesa jolla rahaa ja varaa leikkiä supersankaria. Jokeri köyhän elämän ja kurjan lapsuuden tuote. Jos Batman (Bruce Wayne) olisi elänyt samanlaisen lapsuuden kuin Jokeri (Arthur Fleck), olisi Bruce jopa enemmän psykopaatti kuin Arthur. 

Olen aina inhonnut Bruce Waynea.

Brucehan on enemmän psykopaatti jo Batmanina, kuin yksikään ns. konna. Rikas ja etuoikeutettu psyko.

Niin, voisi jopa sanoa että tämä on ollut Batman -tarinoiden vakiotematiikkaa jo pidemmän aikaa. Katsotaan pureutuuko tämä elokuva sen syvällisemmin Brucen/Batmanin ristiriitaiseen persoonaan ja rikkinäiseen sielunmaailmaan.

Vierailija
27/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein virheen ja katsoin trailerin. Nyt on leffa tavallaan nähty jo. :(

Vierailija
28/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niiden fanit on kasvaneet aikuisiksi ja huomanneet ettei ne olleetkaan hyviä eikä ne ole vielä nostalgisiakaan

The Dark Knight sijoitus 3. IMDB:n kaikkien aikojen elokuvien listalla :D

Vierailija
29/30 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut enemmän Jokerin puolella, kuin Batmanin puolella. Batman - rikkaan suvun vesa jolla rahaa ja varaa leikkiä supersankaria. Jokeri köyhän elämän ja kurjan lapsuuden tuote. Jos Batman (Bruce Wayne) olisi elänyt samanlaisen lapsuuden kuin Jokeri (Arthur Fleck), olisi Bruce jopa enemmän psykopaatti kuin Arthur. 

Olen aina inhonnut Bruce Waynea.

Brucehan on enemmän psykopaatti jo Batmanina, kuin yksikään ns. konna. Rikas ja etuoikeutettu psyko.

Niin, voisi jopa sanoa että tämä on ollut Batman -tarinoiden vakiotematiikkaa jo pidemmän aikaa. Katsotaan pureutuuko tämä elokuva sen syvällisemmin Brucen/Batmanin ristiriitaiseen persoonaan ja rikkinäiseen sielunmaailmaan.

Nyt oli ensimmäistä kertaa aidosti rikkonainen Batman. Muutenkin kaikin puolin onnistunut elokuva ja ehkä jopa paras Batman-filmatisointi mitä on tähän mennessä tehty. Olen iloinen, että Pattinson näytti kaikille epäilijöille olevansa täydellinen valinta Bruce Wayneksi.

Vierailija
30/30 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin Batman-elokuva koskaan. Kaikenlaista tapahtuu kolmen tunnin ajan ilman mitään syytä.