Laitetaan kämppä myyntiin
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jänskättää? Onko se joku pommi? Silloin sietääkin jännittää.
Hyvä kysymys. Ei todellakaan oo pommi, me rempataan sitä vielä hetki. Kylppäri laitettiin kokonaan uusiks ja nätiks, vielä muuta pintaremppaa pikkasen.
Se on vaan tää mun luonne. Isot muutokset jännittää.
Seuraavat asukkaat saa kyllä mukavan ja hyvän kodin.
Huutonaurua omistusasumiselle ja ryöstöhintaisille geelitukka-kiinteistönvälittäjille. Ei ikinä enää omistusasuntoon.
Me taas ollaan etsimässä omaa. Perhosia siitäkin vatsanpohjassa.
Me tarvittas isompi, vaan on se urakka alkaa katteleen ja samalla vanhaa myymään.
Mut pakko tässä kevään edetessä.
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua omistusasumiselle ja ryöstöhintaisille geelitukka-kiinteistönvälittäjille. Ei ikinä enää omistusasuntoon.
Sulla ei taida olla mitään mahiksia ostaa omaa.
Paljonko laitatte hintapyyntöön tinkivaraa? Kun kämppä on myyty, niin ostatteko uuden?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko laitatte hintapyyntöön tinkivaraa? Kun kämppä on myyty, niin ostatteko uuden?
Pari, kolme tonnii tinkivaraa. Kyllä me uus (vanha) ostetaan mut paljon pienempi, katos kun lapset on kasvaneet ulos huoneistaan.
Ja ensimmäiset uteliaat kämpän katsojat on sitten ne omat naapurit, oon huomannu.
Kai sen kylppärin remontoi ammattilainen ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Hyvä, en ostaisi kenen tahansa remppaamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myin oman pois jo vuosia sitten. Suomalaisten slaavilaisesta kulttuurista periytyvä pakkomielle asunnon omistamiseen on typerä muinaisjäänne. Minulla on rahat sijoitettuina muihin kohteisiin ja nyt asuntokuplan puhjetessa taputtelen itseäni olalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myin oman pois jo vuosia sitten. Suomalaisten slaavilaisesta kulttuurista periytyvä pakkomielle asunnon omistamiseen on typerä muinaisjäänne. Minulla on rahat sijoitettuina muihin kohteisiin ja nyt asuntokuplan puhjetessa taputtelen itseäni olalle.
Aika iso osa asunnoista ostetaan naisen pesänrakennusvietin ajamana. Naiset niitä unelmien koteja aina mankuvat ja painostavat miehiään sellaisten hankkimiseen jotta saisivat muut naiset kateellisiksi. Asuntokuplan puhkeamisen jälkeen itketään todella monet itkut kun koteja lähtee pakkomyyntiin pilkkahinnoin ympäri maata, siinä on kiinteistösijoittajan saumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso osa asunnoista ostetaan naisen pesänrakennusvietin ajamana. Naiset niitä unelmien koteja aina mankuvat ja painostavat miehiään sellaisten hankkimiseen jotta saisivat muut naiset kateellisiksi. Asuntokuplan puhkeamisen jälkeen itketään todella monet itkut kun koteja lähtee pakkomyyntiin pilkkahinnoin ympäri maata, siinä on kiinteistösijoittajan saumat.
Ostetaan sellanen mihin rahkeet riittää.
Onnea myyntiin :) Mä olen tyytyväinen, että mahduin kahden lapsenkin kanssa 98 m2 asuntoon. Nyt, kun lapset ovat maailmalla ja asun yksin, ei tässä ole yhtään liikaa neliöitä.
Just myytiin oma. 5 vuotta asumista ja 30 tonnia takkiin. Ei enää ikinä omistusasuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Just myytiin oma. 5 vuotta asumista ja 30 tonnia takkiin. Ei enää ikinä omistusasuntoon.
Mikä mätti. Huono sijainti?
Vierailija kirjoitti:
Onnea myyntiin :) Mä olen tyytyväinen, että mahduin kahden lapsenkin kanssa 98 m2 asuntoon. Nyt, kun lapset ovat maailmalla ja asun yksin, ei tässä ole yhtään liikaa neliöitä.
Kyllä tossa on liikaa yhdelle.
Onko myyntiaikeissa kolmio? Niitä tuntuu olevan hirveesti.
Mikäs siinä jänskättää? Onko se joku pommi? Silloin sietääkin jännittää.