Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitetaan kämppä myyntiin

Vierailija
16.02.2020 |

Jännittää kamalasti kuinka käy.
Onko muita?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jänskättää? Onko se joku pommi? Silloin sietääkin jännittää.

Vierailija
2/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä jänskättää? Onko se joku pommi? Silloin sietääkin jännittää.

Hyvä kysymys. Ei todellakaan oo pommi, me rempataan sitä vielä hetki. Kylppäri laitettiin kokonaan uusiks ja nätiks, vielä muuta pintaremppaa pikkasen.

Se on vaan tää mun luonne. Isot muutokset jännittää.

Seuraavat asukkaat saa kyllä mukavan ja hyvän kodin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua omistusasumiselle ja ryöstöhintaisille geelitukka-kiinteistönvälittäjille. Ei ikinä enää omistusasuntoon.

Vierailija
4/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas ollaan etsimässä omaa. Perhosia siitäkin vatsanpohjassa.

Vierailija
5/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tarvittas isompi, vaan on se urakka alkaa katteleen ja samalla vanhaa myymään.

Mut pakko tässä kevään edetessä.

Vierailija
6/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua omistusasumiselle ja ryöstöhintaisille geelitukka-kiinteistönvälittäjille. Ei ikinä enää omistusasuntoon.

Sulla ei taida olla mitään mahiksia ostaa omaa.

Vierailija
7/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko laitatte hintapyyntöön tinkivaraa? Kun kämppä on myyty, niin ostatteko uuden?

Vierailija
8/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko laitatte hintapyyntöön tinkivaraa? Kun kämppä on myyty, niin ostatteko uuden?

Pari, kolme tonnii tinkivaraa. Kyllä me uus (vanha) ostetaan mut paljon pienempi, katos kun lapset on kasvaneet ulos huoneistaan.

Vierailija
9/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensimmäiset uteliaat kämpän katsojat on sitten ne omat naapurit, oon huomannu.

Vierailija
10/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen kylppärin remontoi ammattilainen ?

Vierailija
11/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Vierailija
12/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Hyvä, en ostaisi kenen tahansa remppaamaa.

Vierailija
13/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myin oman pois jo vuosia sitten. Suomalaisten slaavilaisesta kulttuurista periytyvä pakkomielle asunnon omistamiseen on typerä muinaisjäänne. Minulla on rahat sijoitettuina muihin kohteisiin ja nyt asuntokuplan puhjetessa taputtelen itseäni olalle.

Vierailija
14/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myin oman pois jo vuosia sitten. Suomalaisten slaavilaisesta kulttuurista periytyvä pakkomielle asunnon omistamiseen on typerä muinaisjäänne. Minulla on rahat sijoitettuina muihin kohteisiin ja nyt asuntokuplan puhjetessa taputtelen itseäni olalle.

Aika iso osa asunnoista ostetaan naisen pesänrakennusvietin ajamana. Naiset niitä unelmien koteja aina mankuvat ja painostavat miehiään sellaisten hankkimiseen jotta saisivat muut naiset kateellisiksi. Asuntokuplan puhkeamisen jälkeen itketään todella monet itkut kun koteja lähtee pakkomyyntiin pilkkahinnoin ympäri maata, siinä on kiinteistösijoittajan saumat.

Vierailija
15/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika iso osa asunnoista ostetaan naisen pesänrakennusvietin ajamana. Naiset niitä unelmien koteja aina mankuvat ja painostavat miehiään sellaisten hankkimiseen jotta saisivat muut naiset kateellisiksi. Asuntokuplan puhkeamisen jälkeen itketään todella monet itkut kun koteja lähtee pakkomyyntiin pilkkahinnoin ympäri maata, siinä on kiinteistösijoittajan saumat.

Ostetaan sellanen mihin rahkeet riittää.

Vierailija
16/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea myyntiin :) Mä olen tyytyväinen, että mahduin kahden lapsenkin kanssa 98 m2 asuntoon. Nyt, kun lapset ovat maailmalla ja asun yksin, ei tässä ole yhtään liikaa neliöitä. 

Vierailija
17/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just myytiin oma. 5 vuotta asumista ja 30 tonnia takkiin. Ei enää ikinä omistusasuntoon.

Vierailija
18/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just myytiin oma. 5 vuotta asumista ja 30 tonnia takkiin. Ei enää ikinä omistusasuntoon.

Mikä mätti. Huono sijainti?

Vierailija
19/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea myyntiin :) Mä olen tyytyväinen, että mahduin kahden lapsenkin kanssa 98 m2 asuntoon. Nyt, kun lapset ovat maailmalla ja asun yksin, ei tässä ole yhtään liikaa neliöitä. 

Kyllä tossa on liikaa yhdelle.

Vierailija
20/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myyntiaikeissa kolmio? Niitä tuntuu olevan hirveesti.