Miehen kommentti ennen treffejä "mä en sit halua, että naisessa on muita karvoja, kun ripset, kulmat ja hiukset"
Mies vaikutti aluksi mukavalta, mutta tuo kommentti vei fiilikset täysin. Lähtisitkö itse tuollaisen jälkeen?
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Mikäli sinulla on niitä karvoja niin sitten ei kannata lähteä. Ei tuota selvemmin enää voi sanoa.
Kuka kuvittelee että karvaista pillua olisi jotenkin mukava nuolla. Et varmaan halua itsekään että suihin ottaessa munakarvat menevät sieraimiin vai miten on? N17v
Ei ne kyllä sieraimiin mene vaikkei olisi ajeltu. Ei vaan taida sulla olla oikeaa kokemusta, tai osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiallinen pyyntö. Kuka haluaa karvaisen naisen? Haluaisitko itse suu seksissä imeä karvaisia palleja?
Ahahaa. Nyt on iso ajatusvirhe Tässä. Luuletko oikeasti että naiset HALUAA antaa miehelle suu-s€ksiä? Se on vastenmielustä, mutta jos välittää miehestä, siihen saattaa joskus suostua. P*lleja en ottaisi suuhuni, on niissä karvat tai ei
Tai sitten sinussa on vikaa jos et halua antaa suuseksiä ja ajatusvirheet ovatkin omassa päässäsi. Minua kullin imeminen ainakin kiihottaa. N28v
Tai sinulla on ajatusvirhe itselläsi. Ei minuakaan kiihota kllin tai pallien imeminen- mitä minä siitä saan. En mitään
Vierailija kirjoitti:
Mikäli sinulla on niitä karvoja niin sitten ei kannata lähteä. Ei tuota selvemmin enää voi sanoa.
Kuka kuvittelee että karvaista pillua olisi jotenkin mukava nuolla. Et varmaan halua itsekään että suihin ottaessa munakarvat menevät sieraimiin vai miten on? N17v
Eihän tässä ollut edes kyse toisten mieltymyksistä, vaan siitä kuinka tökeröä on vaatia jotain toisen kehon suhteen, varsinkin ennen ekoja treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi
Vierailija kirjoitti:
Oi
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiallinen pyyntö. Kuka haluaa karvaisen naisen? Haluaisitko itse suu seksissä imeä karvaisia palleja?
Ahahaa. Nyt on iso ajatusvirhe Tässä. Luuletko oikeasti että naiset HALUAA antaa miehelle suu-s€ksiä? Se on vastenmielustä, mutta jos välittää miehestä, siihen saattaa joskus suostua. P*lleja en ottaisi suuhuni, on niissä karvat tai ei
Tai sitten sinussa on vikaa jos et halua antaa suuseksiä ja ajatusvirheet ovatkin omassa päässäsi. Minua kullin imeminen ainakin kiihottaa. N28v
Tai sinulla on ajatusvirhe itselläsi. Ei minuakaan kiihota kllin tai pallien imeminen- mitä minä siitä saan. En mitään
Samaa mieltä olen minäkin. Ei siinä ole kyse kuin miehen nautinnosta. En minä naisena saa siitä mitään muuta kuin posket kipeiksi.
Sanoisin hänelle että älä huoli, et sä muuta tule näkemäänkään.
Pinppakarvat saa kernaasti olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ollut edes kyse toisten mieltymyksistä, vaan siitä kuinka tökeröä on vaatia jotain toisen kehon suhteen, varsinkin ennen ekoja treffejä.
Toivottavasti vaatii jatkossakin, säästyy molempien aikaa. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tökeröä? Selkeyttää ja nopeuttaa asioita ilman mitään turhia piirileikkejä.
Käyttäisin menemättä treffeille, koska tuommoisen kommentin sanominen kertoo, että mies on jurpo ja juntti, ja minulla ainakin on parempaakin tekemistä kuin viettää aikaani jurpojen ja junttien miesten kanssa. Seuraava mies kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin hänelle että älä huoli, et sä muuta tule näkemäänkään.
Ja jäät itsekin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaatimuksia sinulla on hiusten pituudelle ja parralle/viiksille?
Saako olla mallia Röllipeikko yhdistettynä profeettaan joka on ollut luolassa 5 vuotta? Ai ei tietenkään, mutta ihan eri juttu??
Sä et ole ymmärtänyt pointtia ollenkaan. Kyllähän meillä jokaisella on mieltymyksiä kumppanin ulkonäön suhteen ja se on ihan ok. Sekin on ok että tykkää karvattomista naisista. Se mikä ei ole ok, on se, että tökerösti ilmoitetaan nämä omat mieltymykset vaatimuksina. Ennen kuin on edes tavattu. Se on moukkamaista ja aika harva haluaa tapailla käytöstavoiltaan moukkaa. Ja on myös eri asia kertoa että "tykkään sellaisista naisista..." kuin sanoa "mielestäni naisilla ei saa olla muita karvoja kuin..". Mikä sinä olet sanomaan mitä naisilla yleisesti saa olla ja ei saa olla? Olet joku naisten jumala vai?
Katso palstaa, naiset kyllä varaavat oikeuden ilmoittaa hiusten pituudesta ja parrasta puhtaasti vaatimuksena.
Tuohon "mikä sinä olet... oletko jumala" vaahtoamiseen en ota kantaa. Jos luulet moista, kannattaa ottaa yhteys lääkäriin. Jos luet tekstiäni, huomaat että kirjoitin naisilla olevan vaatimuksia miesten karvaisuuden suhteen.
Mites muuten koko selän peittävä karvamatto? Kuten vihjailit, kyseessä olisi mieltymys eikä vaatimus selän karvattomuudelle? Asia selvä...
Et sitten ymmärrä mitä eroa on parralla/hiuksilla ja alapääkarvoituksella?
Kerro ihmeessä mikä on kuvittellinen ero. Opasta minua.
Jos et IHAN oikeasti tiedä mikä on hiusten ja alapääkarvoituksen ja niihin liittyvien oletusten ero, enpä taida. Kuule opiskele ihan itse:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kannattaisi treffien sijaan hakeutua suoraan terapiaan pedaripiirteiayydestä ja myöntää alitajuinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Juttu kun on niin että varmasti sinullakin niitä karvoja on. Vaikka koko kehosi sheivaisit ja nyppisit ihan joka päivä niin silti ne karvat ja sänki siellä on. Joten et sinäkään voisi tuon kanssa treffeille mennä koska et ole mitä hän haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pop
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eli möllimiesten tapa ajatella- mielellään vielä jos ei miehen tarvitsisi tehdä mitään , vaan nainen odottaisi miehen kotona jalat haralla ja tuss* märkänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kuvittelee että karvaista pillua olisi jotenkin mukava nuolla. Et varmaan halua itsekään että suihin ottaessa munakarvat menevät sieraimiin vai miten on? PopN17v
Juu, samaa mieltä- ei tarvitse lähteä treffeille asti sinun ja kaltaistesi mänttien kanssa-säöstyy aikaa ja voi käyttää senkin ajan oaremmin, eli valita listalta seuraavan miehen
Kun olisikin pokkaa niin ajaisin hiukset, kulmakarvat ja ripset pois ja olisin treffeillä että ai saa*ana, kuulin väärin!
Ja itse haluan, että miehellä 30 cm mela ja kunnon lihakset... Jättäisin väliin moisen idiootin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kuvittelee että karvaista pillua olisi jotenkin mukava nuolla. Et varmaan halua itsekään että suihin ottaessa munakarvat menevät sieraimiin vai miten on? PopN17v
Juu, samaa mieltä- ei tarvitse lähteä treffeille asti sinun ja kaltaistesi mänttien kanssa-säöstyy aikaa ja voi käyttää senkin ajan oaremmin, eli valita listalta seuraavan miehen
Niin. Mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaatimuksia sinulla on hiusten pituudelle ja parralle/viiksille?
Saako olla mallia Röllipeikko yhdistettynä profeettaan joka on ollut luolassa 5 vuotta? Ai ei tietenkään, mutta ihan eri juttu??
Sä et ole ymmärtänyt pointtia ollenkaan. Kyllähän meillä jokaisella on mieltymyksiä kumppanin ulkonäön suhteen ja se on ihan ok. Sekin on ok että tykkää karvattomista naisista. Se mikä ei ole ok, on se, että tökerösti ilmoitetaan nämä omat mieltymykset vaatimuksina. Ennen kuin on edes tavattu. Se on moukkamaista ja aika harva haluaa tapailla käytöstavoiltaan moukkaa. Ja on myös eri asia kertoa että "tykkään sellaisista naisista..." kuin sanoa "mielestäni naisilla ei saa olla muita karvoja kuin..". Mikä sinä olet sanomaan mitä naisilla yleisesti saa olla ja ei saa olla? Olet joku naisten jumala vai?
Katso palstaa, naiset kyllä varaavat oikeuden ilmoittaa hiusten pituudesta ja parrasta puhtaasti vaatimuksena.
Tuohon "mikä sinä olet... oletko jumala" vaahtoamiseen en ota kantaa. Jos luulet moista, kannattaa ottaa yhteys lääkäriin. Jos luet tekstiäni, huomaat että kirjoitin naisilla olevan vaatimuksia miesten karvaisuuden suhteen.
Mites muuten koko selän peittävä karvamatto? Kuten vihjailit, kyseessä olisi mieltymys eikä vaatimus selän karvattomuudelle? Asia selvä...
Et sitten ymmärrä mitä eroa on parralla/hiuksilla ja alapääkarvoituksella?
Kerro ihmeessä mikä on kuvittellinen ero. Opasta minua.
Jos et IHAN oikeasti tiedä mikä on hiusten ja alapääkarvoituksen ja niihin liittyvien oletusten ero, enpä taida. Kuule opiskele ihan itse:)
Älä jätä partaa pois... Sehän ei lapsille kasva.
No aivan, ja siitähän tässä itketäänkin.