Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kommentti ennen treffejä "mä en sit halua, että naisessa on muita karvoja, kun ripset, kulmat ja hiukset"

Vierailija
16.02.2020 |

Mies vaikutti aluksi mukavalta, mutta tuo kommentti vei fiilikset täysin. Lähtisitkö itse tuollaisen jälkeen?

Kommentit (284)

Vierailija
41/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin viestin että juu tykkään pitää tuon puolen kunnossa, mutta vaatimuksia en kuuntele joten lähden nyt yhden toisen miehen kanssa treffeille.

Mä taas sanoisin niin kuin totta onkin, että minulla on kainalokarvoja myöten kaikki karvat tallella, joten varmaan onl molempien puolelta parempi että etsimme muuta seuraa kuin toisemme. Hyvää loppuelämää kuitenkin :)

Vierailija
42/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, että et tule näkemään niitä 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin viestin että juu

tykkään pitää tuon puolen kunnossa, mutta vaatimuksia en kuuntele joten lähden nyt yhden toisen miehen kanssa treffeille.

Kunnossa? Eli sut on aivopesty luulemaan, että naisen tulee olla karvaton.

Jos ihmisellä on jokin asia mikä häntä kiinnostaa, niin sen hoitaminen on asian "kunnossa" pitämistä. Naisen ei tietenkään tule olla karvaton, jokainen tekee tai on tekemättä karvoille ihan mitä haluaa.

Vierailija
44/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tykkään pitää tuon puolen kunnossa, mutta vaatimuksia en kuuntele joten lähden nyt yhden toisen miehen kanssa treffeille.

Jos ihmisellä on jokin asia mikä häntä kiinnostaa, niin sen hoitaminen on asian "kunnossa" pitämistä. Naisen ei tietenkään tule olla karvaton, jokainen tekee tai on tekemättä karvoille ihan mitä haluaa.

Oikeastiko sua kiinnostaa se että ei varmasti ole yhtään muuta karvaa kuin ripset kulmakarvat ja hiukset, ja pidät tätä asiaa siksi kunnossa? Miten tämä kiinnostus tähän karvattomuuteen ilmenee kohdallasi? Mä olen kiinnostunut historiasta, käsitöistä, ja hyvästä seksistä. Sä omista karvoistasi? Ok, mutta ei kuulosta ihan normaalilta. Vähän sama kuin kertoisi olevansa kiinnostunut vaikka poksentamisesta tai omasta napanöyhtästä, ja haluaa pitää niitä "kunnossa" :D

Vierailija
45/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te uskotte tällaisiin avauksiin? No, kivahan se on aina hieman provoilla.

Vierailija
46/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että jaa, onnea etsintään.

Vierailija
47/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähtisi. Ja ihan siksi, että ei ole miehen tehtävä päättää naisen kehosta.

Vierailija
48/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä mieltymyksiä olla. Sitten pitää vaan etsiä semmoinen nainen, joka on asiasta itsekin samaa mieltä.

Vierailija
49/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, taas joku muka tunnistaa tuhansista av:n palstailijoista muka yhden tietyn :D lopettakaa tuo vainoharhainen provon hakeminen, se pilaa aina hyvät ketjut.

Vierailija
50/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööö, ei ole MIES. Voi olla kikkeli sukupuoliselimenä, ja vaikuttaa ulkoisesti mieheltä, mutta ei miehet ole tupllaisia. Mikä lie miehimys ollut ap:n treffikumppanina.

Tämä on kyllä ihan yhtä tarpeeton ja typerä kommentti kuin ap:n kertoma. Älä alennu samalle tasolle.

Vierailija
51/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, en todellakaan lähtisi. Haluan aikuisen miehen enkä mitään vahailevaa puppelihtavaa penskaa joka ei ymmärrä (nais)ihmiskehosta mitään. 

Vierailija
52/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin ilmoituksen mahdollisesta lapsenmetsästäjästä. Näitähän nykyisin liikkuu pilvin pimein. Kyllähän tuossa jokin mättää jos aikuisen naisen tuntomerkit pitää puuttua.

Vierailija
53/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin ettei meillä taida olla niin paljon yhteistä, että treffeille kannattaisi lähteä.

Vierailija
54/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen pitää olla karvaton. Hielle haisevat karvaiset apinat eivät sytytä. Karvaisuus on miesten juttu ja naiset ovat karvattomia. Piste.

M38

Siksikö evoluutio loi naisesta karvaisen?

Vierailija
55/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sheivata ihan itseni takia. Tuollainen kommentti olisi turn off. Varmaan kaikissa muissakin asioissa vaativa nalkuttaja mies.

Vierailija
56/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä keksisin sitten itsekin jonkun vaatimuksen joka ei ihan natsaa treffikumppaniin ja siinäpä se juttu sitten olisi. Karvat on sen verran hlökoht asia, ettei vieraan tarttis niistä ensimmäisenä tietää.

Vierailija
57/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PCOS mammat hirsutisminsä kourissa viikset tutisten alapeukuttaa :D

Vierailija
58/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko sua kiinnostaa se että ei varmasti ole yhtään muuta karvaa kuin ripset kulmakarvat ja hiukset, ja pidät tätä asiaa siksi kunnossa? Miten tämä kiinnostus tähän karvattomuuteen ilmenee kohdallasi? Mä olen kiinnostunut historiasta, käsitöistä, ja hyvästä seksistä. Sä omista karvoistasi? Ok, mutta ei kuulosta ihan normaalilta. Vähän sama kuin kertoisi olevansa kiinnostunut vaikka poksentamisesta tai omasta napanöyhtästä, ja haluaa pitää niitä "kunnossa" :D

Siis minua kiinnostaa miellyttää miehiä. En kuitenkaan tee sitä alistuneesti kuten nyt kaikki olettaisivat, ellen tätä huomautusta tekisi. Kun pyrin miellyttämään, niin myös minua pyritään miellyttämään. Olen ollut pelkästään ihanien miesten kanssa.

Vierailija
59/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään sheivata ihan itseni takia. Tuollainen kommentti olisi turn off. Varmaan kaikissa muissakin asioissa vaativa nalkuttaja mies.

Ihan itsesi takia?😂

Jotta saat ärtyneen, punoittavan ja pistelevän sängen alapäähäsi.

Vierailija
60/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PCOS mammat hirsutisminsä kourissa viikset tutisten alapeukuttaa :D

Tai harvahiuksiset/puolikaljut miehet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän