Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko entiset ihmissuhteesi tuhonneet halusi olla suhteessa jatkossa?

Vierailija
16.02.2020 |

Onko sinulla ollut ihmisuhteita, jotka ovat traumatisoineet niin pahasti, että uusi ihmissuhde ei tule kysymykseen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat

Vierailija
2/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, erosin 2005 enkä ole sen koommin edes ajatellut seurustelusuhdetta kenenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Harrastan vain irtosuhteita ilman tunnesiteitä, kiitos exien.

Vierailija
4/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma, mutta vanhempien suhde.

Vierailija
5/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Oli tasan yksi pitkä suhde ja sen jälkeen on ihan ulalla. Ei siitä traumaa jäänyt mutta jonkinlainen pettymys. Yhden kokemuksen perusteella on vaikea arvioida olisiko uusi suhde mahdollisesti parempi vai kannattaisiko jättää sikseen ne hommat.

Vierailija
6/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, entisten suhteiden tuhoja ei vaan voi korjata.

Jos tapaan uuden, haluan lopettaa sen jutun pian vanhojen suhteiden vuoksi, koska muistot tulevat esiin.

Vierailija
7/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta eipä vaan kiinnosta. Liikaa vaivaa. Ensin pitäisi yrittää etsiä oikeanlainen niiden kymmenien vääränlaisten joukosta. Ja sitten pitäisi tehdä kaikenlaisia kompromisseja omasta ajankäytöstä yms. sen oikeanlaisen kanssa. Yök. Olen mielummin yksin ja teen ihan mitä haluan milloin haluan.

Vierailija
8/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, täysin. Luotto mennyt ihmisyyteen.

Vierailija
9/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuhonnut, mutta opetti olemaan luottamatta keneenkään. Se taas osaltaan vaikeuttaa uutta suhdetta

Vierailija
10/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, en uskalla rakastua

Vierailija
11/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scorpions - Still Loving You

Vierailija
12/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo. En oikein enää pidä vastakkaisesta sukupuolesta, vaikka haluaisin.

Vierailija
13/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ainakin toistaiseksi.

Vierailija
14/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Edellisen jäljiltä jäi uupumustila ja ajatuskin uudesta suhteesta väsyttää. Näillä mennään..

Vierailija
15/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen kokenut voimakasta henkistä väkivaltaa enkä halua enää koskaan sellaiseen ansaan. Ei myöskään kiinnosta olla kenenkään miehen pa*opuu. Olen paljon onnellisempi yksin.

Vierailija
16/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Olen ollut 8 vuotta yksin avioeron jälkeen. Ex-mies oli patologinen valehtelija joka keksi aivan uskomattomia juttuja, oli vuosien myötä kutonut kunnon valheiden verkon. Lopulta en enää tiennyt mikä mun elämässä oli totta ja mikä ei.

Minun olisi uudessa suhteessa varmasti todella vaikeaa luottaa toiseen, mikä taas olisi epäreilua jos tuo toinen sattuisikin olemaan rehellinen ihminen. Mutta oikeasti nautin tosi paljon siitä että kellään ei nyt ole sellaista valtaa minuun että pystyisi järkyttämään elämääni.

Vierailija
17/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ottaa panokaverin tai ehkä jopa poikaystävän sit kun oon 70-80v.

Ehkä luonnonvalinta olisi karsinut pois valehtelevat, pettävät ja tuossa vaiheessa osaisivat pitää huolta itsestään ja ehkä siitä toisestakin.

Vierailija
18/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Entiset suhteet on opettaneet sen mitä EN halua ja niinpä olenkin saanut upean uuden parisuhteen.

Vierailija
19/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Jos yhden lafkan pizza on paskaa, se ei tarkoita, että kaikki pizzat on paskoja. Pitää vain löytää se elämänsä pizzapaikka, jossa laatu ja hinta kohtaavat sopivasti.

Vierailija
20/20 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei pelkästään siksi, että en koe voivani luottaa muihin ihmisiin, mutta en luota myöskään itseeni. En ymmärrä miksi kuvittelin olevani rakastavassa parisuhteessa, kun exäni kuulemma " vaan oli", kun oli niin helppoa eikä keksinyt parempaakaan tekemistä. En siis lopulta merkinnyt hänelle mitään, vaikka hän oli melkein kolmen vuoden ajan mulle maailman tärkein ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän