Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka lähellä se peltipoliisi räpsähtää?

Vierailija
15.02.2020 |

Mietin vaan kun räpsähti kun olin ehkä 70 metrin päässä siitä ja siinä kameran kohdalla ajoi silloin muita autoja että oliko se minulle vai muille se. Voi olla että minulla oli pari kilometriä liikaa nopeutta mutta hiljensin tietenkin heti.
Kuinkahan nopeasti sakko tulee postissa jos minulle räpsähti?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, minkämallinen kamera eli vanha vai uusi.

Vierailija
2/14 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin viikon sisällä Suomesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kamera oli.

Ap

Vierailija
4/14 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha kamera oli.

Ap

Vanha laukaisee kameran tiessä olevien antureiden perusteella ja ne ovat melko lähellä (muutaman metrin päässä) kamerasta.

Vierailija
5/14 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika läheltä mittaa sen nopeuden, (joku kertoi, että 14m on se matka) ja välähdys tulee, kun on varmaan alle 10m päässä tolpasta. Luulen, että tapauksessasi välähti edellä ajavalle. Viime aikoina olen sattunut olemaan kyydissä useammankin kerran valvontakameran välähtäessä ja lähellä ollaan oltu, jos sakkolappu on tullut. Paljon tien päällä liikkuvana myös näitä kaltaisiasi tilanteita ollut, joissa toinen auto ollut lähempänä tolppaa valon välähtäessä, eikä näistä sakkoja ole ollut.

Vierailija
6/14 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran lähellä ettei siitä ehdi alta pois.

Vierailija
7/14 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä vastauksista, ehkä se ei sitten välähtänyt minulle toivottavasti.

Vierailija
8/14 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se räpsähdä, jos ajaa rajoitusten mukaisesti.

Vierailija
9/14 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoinen typeryysverohan tuo on.

Vierailija
10/14 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kun se omalla kohdalla räpsähtää, niin ei siitä ole epäilystäkään. Nimim. kokemusta on. Todella kirkas on se välähdys.

Vierailija
11/14 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä välttämättä tule mitään, vaikka kohdallasi räpsähtikin. Itsellä kävi niin. Ei ollut muita liikkujia ja kamera välähti, mutta perästä ei kuulunut.

Vierailija
12/14 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sieltä välttämättä tule mitään, vaikka kohdallasi räpsähtikin. Itsellä kävi niin. Ei ollut muita liikkujia ja kamera välähti, mutta perästä ei kuulunut.

Räpsähtänyt vuosien varrella noin kymmenen kertaa, eikä kertaakaan ole tullut edes huomautusta ylinopeudesta. Eivät ne ole toiminnaltaan idioottivarmoja kapistuksia.

Vierailija
13/14 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit 70 m päässä vanhanmallisesta pöntöstä niin ei todellakaan ollut sulle. Ne kuvaavat noin 10 m ennen pönttöä.

Vierailija
14/14 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut viime aikoina kaksi räpsähdystä. Ensimmäisestä ei tullut mitään. Toisesta tuli huomautus. Luulin että saisin sakot, kun mittarissa näytti olevan n. 15 km/h ylinopeutta (jotenkin luulin että nopeusrajoitus olisi korkeampi), mutta teknisen 3 km/h vähennyksen ja reilun mittarivirheen takia se jäi alle sakkorajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi