Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa puhelinta?!?!

Vierailija
15.02.2020 |

Nykyinen on Huawein P9 eikä valitettavaa, kunnes nyt 3,5v jälkeen akku alkanut prakailemaan eli puh sammuu valittaen akun tyhjentymistä jo n.40min ulkonaolon jälkeen vaikka lähtiessä akku% olisi 100.
Ja nyt en toista Huaweita, Nokialta en löytänyt mitään, Samsungin muotokieli ei välttis nappaa, iPhone ei ehkä ole hintansa väärti..
Pitäis kai hankkia joku Doro, olisi edullinenkin.
Apuva!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xiaomi. En nyt muista mallin nimeä, mutta etsi uusimpia ja katso sulle sopivampaa. Mun veli joku aika sitten ja kuulemma 3pv välein pitää vain ladata ja on ollut muutenkin erittäin hyvä. Aion myös ostaa Xiaomin seuraavaksi, nykyisessä ei ole edes muistikortin paikkaa.

iPhone turha ellei ole vanha, Huawei ei ehkä just nyt kannata, Nokialta ei kannata enää edes katsoa.

Vierailija
2/15 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xiaomi. En nyt muista mallin nimeä, mutta etsi uusimpia ja katso sulle sopivampaa. Mun veli joku aika sitten ja kuulemma 3pv välein pitää vain ladata ja on ollut muutenkin erittäin hyvä. Aion myös ostaa Xiaomin seuraavaksi, nykyisessä ei ole edes muistikortin paikkaa.

iPhone turha ellei ole vanha, Huawei ei ehkä just nyt kannata, Nokialta ei kannata enää edes katsoa.

Mitä tarkoittaa ”iPhone turha ellei ole vanha”??

Ei ap

Vierailija
4/15 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphonea ei kannata ostaa. Pitää vaihtaa parin vuoden välein, muuten ei saa uusimpia päivityksiä puhelimeensa.

Myöskään Samsungin halpismalleja ei kannata edes harkita, täyttä kuraa ovat.

Vierailija
5/15 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa ”iPhone turha ellei ole vanha”??

Ei ap

Ei ole tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä (tiedän miten merkkiuskovaisia jotkut osaavat olla), mutta siinähän maksaa nimen omaan se brändi. iPhone ei siis oikeastaan anna mitään. Se on myös erittäin hyvä puhelin vanhalle ihmiselle helppokäyttöisyydellään. Kun itse autoin vanhaa mummoani puhelimen kanssa huomasin, että omena on itse asiassa helpompi käyttää ja yksinkertaisempi kuin nuo pappapuhelimet! Siitä siis se vanha. :D Kun itse vanhenen enkä enää pysy teknologian parissa otan mielummin omenan kuin pappapuhelimen. :D

Vierailija
6/15 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaalainen puhelin. Ei Aasiasta. Ei liian kallis

Vierailija
7/15 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko lisää kommentteja ja mikä luuri teiltä muilta löytyy? Nykyinen maksoi DNA:n tarjouksessa 499€, mutta kyseiseen hintaan ei tunnu enää irtoavan oikein mitään vaan pitäisi maksaa se 600-700€ mikä on minusta puhelimesta tosi suolainen summa vaikka siihen nyt olisikin mahdollisuus.

Kele, että onkin hankalaa🤔😟.

Ap

Vierailija
8/15 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian nykyiset älypuhelimet ovat ihan varteenotettava vaihtoehto. Nopeat päivitykset eikä mitään mainosroskaa asennettuna, käyttöliittymä aika simppeli.

Vierailija
9/15 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone

Androidit ovat järjestään aivan järkyttävää pskaa, etenkin alle 500 euron proletariaattimallit merkistä riippumatta.

Vierailija
10/15 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin eilen ostaa Huawei P30:n, onko kenelläkään kokemuksia? iPhonea en periaattesta ota. 

Vierailija
11/15 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on vajaa vuoden ollut Samsung S10+. Suosittelen.

N18

Vierailija
12/15 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta iPhone vaikka osamaksulla jos perse on oikeasti niin auki että hinta pelottaa. Ei ole pakko ostaa uusinta, Xs:n saa tällä hetkellä 650 eurolla mikä on pilkkahinta huippuhyvästä puhelimesta. Androideista kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
13/15 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iphonea ei kannata ostaa. Pitää vaihtaa parin vuoden välein, muuten ei saa uusimpia päivityksiä puhelimeensa.

Myöskään Samsungin halpismalleja ei kannata edes harkita, täyttä kuraa ovat.

Riippuu siitä, mitä puhelimella tekee. En ostele matkalippuja, valokuvaa otoksia tai surffaile netissä, joten Samsungin 150 euron malli on palvellut hyvin neljä vuotta. 

Vierailija
14/15 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit ettee tykkää Samsung-luurien tyylistä, mutta tsekkaappa Galaxy A70. Itse syksystä asti käyttäneenä voin suositella lämpimästi, vaikka onkin ensimmäinen kyseisen lafkan luuri minulle. Hyvät ominaisuudet, iso amoled-näyttö ja iso 4500 mAh akku. Pitäisi löytyä hintaan 300-350 € monestakin paikasta.

Vierailija
15/15 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iphonea ei kannata ostaa. Pitää vaihtaa parin vuoden välein, muuten ei saa uusimpia päivityksiä puhelimeensa

Tämä kommentti on taas ihan täyttä paskaa lauottuna jonkun tietämättömän tai trollin aivoista. Esim. iPhone 5s tuli myyntiin vuonna 2013 ja siihen saa päivityksiä ainakin vuoteen 2021 asti. 8 vuoden elinkaari on puhelimelle melko hyvä.

Vanhemmilla on molemmilla 5s:t vieläkin ja pitävät niitä helpookäyttöisinä ka hyvinä eivätkä maksaneet juuri mitään muutama vuosi sitten jo.