Oon kännissä kotonani yksin, kivaa
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ihana juoda ja sitten lähteä kauppaan. Ihana olla humalassa s-marketissa.
Tota pitää kokeilla.
Mä en juuri poistu kotoa kännissä.
Minä taasen tykkään olla yksin kotona - kännissä tai selvin päin.
Nyt on kuitenkin paha tilanne: Olen naukkaillut ja huomenna pitäisi mennä iltapäivällä juhliin. Olen ostanut mekon, jota pitäisi lyhentää. Ompelukone on rikki enkä saa sitä mitenkään kuntoon.
Vissiin otettava neula ja lanka käteen.
Tapanilan fila, jalas ysi femma fila.
Nautica rozi sinkkii ja kannu jemma hila.
Banaani lauluu laulan, bánáalii lauluu laulan.
Nauru joogaan kännis, vesi johdot tunkeilee rännis.
Mitä mieltä ootte kilttiydestä, suositelkaa hyvää peittoa paljon hikoilevalle.
Mitä mieltä ootte áísán kánnáttélústá.
Mä olen harrastanut tuota turvallisesti 20v, mutta nyt olen muutaman kerran herännyt aamulla jonkun Jorman vierestä kun olen lähtenyt kauheessa kännissä baariin. Muisti mennyt joka kerta ja lopputulos tämä. Tämä ap.lle varoituksen sanana, toleranssi nousee ja jossain kohtaa heräät Jorman vierestä ilman pikkuhousuja pimppi hellänä. Tämä ei ole provo, valitettavasti ja nyt lasissa vettä.
Yrittänyt koko päivän keksiä miehelle ja teineille tekemistä, että saisin olla tänään yksin kalsarikänneissäni. Plääh. Ei niitä kiinnosta lähteä mihinkään.
Joten avaan kyllä viinipullon ja yritän olla yksin, vaikken olekaan. Hauskaa mulla silti on.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen harrastanut tuota turvallisesti 20v, mutta nyt olen muutaman kerran herännyt aamulla jonkun Jorman vierestä kun olen lähtenyt kauheessa kännissä baariin. Muisti mennyt joka kerta ja lopputulos tämä. Tämä ap.lle varoituksen sanana, toleranssi nousee ja jossain kohtaa heräät Jorman vierestä ilman pikkuhousuja pimppi hellänä. Tämä ei ole provo, valitettavasti ja nyt lasissa vettä.
Jos sä et hallitse omaa juomistas, niin ei se tarkoita sitä, ettei muut osais.
Minäkin olen, tosin en kännissä. Kivaa viettää välillä iltaa ihan yksikseen. Laitoin kasvo- ja hiusnaamiot ja kävin kylvyssä kynttilän valossa ja kuuntelin hyvää musiikkia. Nyt tässä nautin viinilasillista ja mietin että katsoisinko elokuvan vai mitä sitä keksisi.
no voihan negrox