Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kasvovesi paras 50-vuotiaalle? Suosittele!

Vierailija
15.02.2020 |

Sekaiho, ehkä pintakuiva.

Kosmetologit sanovat kasvoveden olevan tärkeintä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimainen BTB13-sarja

Vierailija
2/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimainen BTB13-sarja

Juu, mutta heti seuraavana vuonna täytyy vaihtaa tuotesarjaa.

51-vuotiaat käyttävät erilaista kosmetiikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene tai Nivea

Vierailija
4/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kasvovettä käytetään? T.n50

Vierailija
5/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvovettä käytetään ihonpuhdistuksen jälkeen, viimeistelee, kosteuttaa. Herkkäihoisena viisikymppisenä käytän LV-kasvovettä, suosittelen sopii joka ihotyypille.

Vierailija
6/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kasvojen pesun jälkeen kosteuttavaa ihovoidetta. Pitäisikö kasvovettä käyttää siis ennen kosteusvoidetta vai sen tilalla? Jos ennen, sehän vähentää kasvovoiteen imeytymistä: ainakin mun kosteusvoide pitää levittää puhtaalle iholle..? T.n50

Vierailija
7/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mitä 29-vuotiaatkin käyttää !! Eli vanhenevalle ja vanhalle iholle tarkotettuja tuotteita. :D

Näin sanoi mulle muji-kaupan kosmetiikka-osaston myyjä, että 29 vuotiaasta ylöspäin ostetaan ne vanhimmalle iholle soveltuvat tuotteet.

Vierailija
8/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotimainen BTB13-sarja

Juu, mutta heti seuraavana vuonna täytyy vaihtaa tuotesarjaa.

51-vuotiaat käyttävät erilaista kosmetiikkaa.

Mä oon 56 ja BTB13 on paras sarja tän ikäiselle

Vierailija
9/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT OON IHAN YMPYRIÄISENÄ. Meillä kasvojenpesuvesi tulee kraanasta. Ostatteko jotain vesiä kasvojenpesua varten ja onko nyt oikeasti kyse miehistä? Mihin tarkoitukseen ostatte kasvovettä?

Vierailija
10/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvovesi on kosmetiikka-alan hienoimpia huijauksia. Se on tarpeen vain siinä tapauksessa, että puhdistusaine ei huuhtoudu tai pyyhkiydy riittävän hyvin pois tai että kosteusvoide ei kosteuta tarpeeksi. Siis sellainen osta kaksi huonoa ja kolmas kompensoimaan -tapaus.

Vierailija
11/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvovesi on kosmetiikka-alan hienoimpia huijauksia. Se on tarpeen vain siinä tapauksessa, että puhdistusaine ei huuhtoudu tai pyyhkiydy riittävän hyvin pois tai että kosteusvoide ei kosteuta tarpeeksi. Siis sellainen osta kaksi huonoa ja kolmas kompensoimaan -tapaus.

Onko tää tuote naisille vai miehille tarkoitettu?

Vierailija
12/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käyttää jo misellivesiä. Osta kokeeksi.

Vierailija
13/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pixie Glow tonic,  jos oot rikas se unkarilainen suihke omorovitzan(en oo varma kuinka kirjoitetaan) queen of Hungary 

Vierailija
14/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kasvojen pesun jälkeen kosteuttavaa ihovoidetta. Pitäisikö kasvovettä käyttää siis ennen kosteusvoidetta vai sen tilalla? Jos ennen, sehän vähentää kasvovoiteen imeytymistä: ainakin mun kosteusvoide pitää levittää puhtaalle iholle..? T.n50

Ennen. Ei vähennä kosteusvoiteen imeytymistä vaan itse asiassa auttaa imeytymään paremmin. :) Kasvovesi myös putsaa ja kosteuttaa ihon. Kasvovoide imeytyy paremmin kosteaan ihoon.

Vierailija
15/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän misellivettä. Sen jälkeen laitan hoitotuotteen (esim. ampulli, hoitoneste tms.) Sen jälkeen kosteusvoide tai öljy. 

Vierailija
16/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäon misellivesi?

Kuka myy btb13-sarjaa?

Muita suosituksia merkeistä?

Vierailija
17/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla vesillä saa aikaiseksi kuin ylimääräistä kemikaalikuormaa iholle.

Huolehdi solujen hyvinvoinnista, eli "hoitoaineet" sisäisesti. Vitamiinit ja hivenaineet riittävälle tasolle niin solut jaksaa voida hyvin. Solun pintaan hierottu kemikaali vain rasittaa ja veltostuttaa. 

Vierailija
18/29 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suositteli kosmetolohi Clarinsin kasvovettä (samanlainen pintakuiva sekaiho minulla, ikää saman verran): https://www.sokos.fi/fi/sokos/clarins-toning-lotion-combination-to-oily…

Vierailija
19/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkutan puhtaalle iholle Lumenen Lähde-sarjan facial mistiä. Annan kuivahtaa, ja sen päälle laitan kosteuttavan seerumin ja kosteusvoiteen. Iho kiittää!

N 65 v

Vierailija
20/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tarvitse mitään kasvovesiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi