Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka olette oppineet arvostamaan itseänne, vaikkei kukaan muu arvosta?

Vierailija
09.10.2026 |

Alkaa tuntua, että alan vihdoin saada kiinni tästä... Aika ihme, kun on vuosikymmenet uskonut olevansa arvoton ja halunnut vain kuolla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan silmissä jokainen ihminen on mittaamattoman arvokas.

Vierailija
2/3 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä kaikki ajattelee vain itseään. Itselleni suurimpia oivailluksia on ollut, että älä ole kaikkien cup of tea, eli älä edes yritä miellyttää kaikkia. Lisäksi suojele omaa energiaasi, kaikki ihmiset eivät ansaitse sinun valoasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppupeleissä kaikki ajattelee vain itseään. Itselleni suurimpia oivailluksia on ollut, että älä ole kaikkien cup of tea, eli älä edes yritä miellyttää kaikkia. Lisäksi suojele omaa energiaasi, kaikki ihmiset eivät ansaitse sinun valoasi.

Mulla taas oli koko elämäni sellainen olo, että mussa on pakko olla jotain perustavanlaatuista vikaa, kun kukaan ei halunnut sitä ihmistä, joka olen... Nyt kun vihdoin hyväksyin, ettei rakkautta ole tässä elämässä tulossa, oli pakko keksiä jokin muu vaihtoehto kuin itseni lopettaminen. Siinä kohtaa tajusin, että olin kokenut itseni arvottomaksi, kun en kelvannut kenellekään toiselle. Nyt täytyy alkaa itse nähdä itseni arvokkaana, jotta elämäni voi jatkua. - ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan