Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kasvovesi paras 50-vuotiaalle? Suosittele!

Vierailija
15.02.2020 |

Sekaiho, ehkä pintakuiva.

Kosmetologit sanovat kasvoveden olevan tärkeintä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan raanavettä olen käyttänyt näin 63-vuotiaana ja näytän ikäistäni ainakin 10 vuotta nuoremmalta. Turha mennä mainostajien vipuun ja maksaa tyhjästä.

Vierailija
22/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvovesi on kosmetiikka-alan hienoimpia huijauksia. Se on tarpeen vain siinä tapauksessa, että puhdistusaine ei huuhtoudu tai pyyhkiydy riittävän hyvin pois tai että kosteusvoide ei kosteuta tarpeeksi. Siis sellainen osta kaksi huonoa ja kolmas kompensoimaan -tapaus.

Kaikki kuluttaminen on samalla periaatteella huijausta. Varmaan onkin. Eihän ihminen periaatteessa tarvitse kuin ruokaa ja perushygieniatarvikkeet.

Olen vajaa viisikymppinen hyväihoinen nainen ja aina käyttänyt kasvovettä. En luopuisi. Kuivalle ohuelle iholle en halua käyttää mitään tujuja rasvaisen ihon puhdistusaineita ja kasvovesi on juuri hyvä poistamaan loput meikinjämät ja lisäksi hyvä kasvovesi virkistää ihoa. Mutta ei sinun tarvitse käyttää:).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvovedestä en luovu, kuten en ihonhoidostakaan, hanavesi ei riitä edes yksinään peseytymiseen. 

24/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt micellar-vettä meikinpoistoon, mutta en ole koskaan jättänyt sitä kasvoille. Onko tämä väärä tapa käyttää sitä?

En ole 50v nainen, joten anteeksi ohis.

Vierailija
25/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mitä 29-vuotiaatkin käyttää !! Eli vanhenevalle ja vanhalle iholle tarkotettuja tuotteita. :D

Näin sanoi mulle muji-kaupan kosmetiikka-osaston myyjä, että 29 vuotiaasta ylöspäin ostetaan ne vanhimmalle iholle soveltuvat tuotteet.

Ai että alle kolmikymppisen pitäs käyttää yli viisikymppisille tarkoitettuja tuotteita jo?

Vierailija
26/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap linjoilla.

Käytin nuorena kasvovettä. Jos en käyttänyt, tuli näppyjä. Jotenkin kasvovesi teki sen viimeisen silauksen, ehkä poisti ne viimeisetkin meikinjäämät.

Sittemmin se unohtui, kun iho on voinut hyvin. Nyt pari päivää sitten luin is/il-haastattelun, mistä kosmetologit eivät ikinä luovu ja mitä kaikkien pitäisi käyttää. Kasvovesi.

Juu, rahan menoa, mut mitä siitä. Rahaa se vain on.

Vierailija
27/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että alle kolmikymppisen pitäs käyttää yli viisikymppisille tarkoitettuja tuotteita jo

-no näin mulle sano muji-liikkeen myyjä. Et 29v täytyy alottaa ne vanhimmalle iholle tarkoitetut tuotteet. Olin vähän järkyttynyt sekä pettynyt tuotteen tehoo mut tulipahan kokeiltua.

Vierailija
28/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia käyttänyt apteekin ranskalaista Uriage-sarjaa ja sen misellivedellä puhdistan kasvot aamuin illoin. Suosittelen!

Vierailija
29/29 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mitä 29-vuotiaatkin käyttää !! Eli vanhenevalle ja vanhalle iholle tarkotettuja tuotteita. :D

Näin sanoi mulle muji-kaupan kosmetiikka-osaston myyjä, että 29 vuotiaasta ylöspäin ostetaan ne vanhimmalle iholle soveltuvat tuotteet.

Ai että alle kolmikymppisen pitäs käyttää yli viisikymppisille tarkoitettuja tuotteita jo?

Ei siitä haittaakaan ole, tosin viisikymppisellä voi olla esim. kuivempi ja vähemmän finneilevä iho, hormonituotanto kun muuttuu vaihdevuosien jälkeen.

Tuli tästä mieleen, kuinka päälle kolmikymppisenä yritin ostaa anti-age-meikkivoidetta ja myyjä ei meinannut myydä sitä minulle perusteella, että olen liian nuori. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän