Paratiisi sarja - kannattaako katsoa?
Kommentit (116)
Se suhde minuakin sarjassa häiritsi. Aivan turha juonenkäänne. Eikö näitä sarjoja osata tehdä kirjoittamatta aina seksisuhteita päänäyttelijöiden välille? Sarja olisi ollut paljon parempi ilman suhdetta.
Muutoin sarja oli ihan hyvä.
Helkutin huono sarja ja jotenkin lapsellinen. Ei voi verrata ruotsalaisiin tai norjalaisiin sarjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Helkutin huono sarja ja jotenkin lapsellinen. Ei voi verrata ruotsalaisiin tai norjalaisiin sarjoihin.
Miulla myös jotenkin oli suuremmat odotukset. Oli jotain sinnepäin kuin ruotsalaiset ja norjalaiset, siihen vissiin pyrittiin. Mutta pyrkimykseksi jäi.
Ei niin huonokaan, mutta jotain uupui.
Loppua kohti lässähti, liikaa yhteyksiä ja sattumia.
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa vanhus kuoli hoivakodin lainvastaisen menettelyn seurauksena. Häiritsi, että tapaus kuitattiin kuin kuolema olisi ollut luonnollinen.
Ei siinä mitään lainvastaisuutta ollut! Ukolla oli selväjärkinen päivä ja käytti tilaisuutta hyväkseen kun tuli sijainen! Vakkarihoitajahan sanoi "Tohtori" ja sijainen vissiin sitten luuli työskenteleväksi tohtoriksi kun Aarne juoksi hoitajan perään muka saadakseen hänet kiinni,siinä kohtaa huijasi,ei ollut muka avaimia. Ihan itte se sinne koskeenkin hyppäs.
Vierailija kirjoitti:
Loppua kohti lässähti, liikaa yhteyksiä ja sattumia.
Mitä yhteyksiä,mitä sattumia,eihän ollut?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Pekka Streng?
Älä viitsi provota,aivan hyvin tiedät että Pekka Streng on jo aikaa sitten kuollut laulaja ja Pekka Strang on näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen pitänyt tähän asti, eilen ja toissapäivänä illalla katselin. Puolitoista viimeistä jaksoa katsomatta. Oli siinä kyllä sellaistakin mikä oli minusta vähän turhanpäiväinen juonenkuvio ainakin tähän asti. Mutta katsotaan nyt sitten löytyykö sille vielä kahdesta viimeisestä jaksosta jotain "syitä".
Ja on kyllä ollut mukava nähdä Havukainen tällaisessa roolissa hupijuttujen sijaan. Lisäksi olen pitänyt siitä, että sarjassa on muitakin "vanhoja" näyttelijöitä. Esim. Sinikka Sokka, Jukka Puotila, Jukka Keskitalo.
Ja tässä olen pitänyt Fran Perean hahmosta. Serranossa oli mielestäni aina vain hapannaamana ( toki esitti rakkauden murtelemaa nuorta miestä). Myös nuori poliisinainen on mainio roolissaan.
Siis kuka Jukka Keskitalo? 🙄
Pekka Strang on kyllä huippuhyvä!!
JUKKA KESKITALO on joku piispa,pappi tai muu kirkon ihminen,katoppa uudelleen se nimi.
Minua jäi häiritsemään hirveästi se rakennusmogulin näyttelijä (niko saarisen esittämän hahmon isä), tai lähinnä ääni. Oli niin tutun kuuloinen, onkohan ollut ääninäyttelijänä jossain lasten piirretyissä?
Todella huonosti muuten löytää mitään tietoa sarjasta ja näyttelijöistä, esim. juuri tuota näyttelijää ei edes mainita missään netissä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksisuhde. Se juuri oli musta epäuskottava enkä pitänyt Havukaisenkaan suoritusta kummoisena. Strang oli loistava, samoin espanjalaisten osuudet.
Mutta miksi Andres hieroi niskaansa jatkuvasti🤔
Ittelläni sarjan seuraaminen loppui justiin siihen kohtaan! Jotenkin mukavan ja miehestään rakastavasti huolehtivan "Hilkan" ihanuus ja tietynlainen hyvän ihmisen sädekehä romahti siihen paikkaan ja petyin pahasti hänen roolihahmoonsa. Miehensä epäilyt "panoista" olivatkin siis aivan perusteltuja! Toki ymmärrän että käsikirjoitettua ja vain näytelmää, mutta joka tapauksessa en viitsi itseäni rääkätä enempää moisen roskan seuraamisella.
Pappia kyydissä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen pitänyt tähän asti, eilen ja toissapäivänä illalla katselin. Puolitoista viimeistä jaksoa katsomatta. Oli siinä kyllä sellaistakin mikä oli minusta vähän turhanpäiväinen juonenkuvio ainakin tähän asti. Mutta katsotaan nyt sitten löytyykö sille vielä kahdesta viimeisestä jaksosta jotain "syitä".
Ja on kyllä ollut mukava nähdä Havukainen tällaisessa roolissa hupijuttujen sijaan. Lisäksi olen pitänyt siitä, että sarjassa on muitakin "vanhoja" näyttelijöitä. Esim. Sinikka Sokka, Jukka Puotila, Jukka Keskitalo.
Ja tässä olen pitänyt Fran Perean hahmosta. Serranossa oli mielestäni aina vain hapannaamana ( toki esitti rakkauden murtelemaa nuorta miestä). Myös nuori poliisinainen on mainio roolissaan.
Siis kuka Jukka Keskitalo? 🙄
Pekka Strang on kyllä huippuhyvä!!JUKKA KESKITALO on joku piispa,pappi tai muu kirkon ihminen,katoppa uudelleen se nimi.
Okei. Anreeks , nyt siis olen tehnyt virheen. Ei pitäis enää näin vanhana naisena koskaan mennä muistin varassa🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta joka tapauksessa en viitsi itseäni rääkätä enempää moisen roskan seuraamisella.
Jännä, että sit kuitenkin luet tätä palstaa.
Ihan ok. Aika pitkäveteinen välillä, ja loppu oli aika tuulesta temmattu ja epälooginen. Kiva kun oli myös Oulusta ja muualta pohjoisesta kuvattu.
Vierailija kirjoitti:
Minua jäi häiritsemään hirveästi se rakennusmogulin näyttelijä (niko saarisen esittämän hahmon isä), tai lähinnä ääni. Oli niin tutun kuuloinen, onkohan ollut ääninäyttelijänä jossain lasten piirretyissä?
Todella huonosti muuten löytää mitään tietoa sarjasta ja näyttelijöistä, esim. juuri tuota näyttelijää ei edes mainita missään netissä
ihanaa että joku miettii samaa. itseä jäi todella myös vaivaan
Voiko tätä katsoa teinin kanssa, vai onko vaivaannuttavia panokohtauksia?
Tämmöisessä keskustelussa, jossa joku kyselee vasta suosituksia, olisi ehkä hyvä mainita aikovansa tehdä juonipaljastuksia.